Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TARCZE PRZÓD CITROEN BERLINGO C2 C3 C4 XSARA

20-01-2012, 7:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 139 zł     
Użytkownik eurojapancars_pl
numer aukcji: 1996229749
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 16   
Koniec: 12-01-2012 20:40:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona
 
 
 
 

 

RH-TRW GROUP

RoadHouse to marka należąca do grupy TRW Chassis System. Oferta obejmuje pełną linię klocków hamulcowych, szczęk a także zestawów naprawczych szczęk hamulcowych. Zestawy zawierają szczęki, cylinderki, oraz rozpieraki - najbardziej poszukiwany element wśród mechaników. 

RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych całkowicie pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły komponenty organiczne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu oraz wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków.

 

Wykorzystanie tak specyficznych materiałów wymusiło zastosowanie nowej technologii formowania i obróbki okładzin.
  

Dzięki temu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych dedykowanych do konkretnego samochodu, a jednocześnie  zgodnych z wymaganiami OE. Ten typ mieszanek nosi nazwę techniczną PREMIX i obecnie poza segmentem OE stosuje je tylko kilku producentów.

 

Okładziny te można rozpoznać po wyraźnych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy mają pełną gwarancję korzystania z oryginalnego produktu. Jednak materiał cierny to nie wszystko.

 

Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe elementy klocka hamulcowego mają równie duże znaczenie. Precyzyjnie wycięta płyta mocująca daje dokładność wymiarów oraz całkowicie płaską powierzchnię. RH perfekcyjnie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć pomiędzy płytą mocującą, a materiałem ciernym.

 

Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Aby temu zapobiec należy zapewnić odpowiednie spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które zwiększają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny element to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje elementów zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka cieplna tzw. wypalanie = scorching.

W zasadzie każdy wie, że proces ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technologicznym co powoduje likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten proces powierzchniowo ze względu na koszty i czas.

ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, ale na „ wskroś”, co gwarantuje jednakowa skuteczność hamowania w całym okresie użytkowania klocka. Obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten proces odróbki cieplnej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technologia w tej dziedzinie zapewniająca jeszcze lepsze parametry techniczne.


Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście firmy ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące podczas hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 stopni C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie wymagania tarczom hamulcowym.

Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane zapewniające wysokie parametry pracy jak odporność na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. Jednocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności oraz zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie precyzyjna obróbka mechaniczna zapewnia pożądane wymiary i parametry. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego użycia hamulców.

Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% prędkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na wytrzymałość, wykonując kolejnych 50 hamowań przy prędkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Mają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE 


PRZEDMIOT AUKCJI 

Komplet tarcz hamulcowych na oś PRZEDNIĄ

660310

 TARCZE PROSTO OD PRODUCENTA

Towar NOWY z gwarancją 

paragon lub faktura 


>>>>KATALOG DOBORU ROADHOUSE<<<<




Zastosowanie:

       
          

Marka    Model    Silnik    Rocznik
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.1 I (MFHDZ)    1996/07 ->     /
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.4    2002/11 -> 2005/10
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.4    2005/05 ->     /
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.4 BIVALENT    2002/11 ->     /
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.4 GNC    2002/11 ->     /
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.4 I (MFKFX)    1996/07 ->     /
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.4 I BIVALENT    2003/04 ->     /
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.6 16V    2002/11 ->     /
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.6 16V (MFNFU)    2000/10 ->     /
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.6 HDI 110    2005/08 ->     /
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.6 HDI 75    2005/07 ->     /
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.6 HDI 90    2005/07 ->     /
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.8 D (MFA9A)    1998/07 ->     /
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.8 I (MFLFX)    1997/05 ->     /
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.8 I 4WD (MFLFX)    1997/04 ->     /
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.9 D (MFDJY)    1996/07 ->     /
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.9 D (MFWJZ)    1998/07 ->     /
CITROEN    BERLINGO (MF)    1.9 D 4WD (MFWJZ)    1998/07 ->     /
CITROEN    BERLINGO (MF)    2.0 HDI    2002/11 -> 2005/10
CITROEN    BERLINGO (MF)    2.0 HDI 90 (MFRHY)    1999/12 ->     /
CITROEN    BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_)    1.1 I (MAHDZ, MBHDZ)    1996/07 ->     /
CITROEN    BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_)    1.4 BIVALENT    2002/11 ->     /
CITROEN    BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_)    1.4 I (MBKFX)    1996/07 ->     /
CITROEN    BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_)    1.4 I BIVALENT    2003/04 ->     /
CITROEN    BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_)    1.6 16V    2000/10 ->     /
CITROEN    BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_)    1.6 HDI 75    2005/07 ->     /
CITROEN    BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_)    1.8 D (MBA9A, MCA9A)    1996/07 ->     /
CITROEN    BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_)    1.8 I    1999/08 -> 2002/10
CITROEN    BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_)    1.9 D    1996/07 ->     /
CITROEN    BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_)    1.9 D 70    4WD    1998/07 ->     /
CITROEN    BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_)    1.9 D 70 (MBWJZ, MCWJZ)    1999/04 ->     /
CITROEN    BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_)    2.0 HDI 90     4WD    2000/11 ->     /
CITROEN    BERLINGO NADWOZIE PEłNE (M_)    2.0 HDI 90 (MBRHY, MCRHY)    1999/12 ->     /
CITROEN    C2 (JM_)    1.4 16V    2006/06 ->     /
CITROEN    C2 (JM_)    1.6    2003/09 ->     /
CITROEN    C2 (JM_)    1.6 HDI    2005/09 ->     /
CITROEN    C2 (JM_)    1.6 VTS    2005/01 ->     /
CITROEN    C3 (FC_)    1.4 16V    2003/12 ->     /
CITROEN    C3 (FC_)    1.4 16V HDI    2002/02 ->     /
CITROEN    C3 (FC_)    1.6 16V    2002/02 ->     /
CITROEN    C3 (FC_)    1.6 16V HDI    2005/09 ->     /
CITROEN    C3 (FC_)    1.6 16V HDI    2005/10 ->     /
CITROEN    C3 PICASSO    1.4 VTI 95    2009/02 ->     /
CITROEN    C3 PICASSO    1.6 HDI    2009/02 ->     /
CITROEN    C3 PICASSO    1.6 HDI    2009/02 ->     /
CITROEN    C3 PICASSO    1.6 VTI 120    2009/02 ->     /
CITROEN    C3 PLURIEL (HB_)    1.4    2003/05 ->     /
CITROEN    C3 PLURIEL (HB_)    1.4 HDI    2004/04 ->     /
CITROEN    C3 PLURIEL (HB_)    1.6    2003/05 ->     /
CITROEN    C4 (LC_)    1.4 16V    2004/11 ->     /
CITROEN    C4 (LC_)    1.6 16V    2004/11 ->     /
CITROEN    C4 (LC_)    1.6 HDI    2004/11 ->     /
CITROEN    C4 COUPE (LA_)    1.4 16V    2004/11 ->     /
CITROEN    C4 COUPE (LA_)    1.6 16V    2004/11 ->     /
CITROEN    C5 (DC_)    1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE)    2001/03 -> 2004/08
CITROEN    C5 (DC_)    2.0 HDI    2001/03 -> 2004/08
CITROEN    C5 (DC_)    2.0 HDI (DCRHYB)    2001/03 -> 2004/08
CITROEN    C5 (DC_)    2.0 HDI (DCRHZB, DCRHZE)    2001/03 -> 2004/08
CITROEN    C5 (RC_)    1.6 HDI (RC8HZB)    2004/09 ->     /
CITROEN    C5 (RC_)    1.8 16V    2005/09 ->     /
CITROEN    C5 (RC_)    1.8 16V (RC6FZB)    2004/09 ->     /
CITROEN    C5 BREAK (RE_)    1.6 HDI (RE8HZB)    2004/09 ->     /
CITROEN    C5 BREAK (RE_)    1.8 16V    2005/09 ->     /
CITROEN    XSARA (N1)    1.4 HDI    2003/01 -> 2005/03
CITROEN    XSARA (N1)    1.4 I    1997/04 -> 2005/03
CITROEN    XSARA (N1)    1.6 16V    2000/09 -> 2005/03
CITROEN    XSARA (N1)    1.8 VTS    2000/09 -> 2004/10
CITROEN    XSARA (N1)    2.0 HDI 90    1999/02 -> 2005/03
CITROEN    XSARA BREAK (N2)    1.4 HDI    2003/01 -> 2005/08
CITROEN    XSARA BREAK (N2)    1.6 16V    2000/09 -> 2005/08
CITROEN    XSARA BREAK (N2)    1.9 D    1998/07 -> 2005/08
CITROEN    XSARA COUPE (N0)    1.4 HDI    2003/01 -> 2005/03
CITROEN    XSARA COUPE (N0)    1.6 16V    2000/09 -> 2005/03
CITROEN    XSARA COUPE (N0)    1.9 D    1999/02 -> 2005/03
CITROEN    XSARA COUPE (N0)    2.0 HDI 90    1999/02 -> 2005/03
CITROEN    XSARA PICASSO (N68)    1.6    1999/12 ->     /
CITROEN    XSARA PICASSO (N68)    1.6    1999/12 ->     /
CITROEN    XSARA PICASSO (N68)    1.6    2002/06 ->     /
CITROEN    XSARA PICASSO (N68)    1.6 16V    2005/09 ->     /
CITROEN    XSARA PICASSO (N68)    1.6 HDI    2004/05 ->     /
CITROEN    XSARA PICASSO (N68)    1.6 HDI    2005/09 ->     /
CITROEN    XSARA PICASSO (N68)    1.8 16V    2000/02 ->     /
CITROEN    XSARA PICASSO (N68)    2.0 16V    2003/01 ->     /
CITROEN    XSARA PICASSO (N68)    2.0 HDI    1999/12 ->     /









       


      

   


Przykładowe zdjęcia towaru:


 

  



 

 
  [zasłonięte]@eurojapancars.pl

 


tel: [zasłonięte]661-73-73

(012) [zasłonięte]341-60

Czynne:

pn-pt  8:oo - 18:oo
sob    9:oo - 13:oo

   

Nie jesteś pewnien 

NIE LICYTUJ !!!  

Na wpłatę czekamy  7 dni


Odbiór osobisty: ul.Wielicka 61  Kraków
(po uprzednim ustaleniu)


Na terenia PODGÓRZA dostawa KURIEREM 10 zł

(minimalna wartość zamówienia 150 zł)

Jeżeli nie jesteś pewien czy dana część pasuje do twojego smochodu najpierw zapytaj sprzedawcę

tel: [zasłonięte]661-73-73
(012) [zasłonięte]341-60

 

Euro Japan Cars


ul. Wielicka 61
30-552 Kraków


 

02 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]6880001 [zasłonięte] 148776

 

 


 


Zakupiony towar wysyłamy firmą kurierską DPD

do 30 kg wpłata na konto 20 zł
wysyłka za pobraniem 25 zł

Paczki wysyłamy codziennie do godziny 13:00





 

 
 
 
Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie,
powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych wyżej treści bez zgody właściciela grozi grzywną oraz karą pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).