Tarcze hamulcowe ZINNGER (podana cena dotyczy 1 szt. Tarcze sprzedawane są wyłącznie w kompletach)
Producent |
ZINNGER |
Indeks |
|
Grubość tarczy hamulcowej [mm] |
20 |
Ilość otworów |
4 |
Minimalna grubość [mm] |
18,2 |
Strona zabudowy |
Oś przednia |
Typ tarczy hamulcowej |
wentylowana |
Wymiar gwintu |
13,2 |
Wysokość [mm] |
40,6 |
Średnica [mm] |
257,4 |
Średnica otworu [mm] |
98 |
Średnica otworu centrującego [mm] |
59 |
Tarcze przeznaczone są do następujących marek i modeli samochodów:
- Alfa Romeo: 145 (1[zasłonięte]994-20) 146 (1[zasłonięte]994-20) 155 (1[zasłonięte]992-19) - Fiat: Barchetta (1[zasłonięte]995-20) Brava (1[zasłonięte]996-20) Bravo I (1[zasłonięte]996-20) Doblo (2001→) Doblo cargo (2001→) Marea (1[zasłonięte]999-20) Marea Weekend (1[zasłonięte]998-20) Palio (1997→) Palio Weekend (1996→) Punto (1994→) Punto/Grande Punto (2008→) Punto Van (2[zasłonięte]000-20) Siena (2007→) Siena/Albea (2000→) Strada (1999→) Tempra (1[zasłonięte]990-19) Tipo (1[zasłonięte]989-19) - Lancia: Dedra (1[zasłonięte]989-19) Delta II (1[zasłonięte]994-19) Zamienniki:
ATE 240[zasłonięte]01421, 240[zasłonięte]01421
Bosh 098[zasłonięte]8515, 986[zasłonięte]515, 0986BB4046
Brembo 09[zasłonięte]010, 09[zasłonięte]014, 09[zasłonięte]075
TRW DF2686
Udzielamy 24 miesięcznej gwarancji! Wystawiamy faktury VAT i paragony.
Zinnger to doskonałej jakości tarcze hamulcowe, produkowane w Niemczech i dedykowane samochodom osobowym oraz dostawczym.
Wytwarzane są one z materiałów pochodzących z renomowanych odlewni, od lat zaopatrujących w surowce liderów rynku motoryzacyjnego w Europie i na całym świecie. Doskonała jakość materiałów zastosowanych przy produkcji tarcz Zinnger powoduje, że spełniają one wszystkie normy wytwórcze i materiałowe osiągając twardość powierzchniową w granicach 170-250 HB.
Każda tarcza poddawana jest obróbce końcowej, która zapewnia dokładne wyważenie statyczne i dynamiczne osiągając bicie osiowe poniżej 0,03 mm. Po obróbce następuje zabezpieczanie tarcz przed korozją.
Tarcze hamulcowe Zinnger testowane są w warunkach drogowych. Taka forma badania nie tylko umożliwia sprawdzenie produktu w rzeczywistych sytuacjach, ale przede wszystkim zapewnia możliwość ciągłego jego udoskonalania.