INNE CZĘŚCI DO TEGO MODELU NA TYM KONCIE
ZOBACZ
CENA ZA SZTUKĘ ( jedna tarcza )
PRZED ZAKUPEM PROSIMY SPRAWDZIĆ CZY PRODUKT PASUJE DO AUTA
TARCZA HAMULCOWA MIKODA 0813 malowana,nacinana,wiercona, kolor: czarny
HONDA CR-V I HR-V INTEGRA coupe LEGEND III PRELUDE V SHUTTLE
OŚ PRZEDNIA
Dodatkowe informacje katalogowe:
Średnica [mm]: 282mm
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 23,0mm
Minimalna grubość [mm]: 21
Typ tarczy hamulcowej: wentylowany
Ilość otworów: 5
średnica otworu [mm]: 114,3
Wysokość [mm]: 47,1mm
średnica otworu centrujacego [mm]: 70,2
Średnica wewnętrzna [mm]: 148,5
otwór o śr [mm]: 12,6
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubami
Numery OE:
Numery OE Marka
561814B BENDIX
562143B BENDIX
0 986 [zasłonięte] 667 BOSCH
1.1928.2.4 BRADI
09.6893.10 BREMBO
09.6893.14 BREMBO
142.913 CAR
800-503 CIFAM
BG3061 DELPHI
BG3388 DELPHI
DDF829 FERODO
DRF829 FERODO
BS4809 FTE
DF29503 GRAF
J[zasłonięte]33040 HERTH+BUSS JAKOPARTS
J[zasłonięte]33040 HERTH+BUSS JAKOPARTS
J[zasłonięte]33040 HERTH+BUSS JAKOPARTS
45251-S2H-N00 HONDA
45251-SP0-000 HONDA
45251-SZ3-000 HONDA
45251-SZ3-E00 HONDA
561814J JURID
562143J JURID
23-0503 METELLI
D1303 MGA
MDC998 MINTEX
J[zasłonięte]33040 NIPPARTS
J[zasłonięte]33040 NIPPARTS
J[zasłonięte]33040 NIPPARTS
J[zasłonięte]33040 NIPPARTS
202622 NK
50287 PAGID
14.0233 PEX
14.0239 PEX
V312 PILENGA
6586.10 QUINTON HAZELL
BDC4809 QUINTON HAZELL
BDC5001 QUINTON HAZELL
BSF4809 QUINTON HAZELL
BSF5001 QUINTON HAZELL
6586.10 REMSA
6586.10 ROADHOUSE
D2437 ROULUNDS BRAKING
92[zasłonięte]000 TEXTAR
98[zasłonięte] 1010 0 1 TEXTAR
DF4028 TRW
186778 VALEO
280.3160.00 ZIMMERMANN
280.3160.50 ZIMMERMANN
24.0[zasłonięte]123-01.1 , 098[zasłonięte]8667 , 09.6893.14 , DF4028 , 0813 GT
zdjęcie poglądowe
HENKIEL-COM-PL |
|
Rększowice 82 tel. 601[zasłonięte]084 |
HENKIEL-COM-PL |
|
Rększowice 82 tel. 601[zasłonięte]084 |
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów
- HONDA
- CR-V I (RD) 10.1995 - 02.2002
- 2.0 16V (RD1, RD3) (128KM/94kW) 10.95-01.99
- 2.0 16V (RD1, RD3) (147KM/108kW) 01.99-02.02
- HR-V (GH) 03.1999 -
- 1.6 16V (105KM/77kW) 03.99-
- 1.6 16V 4WD (105KM/77kW) 03.99-
- 1.6 16V 4WD (124KM/91kW) 10.99-
- INTEGRA coupe (DC2, DC4) 07.1993 - 11.2001
- 1.8 Type-R (190KM/140kW) 11.97-10.01
- PRELUDE V (BB) 10 .1996 - 10.2000
- 2.2 16V (200KM/147kW) 10.96-10.00
- 2.2 16V (BB6, BB8) (185KM/136kW) 10.96-10.00
- SHUTTLE (RA) 06.1994 - 06.2002
- 2.2 16V (150KM/110kW) 10.94-02.98
- 2.3 16V (150KM/110kW) 10.97-06.02
- LEGEND III (KA9) 02.1996 -
- 3.5 i 24V (205KM/151kW) 02.96-
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie wystepować różne typy części np.(tarcz hamulcowych,klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki częśći np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 [zasłonięte] 29 lub 601[zasłonięte]084 ) lub e-mail: [zasłonięte]@henkiel.com.pl
Nie jesteś pewien czy te tarcze pasuja do twojego auta sprawdz to w katalogu elektronicznym lub napisz do mnie
Podaj następujące dane:
1. Marka auta (np. Daewoo)
2. Model auta (np. Lanos)
3. Rok produkcji (np. 1997)
4. Pojemność silnika
5. Numer i moc silnika
6. Typ nadwozia (np. hatchback)
7. Czy w samochodzie jest ABS
8. Numer nadwozia
Faktura Vat, paragon.
Zobacz stronę O MNIE
tel. 34 [zasłonięte] 29 lub 601 [zasłonięte] 084
W przypadku korespondencji elektronicznej proszę o zachowanie historii korespondencji - ułatwi i przyśpieszy to odpowiedź.
ATM MIKODA jest wiodącym na rynku polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych.
PROSZĘ O DOKŁADNE CZYTANIE OPISU AUKCJI
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwalą na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i in. substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.