RH-TRW
GROUP
RoadHouse to marka
należąca do grupy TRW Chassis System. Oferta obejmuje pełną linię
klocków hamulcowych, szczęk a także zestawów naprawczych szczęk
hamulcowych. Zestawy zawierają szczęki, cylinderki, oraz rozpieraki
- najbardziej poszukiwany element wśród
mechaników.
RH
wypracowało własną formułę mieszanek ciernych całkowicie
pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich
miejsce zajęły komponenty organiczne na bazie kauczuku, żywic
fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu oraz
wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych
związków.
Wykorzystanie
tak specyficznych materiałów wymusiło zastosowanie nowej technologii
formowania i obróbki okładzin.
Dzięki
temu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek
ciernych dedykowanych do konkretnego samochodu, a jednocześnie
zgodnych z wymaganiami OE. Ten typ mieszanek nosi nazwę techniczną
PREMIX i obecnie poza segmentem OE stosuje je tylko kilku
producentów.
Okładziny
te można rozpoznać po wyraźnych jasnych plamkach. W praktyce inny
skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do
Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy mają pełną gwarancję
korzystania z oryginalnego produktu. Jednak materiał cierny to nie
wszystko.
Przy
tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe elementy klocka
hamulcowego mają równie duże znaczenie. Precyzyjnie wycięta płyta
mocująca daje dokładność wymiarów oraz całkowicie płaską
powierzchnię. RH perfekcyjnie poradziło sobie z problemem
odkształceń i pęknięć pomiędzy płytą mocującą, a materiałem ciernym.
Jak wiadomo wszystkie materiały z
chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Aby temu
zapobiec należy zapewnić odpowiednie spoiwo na ich styku. RH
wypracowało spoiwa, które zwiększają opór na ścinanie okładziny
klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy
klocka. Kolejny element to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład
stali i gumy redukuje wibracje elementów zawieszenia przenoszonych
na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka cieplna tzw.
wypalanie = scorching.
W zasadzie każdy wie, że proces ten
polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie
technologicznym co powoduje likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’
podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy
producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców.
Jednak większość z nich przeprowadza ten proces powierzchniowo ze
względu na koszty i czas.
ROADHOUSE był jednym z pierwszych
na rynku, który zastosował tę metodę, ale na „ wskroś”, co
gwarantuje jednakowa skuteczność hamowania w całym okresie
użytkowania klocka. Obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach
zmodyfikowali ten proces odróbki cieplnej. Klocek hamulcowy
poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej
temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza
technologia w tej dziedzinie zapewniająca jeszcze lepsze parametry
techniczne.
Kolejną linią występująca w ofercie
RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne
podejście firmy ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy
zachodzące podczas hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do
600 stopni C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie
wymagania tarczom hamulcowym.
Dlatego RH wykorzystuje w
procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane
zapewniające wysokie parametry pracy jak odporność na wysokie
temperatury, odkształcenia i ścieranie. Jednocześnie odlewy
sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności oraz
zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie precyzyjna
obróbka mechaniczna zapewnia pożądane wymiary i parametry. W
końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom.
Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza
przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego
użycia hamulców.
Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu
pojazdu i 80% prędkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C.
Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na
wytrzymałość, wykonując kolejnych 50 hamowań przy prędkości
początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów
tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są
na pojeździe. Mają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i
zgodności z parametrami OE
PRZEDMIOT
AUKCJI
Komplet
tarcz hamulcowych na oś
PRZEDNIĄ 660310
TARCZE PROSTO OD
PRODUCENTA
Towar
NOWY z gwarancją
paragon
lub faktura
>>>>KATALOG
DOBORU
ROADHOUSE<<<<
Zastosowanie:
Marka
Model Silnik
Rocznik CITROEN BERLINGO (MF)
1.1 I (MFHDZ) 1996/07
-> / CITROEN
BERLINGO (MF) 1.4 2002/11 ->
2005/10 CITROEN BERLINGO (MF)
1.4 2005/05 ->
/ CITROEN BERLINGO (MF) 1.4
BIVALENT 2002/11 ->
/ CITROEN BERLINGO (MF) 1.4
GNC 2002/11 ->
/ CITROEN BERLINGO (MF) 1.4 I
(MFKFX) 1996/07 ->
/ CITROEN BERLINGO (MF) 1.4 I
BIVALENT 2003/04 ->
/ CITROEN BERLINGO (MF) 1.6
16V 2002/11 ->
/ CITROEN BERLINGO (MF) 1.6
16V (MFNFU) 2000/10 ->
/ CITROEN BERLINGO (MF) 1.6
HDI 110 2005/08 ->
/ CITROEN BERLINGO (MF) 1.6
HDI 75 2005/07 ->
/ CITROEN BERLINGO (MF) 1.6
HDI 90 2005/07 ->
/ CITROEN BERLINGO (MF) 1.8 D
(MFA9A) 1998/07 ->
/ CITROEN BERLINGO (MF) 1.8 I
(MFLFX) 1997/05 ->
/ CITROEN BERLINGO (MF) 1.8 I
4WD (MFLFX) 1997/04 ->
/ CITROEN BERLINGO (MF) 1.9 D
(MFDJY) 1996/07 ->
/ CITROEN BERLINGO (MF) 1.9 D
(MFWJZ) 1998/07 ->
/ CITROEN BERLINGO (MF) 1.9 D
4WD (MFWJZ) 1998/07 ->
/ CITROEN BERLINGO (MF) 2.0
HDI 2002/11 ->
2005/10 CITROEN BERLINGO (MF)
2.0 HDI 90 (MFRHY) 1999/12
-> / CITROEN
BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_) 1.1 I (MAHDZ,
MBHDZ) 1996/07 ->
/ CITROEN BERLINGO NADWOZIE PEłNE
(M_) 1.4 BIVALENT 2002/11
-> / CITROEN
BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_) 1.4 I
(MBKFX) 1996/07 ->
/ CITROEN BERLINGO NADWOZIE PEłNE
(M_) 1.4 I BIVALENT 2003/04
-> / CITROEN
BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_) 1.6
16V 2000/10 ->
/ CITROEN BERLINGO NADWOZIE PEłNE
(M_) 1.6 HDI 75 2005/07
-> / CITROEN
BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_) 1.8 D (MBA9A,
MCA9A) 1996/07 ->
/ CITROEN BERLINGO NADWOZIE PEłNE
(M_) 1.8 I 1999/08 ->
2002/10 CITROEN BERLINGO NADWOZIE PEłNE
(M_) 1.9 D 1996/07
-> / CITROEN
BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_) 1.9 D
70 4WD 1998/07
-> / CITROEN
BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_) 1.9 D 70 (MBWJZ,
MCWJZ) 1999/04 ->
/ CITROEN BERLINGO NADWOZIE PEłNE
(M_) 2.0 HDI 90
4WD 2000/11 ->
/ CITROEN BERLINGO NADWOZIE PEłNE
(M_) 2.0 HDI 90 (MBRHY, MCRHY)
1999/12 -> / CITROEN
C2 (JM_) 1.4 16V 2006/06
-> / CITROEN C2
(JM_) 1.6 2003/09
-> / CITROEN C2
(JM_) 1.6 HDI 2005/09
-> / CITROEN C2
(JM_) 1.6 VTS 2005/01
-> / CITROEN C3
(FC_) 1.4 16V 2003/12
-> / CITROEN C3
(FC_) 1.4 16V HDI 2002/02
-> / CITROEN C3
(FC_) 1.6 16V 2002/02
-> / CITROEN C3
(FC_) 1.6 16V HDI 2005/09
-> / CITROEN C3
(FC_) 1.6 16V HDI 2005/10
-> / CITROEN C3
PICASSO 1.4 VTI 95 2009/02
-> / CITROEN C3
PICASSO 1.6 HDI 2009/02
-> / CITROEN C3
PICASSO 1.6 HDI 2009/02
-> / CITROEN C3
PICASSO 1.6 VTI 120 2009/02
-> / CITROEN C3
PLURIEL (HB_) 1.4 2003/05
-> / CITROEN C3
PLURIEL (HB_) 1.4 HDI 2004/04
-> / CITROEN C3
PLURIEL (HB_) 1.6 2003/05
-> / CITROEN C4
(LC_) 1.4 16V 2004/11
-> / CITROEN C4
(LC_) 1.6 16V 2004/11
-> / CITROEN C4
(LC_) 1.6 HDI 2004/11
-> / CITROEN C4
COUPE (LA_) 1.4 16V 2004/11
-> / CITROEN C4
COUPE (LA_) 1.6 16V 2004/11
-> / CITROEN C5
(DC_) 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE)
2001/03 -> 2004/08 CITROEN C5
(DC_) 2.0 HDI 2001/03 ->
2004/08 CITROEN C5 (DC_) 2.0
HDI (DCRHYB) 2001/03 ->
2004/08 CITROEN C5 (DC_) 2.0
HDI (DCRHZB, DCRHZE) 2001/03 ->
2004/08 CITROEN C5 (RC_) 1.6
HDI (RC8HZB) 2004/09 ->
/ CITROEN C5 (RC_) 1.8
16V 2005/09 ->
/ CITROEN C5 (RC_) 1.8 16V
(RC6FZB) 2004/09 ->
/ CITROEN C5 BREAK (RE_) 1.6
HDI (RE8HZB) 2004/09 ->
/ CITROEN C5 BREAK (RE_) 1.8
16V 2005/09 ->
/ CITROEN XSARA (N1) 1.4
HDI 2003/01 ->
2005/03 CITROEN XSARA (N1)
1.4 I 1997/04 ->
2005/03 CITROEN XSARA (N1)
1.6 16V 2000/09 ->
2005/03 CITROEN XSARA (N1)
1.8 VTS 2000/09 ->
2004/10 CITROEN XSARA (N1)
2.0 HDI 90 1999/02 ->
2005/03 CITROEN XSARA BREAK
(N2) 1.4 HDI 2003/01 ->
2005/08 CITROEN XSARA BREAK
(N2) 1.6 16V 2000/09 ->
2005/08 CITROEN XSARA BREAK
(N2) 1.9 D 1998/07 ->
2005/08 CITROEN XSARA COUPE
(N0) 1.4 HDI 2003/01 ->
2005/03 CITROEN XSARA COUPE
(N0) 1.6 16V 2000/09 ->
2005/03 CITROEN XSARA COUPE
(N0) 1.9 D 1999/02 ->
2005/03 CITROEN XSARA COUPE
(N0) 2.0 HDI 90 1999/02 ->
2005/03 CITROEN XSARA PICASSO
(N68) 1.6 1999/12
-> / CITROEN XSARA
PICASSO (N68) 1.6 1999/12
-> / CITROEN XSARA
PICASSO (N68) 1.6 2002/06
-> / CITROEN XSARA
PICASSO (N68) 1.6 16V 2005/09
-> / CITROEN XSARA
PICASSO (N68) 1.6 HDI 2004/05
-> / CITROEN XSARA
PICASSO (N68) 1.6 HDI 2005/09
-> / CITROEN XSARA
PICASSO (N68) 1.8 16V 2000/02
-> / CITROEN XSARA
PICASSO (N68) 2.0 16V 2003/01
-> / CITROEN XSARA
PICASSO (N68) 2.0 HDI 1999/12
->
/
Przykładowe
zdjęcia towaru:
|