INNE CZĘŚCI DO TEGO MODELU NA TYM KONCIE
ZOBACZ
CENA ZA SZTUKĘ ( jedna tarcza )
PRZED ZAKUPEM PROSIMY SPRAWDZIĆ CZY PRODUKT PASUJE DO AUTA
Tarcza hamulcowa
MIKODA 0250 GT
malowana,nacinana,wiercona,
kolor: czarny
VW TRANSPORTER IV
OŚ TYLNA
VW T4 w rocznikach od 6/96r do 3/03r
wszystkie silniki z kołami 15 cali i które mają tą 280mm średnice tarcze z tyłu
bo były jeszcze na kołach 16 cali o średnicy 294mm
Dodatkowe informacje katalogowe:
Średnica [mm]: 280mm
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 12,0mm
Minimalna grubość [mm]: 10
Typ tarczy hamulcowej: pełny
Ilość otworów: 5
średnica otworu [mm]: 112
Wysokość [mm]: 40,4mm
średnica otworu centrujacego [mm]: 68,2
Średnica wewnętrzna [mm]: 153
otwór o śr [mm]: 16,5
Numery OE:
Numery OE Marka
BAR12138 BARUM
562081B BENDIX
0 986 [zasłonięte] 871 BOSCH
1.5838.5.4 BRADI
08.7288.10 BREMBO
08.7288.14 BREMBO
142.758 CAR
800-657 CIFAM
BG3416 DELPHI
DDF1012 FERODO
BS4733 FTE
BS7039 FTE
DF29657 GRAF
562081J JURID
23-0657 METELLI
D1332 MGA
MDC1525 MINTEX
204767 NK
53959 PAGID
14.0646 PEX
5868 PILENGA
BDC4733 QUINTON HAZELL
BSF4733 QUINTON HAZELL
6558.00 REMSA
6558.00 ROADHOUSE
D2388 ROULUNDS BRAKING
70 92 SEBRO
92[zasłonięte]900 TEXTAR
92[zasłonięte]903 TEXTAR
98[zasłonięte] 0839 0 1 TEXTAR
98[zasłonięte] 0839 0 1 PRO TEXTAR
DF4047 TRW
701 [zasłonięte] 601 A VAG
7D0 615 601 VAG
7D0 615 601 B VAG
187112 VALEO
600.3213.00 ZIMMERMANN
600.3213.50 ZIMMERMANN
MIKODA 0250 GT ,[zasłonięte]60504 , 098[zasłonięte]8871 , 24.0[zasłonięte]112-01.1 , 08.7288.14 , DDF1012 , BG3416 , DF4047
701
[zasłonięte]601 ,701
[zasłonięte]601A ,7D
[zasłonięte]06156 ,7D
[zasłonięte]06156B
zdjęcie poglądowe
HENKIEL-COM-PL |
|
Rększowice 82 tel. 601[zasłonięte]084 |
HENKIEL-COM-PL |
|
Rększowice 82 tel. 601[zasłonięte]084 |
HENKIEL-COM-PL |
|
Rększowice 82 tel. 601[zasłonięte]084 |
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów
- VW
- TRANSPORTER IV autobus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW)
- 1.9 D (60KM/44kW) 09.90-04.03
- 1.9 TD (68KM/50kW) 10.92-04.03
- 2.0 (84KM/62kW) 09.90-04.03
- 2.4 D (75KM/55kW) 08.97-04.03
- 2.4 D (78KM/57kW) 09.90-04.98
- 2.4 D Syncro (78KM/57kW) 10.92-09.98
- 2.5 (110KM/81kW) 11.90-04.03
- 2.5 (115KM/85kW) 08.96-04.03
- 2.5 Syncro (110KM/81kW) 11.92-04.03
- 2.5 Syncro (115KM/85kW) 07.96-04.03
- 2.5 TDI (102KM/75kW) 09.95-04.03
- 2.5 TDI (151KM/111kW) 05.98-04.03
- 2.5 TDI (88KM/65kW) 05.98-04.03
- 2.5 TDI Syncro (102KM/75kW) 01.96-04.03
- 2.8 V6 (204KM/150kW) 04.00-04.03
- 2.8 VR6 (140KM/103kW) 11.95-04.00
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie wystepować różne typy części np.(tarcz hamulcowych,klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki częśći np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 [zasłonięte] 29 lub 601[zasłonięte]084 ) lub e-mail: [zasłonięte]@henkiel.com.pl
Nie jesteś pewien czy te tarcze pasuja do twojego auta sprawdz to w katalogu elektronicznym lub napisz do mnie
Podaj następujące dane:
1. Marka auta (np. Daewoo)
2. Model auta (np. Lanos)
3. Rok produkcji (np. 1997)
4. Pojemność silnika
5. Numer i moc silnika
6. Typ nadwozia (np. hatchback)
7. Czy w samochodzie jest ABS
8. Numer nadwozia
Faktura Vat, paragon.
Zobacz stronę O MNIE
tel. 34 [zasłonięte] 29 lub 601 [zasłonięte] 084
W przypadku korespondencji elektronicznej proszę o zachowanie historii korespondencji - ułatwi i przyśpieszy to odpowiedź.
ATM MIKODA jest wiodącym na rynku polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych.
PROSZĘ O DOKŁADNE CZYTANIE OPISU AUKCJI
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwalą na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i in. substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.