RH-TRW
GROUP
RoadHouse to marka
należąca do grupy TRW Chassis System. Oferta obejmuje pełną linię
klocków hamulcowych, szczęk a także zestawów naprawczych szczęk
hamulcowych. Zestawy zawierają szczęki, cylinderki, oraz rozpieraki
- najbardziej poszukiwany element wśród
mechaników.
RH
wypracowało własną formułę mieszanek ciernych całkowicie
pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich
miejsce zajęły komponenty organiczne na bazie kauczuku, żywic
fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu oraz
wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych
związków.
Wykorzystanie
tak specyficznych materiałów wymusiło zastosowanie nowej technologii
formowania i obróbki okładzin.
Dzięki
temu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek
ciernych dedykowanych do konkretnego samochodu, a jednocześnie
zgodnych z wymaganiami OE. Ten typ mieszanek nosi nazwę techniczną
PREMIX i obecnie poza segmentem OE stosuje je tylko kilku
producentów.
Okładziny
te można rozpoznać po wyraźnych jasnych plamkach. W praktyce inny
skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do
Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy mają pełną gwarancję
korzystania z oryginalnego produktu. Jednak materiał cierny to nie
wszystko.
Przy
tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe elementy klocka
hamulcowego mają równie duże znaczenie. Precyzyjnie wycięta płyta
mocująca daje dokładność wymiarów oraz całkowicie płaską
powierzchnię. RH perfekcyjnie poradziło sobie z problemem
odkształceń i pęknięć pomiędzy płytą mocującą, a materiałem ciernym.
Jak wiadomo wszystkie materiały z
chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Aby temu
zapobiec należy zapewnić odpowiednie spoiwo na ich styku. RH
wypracowało spoiwa, które zwiększają opór na ścinanie okładziny
klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy
klocka. Kolejny element to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład
stali i gumy redukuje wibracje elementów zawieszenia przenoszonych
na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka cieplna tzw.
wypalanie = scorching.
W zasadzie każdy wie, że proces ten
polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie
technologicznym co powoduje likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’
podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy
producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców.
Jednak większość z nich przeprowadza ten proces powierzchniowo ze
względu na koszty i czas.
ROADHOUSE był jednym z pierwszych
na rynku, który zastosował tę metodę, ale na „ wskroś”, co
gwarantuje jednakowa skuteczność hamowania w całym okresie
użytkowania klocka. Obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach
zmodyfikowali ten proces odróbki cieplnej. Klocek hamulcowy
poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej
temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza
technologia w tej dziedzinie zapewniająca jeszcze lepsze parametry
techniczne.
Kolejną linią występująca w ofercie
RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne
podejście firmy ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy
zachodzące podczas hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do
600 stopni C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie
wymagania tarczom hamulcowym.
Dlatego RH wykorzystuje w
procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane
zapewniające wysokie parametry pracy jak odporność na wysokie
temperatury, odkształcenia i ścieranie. Jednocześnie odlewy
sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności oraz
zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie precyzyjna
obróbka mechaniczna zapewnia pożądane wymiary i parametry. W
końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom.
Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza
przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego
użycia hamulców.
Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu
pojazdu i 80% prędkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C.
Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na
wytrzymałość, wykonując kolejnych 50 hamowań przy prędkości
początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów
tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są
na pojeździe. Mają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i
zgodności z parametrami OE
PRZEDMIOT
AUKCJI
Komplet
tarcz hamulcowych na oś
PRZEDNIĄ 660310
TARCZE PROSTO OD
PRODUCENTA
Towar
NOWY z gwarancją
paragon
lub faktura
>>>>KATALOG
DOBORU
ROADHOUSE<<<<
Zastosowanie:
Marka
Model Silnik
Rocznik PEUGEOT 1007 (KM_)
1.4 2005/04 ->
/ PEUGEOT 1007 (KM_) 1.4
16V 2005/10 ->
/ PEUGEOT 1007 (KM_) 1.4
HDI 2005/04 ->
/ PEUGEOT 1007 (KM_) 1.6
16V 2005/04 ->
/ PEUGEOT 1007 (KM_) 1.6
HDI 2007/06 ->
/ PEUGEOT 206 CC (2D) 1.6
16V 2000/09 ->
/ PEUGEOT 206 CC (2D) 1.6 HDI
110 2005/04 ->
/ PEUGEOT 206 CC (2D) 2.0
S16 2000/09 ->
/ PEUGEOT 206 HATCHBACK
(2A/C) 1.4 16V 2003/10
-> / PEUGEOT 206
HATCHBACK (2A/C) 1.6 16V 2000/12
-> / PEUGEOT 206
HATCHBACK (2A/C) 1.6 HDI 110
2004/05 -> / PEUGEOT
206 HATCHBACK (2A/C) 2.0 HDI 90
1999/12 -> / PEUGEOT
206 HATCHBACK (2A/C) 2.0 S16
1999/04 -> 2000/10 PEUGEOT 206 HATCHBACK
(2A/C) 2.0 S16 2000/10
-> / PEUGEOT 206
SEDAN 1.6 16V 2007/03
-> / PEUGEOT 206 SW
(2E/K) 1.4 16V 2003/10
-> / PEUGEOT 206 SW
(2E/K) 1.6 16V 2002/07
-> / PEUGEOT 206 SW
(2E/K) 1.6 HDI 110 2004/05
-> / PEUGEOT 206 SW
(2E/K) 2.0 16V 2002/07
-> / PEUGEOT 206 SW
(2E/K) 2.0 HDI 2002/07
-> / PEUGEOT 207
(WA_, WC_) 1.4 2006/02
-> / PEUGEOT 207
(WA_, WC_) 1.4 16V 2006/02
-> / PEUGEOT 207
(WA_, WC_) 1.4 16V 2007/06
-> / PEUGEOT 207
(WA_, WC_) 1.4 HDI 2006/02
-> / PEUGEOT 207
(WA_, WC_) 1.6 HDI 2006/02
-> / PEUGEOT 207 SW
(WK_) 1.4 2007/06
-> / PEUGEOT 207 SW
(WK_) 1.4 16V 2007/06
-> / PEUGEOT 307
(3A/C) 1.4 2000/08
-> / PEUGEOT 307
(3A/C) 1.4 16V 2003/11
-> / PEUGEOT 307
(3A/C) 1.4 HDI 2001/10
-> / PEUGEOT 307
(3A/C) 1.6 16V 2000/08
-> / PEUGEOT 307
(3A/C) 1.6 BIOFLEX 2007/09
-> / PEUGEOT 307
(3A/C) 1.6 HDI 2005/04
-> / PEUGEOT 307
(3A/C) 2.0 16V 2000/08
-> / PEUGEOT 307
(3A/C) 2.0 HDI 90 2000/08
-> / PEUGEOT 307
BREAK (3E) 1.4 16V 2003/11
-> / PEUGEOT 307
BREAK (3E) 1.4 HDI 2002/03
-> / PEUGEOT 307
BREAK (3E) 1.6 BIOFLEX 2007/09
-> / PEUGEOT 307
BREAK (3E) 1.6 HDI 2005/04
-> / PEUGEOT 307
BREAK (3E) 1.6 HDI 110 2004/02
-> / PEUGEOT 307
BREAK (3E) 2.0 2002/03
-> / PEUGEOT 307 SW
(3H) 1.4 16V 2003/11
-> / PEUGEOT 307 SW
(3H) 1.6 BIOFLEX 2007/09
-> / PEUGEOT 307 SW
(3H) 1.6 D 2006/12
-> / PEUGEOT 307 SW
(3H) 1.6 HDI 110 2004/02
-> / PEUGEOT PARTNER
COMBISPACE (5F) 1.1 1996/06
-> / PEUGEOT PARTNER
COMBISPACE (5F) 1.4 1996/06
-> / PEUGEOT PARTNER
COMBISPACE (5F) 1.4 2002/11
-> 2006/10 PEUGEOT PARTNER COMBISPACE
(5F) 1.6 16V 2001/07
-> / PEUGEOT PARTNER
COMBISPACE (5F) 1.6 HDI 75
2006/02 -> / PEUGEOT
PARTNER COMBISPACE (5F) 1.6 HDI
90 2006/02 ->
/ PEUGEOT PARTNER COMBISPACE
(5F) 1.8 1997/05
-> / PEUGEOT PARTNER
COMBISPACE (5F) 1.9 D 1996/05
-> 1998/12 PEUGEOT PARTNER COMBISPACE
(5F) 1.9 D 1996/06
-> / PEUGEOT PARTNER
COMBISPACE (5F) 1.9 D 1998/12
-> / PEUGEOT PARTNER
COMBISPACE (5F) 1.9 D 4X4
2004/04 -> 2005/08 PEUGEOT PARTNER
COMBISPACE (5F) 2.0 HDI 2000/02
-> / PEUGEOT PARTNER
COMBISPACE (5F) 2.0 HDI 4X4
2004/04 -> 2005/08 PEUGEOT PARTNER NADWOZIE
PEłNE (5) 1.4 1996/06
-> / PEUGEOT PARTNER
NADWOZIE PEłNE (5) 1.4 2002/11
-> 2006/10 PEUGEOT PARTNER NADWOZIE PEłNE
(5) 1.4 BIFUEL 2003/04
-> / PEUGEOT PARTNER
NADWOZIE PEłNE (5) 1.6 HDI 75
2006/02 -> / PEUGEOT
PARTNER NADWOZIE PEłNE (5) 1.6 HDI
90 2006/02 ->
/ PEUGEOT PARTNER NADWOZIE PEłNE
(5) 1.8 D 1996/06
-> / PEUGEOT PARTNER
NADWOZIE PEłNE (5) 1.9 D 1996/06
-> / PEUGEOT PARTNER
NADWOZIE PEłNE (5) 1.9 D 4X4
2004/04 -> / PEUGEOT
PARTNER NADWOZIE PEłNE (5) 2.0 HDI
4X4 2004/04 ->
/
Przykładowe
zdjęcia towaru:
|