Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TARGI JAKO INSTRUMENT MARKETINGU /7296F/

07-10-2014, 0:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4.37 zł     
Użytkownik Interkomis_AS
numer aukcji: 4584115666
Miejscowość Bytom
Wyświetleń: 4   
Koniec: 06-10-2014 23:52:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.66 [kg]
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Telefon:

(32)[zasłonięte]745 36

Odbiór osobisty:

ul. Jagiellońska 32
(wejście w bramie)
41-902 Bytom

9-17 w dni robocze




1.Na wpłatę czekamy 14 dni, potem rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji.

2.Książki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.

3.Dopuszczalne formy zapłaty: wpłata na konto, PayU, przesyłka pobraniowa, przy odbiorze osobistym.

4.Niezależnie od ilości zakupionych książek przesyłka liczona jest raz i zależy od łącznej wagi zamówienia (cennik na stronie "o mnie").

5.Cena wysyłki nie podlega negocjacji.

6.Komentarze wystawiamy jako drudzy, po otrzymaniu komentarza od kupującego.



831[zasłonięte]200400[zasłonięte]20239[zasłonięte]107



 

 

 

Zobacz nasze aukcje według kategorii:

 

 


Niezależny ekspert Tomasz Krzemiński 


ART&MEDIA Agencja Reklamy, Katowice


Targi jako instrument marketingu   

 

Ilość stron: 256+ CD-ROM


Format: 17x24 cm


Waga: 660 g

 

Stan: Dobry+


 

 


 


 




Listy zwykłe zamawiasz na własne ryzyko!


 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[DANE_EU][KOD][/KOD][EAN][/EAN][WYS]24[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]