|
OPIS PRZEDMIOTU |
Nowe tarcze hamulcowe niewentylowane firmy ATM MIKODA GT Nr kat.: 2233
Dane techniczne:
- Opis:tarcza ham.
- Numer ATM: 2233
- Średnica DIA: 269
- Th/B: 9
- (dop.): 8
- Średnica d1: 55
- Średnica d2:
- Wysokość H:56
- Średnica podz.: 100
- Ilość otworów: 4
- Średnica otworów: 14,5
- Nr OEM: 424310D050, 424[zasłonięte]2210, 424[zasłonięte]2250, 424[zasłonięte]7020, 424[zasłonięte]2050
( numery ATE 24.0[zasłonięte]109-01.1 )
ZDJĘCIE POGLADOWE
na TYLNĄ oś do samochodów:
MARKA MODEL TYP ROCZNIK okres montażu KW KM
ATM 2233 |
tarcza ham. (DIA=269, Th=9(min=8), d=55, H=56, 4 otw. o średnicy 14,5) [mm] |
|
|
|
|
|
|
TOYOTA |
COROLLA (_E12U_, _E12J_) |
1.4 VVT-i |
01.02- |
-05.04 |
tył |
71 |
97 |
TOYOTA |
COROLLA (_E12U_, _E12J_) |
1.6 VVT-i |
01.02- |
-05.04 |
tył |
81 |
110 |
TOYOTA |
COROLLA (_E12U_, _E12J_) |
2.0 D-4D |
01.02- |
-05.04 |
tył |
66 |
90 |
TOYOTA |
COROLLA kombi (_E12J_, _E12T_) |
1.4 VVT-i |
01.02- |
-05.04 |
tył |
71 |
97 |
TOYOTA |
COROLLA kombi (_E12J_, _E12T_) |
1.6 VVT-i |
01.02- |
-05.04 |
tył |
81 |
110 |
TOYOTA |
COROLLA kombi (_E12J_, _E12T_) |
2.0 D-4D |
01.02- |
-05.04 |
tył |
66 |
90 |
TOYOTA |
COROLLA sedan (_E12J_, _E12T_) |
1.4 VVT-i |
08.02- |
-05.04 |
tył |
71 |
97 |
TOYOTA |
COROLLA sedan (_E12J_, _E12T_) |
1.6 VVT-i |
08.02- |
-05.04 |
tył |
81 |
110 |
TOYOTA |
COROLLA sedan (_E12J_, _E12T_) |
2.0 D-4D |
08.02- |
-05.04 |
tył |
66 |
90 |
TOYOTA |
COROLLA Verso (_E12J_) |
1.4 VVT-i |
01.02-05.04 |
- |
tył |
71 |
97 |
TOYOTA |
COROLLA Verso (_E12J_) |
1.6 VVT-i |
01.02-05.04 |
- |
tył |
81 |
110 |
TOYOTA |
COROLLA Verso (_E12J_) |
1.8 VVT-i |
01.02-05.04 |
- |
tył |
99 |
135 |
TOYOTA |
COROLLA Verso (_E12J_) |
2.0 D-4D |
01.02-05.04 |
- |
tył |
66 |
90 |
TOYOTA |
PRIUS sedan (NHW11_) |
1.5 |
05.00-01.04 |
-07.03 |
tył |
53 |
72 |
TOYOTA |
YARIS (_CP10) |
1.0 16V |
03.03- |
04.03- |
tył |
48 |
65 |
TOYOTA |
YARIS (_CP10) |
1.0 16V (SCP10_) |
04.99- |
08.99-03.03 |
tył |
50 |
68 |
TOYOTA |
YARIS (_CP10) |
1.3 |
04.02- |
- |
tył |
64 |
87 |
TOYOTA |
YARIS (_CP10) |
1.3 16V (NCP10_) |
11.99- |
-10.04 |
tył |
63 |
86 |
TOYOTA |
YARIS (_CP10) |
1.4 D-4D |
12.01- |
-03.03 |
tył |
55 |
75 |
TOYOTA |
YARIS (_CP10) |
1.5 TS (NCP13) |
01.03- |
- |
tył |
77 |
105 |
TOYOTA |
YARIS (_CP10) |
1.5 VVT-i TS |
04.01- |
- |
tył |
78 |
106 |
TOYOTA |
YARIS (_CP10) |
1.5 VVT-i TS |
03.03-07.05 |
04.03-10.04 |
tył |
110 |
150 |
TOYOTA |
YARIS VERSO (NC/LP2_) |
1.3 (NCP22) |
11.99- |
- |
tył |
63 |
86 |
TOYOTA |
YARIS VERSO (NC/LP2_) |
1.3 (NCP22) |
01.03- |
- |
tył |
62 |
84 |
TOYOTA |
YARIS VERSO (NC/LP2_) |
1.4 D-4D (NLP22) |
12.01- |
- |
tył |
55 |
75 |
TOYOTA |
YARIS VERSO (NC/LP2_) |
1.5 (NCP21) |
03.00- |
- |
tył |
78 |
106 |
TOYOTA |
YARIS VERSO (NC/LP2_) |
1.5 (NCP21) |
05.03- |
- |
tył |
77 |
105 |
nie jesteś pe wien czy te tarcze pasuja do twojego auta sprawdz to w katalogu elektronicznym lub napisz do mnie
Podaj następujące dane:
- Marka auta (np. Daewoo)
- Model auta (np. Lanos)
- Rok produkcji (np. 1997)
- Pojemność silnika
- Numer silnika
- Typ nadwozia (np. hatchback)
- Czy w samochodzie jest ABS
- Numer nadwozia
Faktura Vat, paragon
Zobacz stronę O MNIE
(034) 329 90 29, 0601 472 084
W przypadku korespondencji elektronicznej proszę o zachowanie historii korespondencji - ułatwi i przyśpieszy to odpowiedź.
24.0[zasłonięte]109-01.1 098[zasłonięte]9087 98[zasłonięte] 1262 ddf1417 08.a273.10 bg3519 bg3867 df4335
ATM MIKODA jest wiodącym na rynku polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych. W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwalą na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulceJazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i in. substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.
ZDJĘCIE POGLADOWE
|
|
KOSZTY WYSYŁKI |
Koszty podane są w opisie aukcji
|
REGULAMIN AUKCJI |
Po zalicytowanu proszę o potwierdzenie udziału w aukcji. W przypadku jeśli potrzebujesz FV lub adres wysyłki ma być inny - niezwlocznie poinformuj mnie o tym. Jeśli masz wątpliwości - przeczytaj stronę O MNIE.
|
|