Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Targi jako narzędzie kreowania wizerunku firmy

27-01-2014, 17:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik Chrzanusia1
numer aukcji: 3903738053
Miejscowość Janikowo
Wyświetleń: 1   
Koniec: 27-01-2014 16:43:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Targi jako narzędzie kreowania wizerunku firmy

Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa
Rok wydania: 2010
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Toruń
Stron: 291

Głównym celem naukowym pracy była weryfikacja hipotez, wśród których główna brzmi następująco: wykorzystanie środków public relations podczas targów znacząco wpływa na kreowanie czy poprawę wizerunku firmy.

Badanie wykorzystania środków public relations przez małe i średnie przedsiębiorstwa, wystawiające się na polskich targach, zostało przeprowadzone w latach 2[zasłonięte]006-20. Swoim zasięgiem objęło niemal całą Polskę. Bazę danych wszystkich wystawców sporządzono na podstawie katalogów targowych, uzyskanych od organizacji targowych, oraz na podstawie danych teleadresowych, dostępnych na stronach internetowych tych organizacji. Oszacowano, że liczba małych i średnich przedsiębiorstw, wystawiająca się na targach w badanych okresie, wynosi 13 235. Następnie wyeliminowano przedsiębiorstwa duże, zagraniczne, organizacje non profit, stowarzyszenia, kluby i towarzystwa. Projektując badanie, podjęto decyzję o zastosowaniu losowania warstwowego. Dane, służące realizacji tematu badawczego, zebrano metodą wywiadu telefonicznego, w którym uczestniczyły 363 przedsiębiorstwa, oraz za pomocą wywiadów osobistych z dziennikarką prasową i organizatorem targów.