INNE CZĘŚCI DO TEGO MODELU NA TYM KONCIE
ZOBACZ
CENA ZA SZTUKĘ ( jedna tarcza )
PRZED ZAKUPEM PROSIMY SPRAWDZIĆ CZY PRODUKT PASUJE DO AUTA PONIEWAŻ BYŁY TRZY RODZAJE TARCZ ( 280 , 300 , 308 ) mm
TARCZA
MIKODA 1752 GT malowana,nacinana,wiercona, kolor: czarny 1752
RENAULT LAGUNA II
OŚ PRZEDNIA
Dodatkowe informacje katalogowe:
Średnica [mm]: 280 mm
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 24,0
Minimalna grubość [mm]: 21,8
Typ tarczy hamulcowej: wentylowany
Przetwarzanie: wysoko nawęglany
Powierzchnia: pokryty dodatkową warstwą
Ilość otworów: 5
Wysokość [mm]: 46,9mm
średnica otworu centrujacego [mm]: 61
Średnica wewnętrzna [mm]: 139,8
średnica otworu [mm]: 108
otwór o śr [mm]: 13,5
Numery OE:
Numery OE Marka
562182B BENDIX
0 986 [zasłonięte] 743 BOSCH
0 986 [zasłonięte] 743 BOSCH
09.8936.10 BREMBO
142.365 CAR
800-676 CIFAM
BG3733 DELPHI
DDF1182 FERODO
BS5431 FTE
DF29676 GRAF
562182J JURID
23-0676 METELLI
D1425 MGA
MDC1533 MINTEX
54189 PAGID
V134 PILENGA
6697.10 QUINTON HAZELL
BDC5431 QUINTON HAZELL
BSF5431 QUINTON HAZELL
6697.10 REMSA
77 01 [zasłonięte] 613 RENAULT
82 00 [zasłonięte] 121 RENAULT
6697.10 ROADHOUSE
D2606 ROULUNDS BRAKING
92[zasłonięte]900 TEXTAR
98[zasłonięte] 1189 0 1 TEXTAR
186715 VALEO
470.2413.00 ZIMMERMANN
470.2413.50 ZIMMERMANN
16-[zasłonięte]2[zasłonięte]10014.8936.10 [zasłonięte][zasłonięte]64797 MIKODA 1752 GT
zdjęcie poglądowe
HENKIEL-COM-PL |
|
Rększowice 82 tel. 601[zasłonięte]084 |
HENKIEL-COM-PL |
|
Rększowice 82 tel. 601[zasłonięte]084 |
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów
- RENAULT
- LAGUNA II (BG0/1_) 03.2001 -
- 1.6 16V (BG0A, BG0L) (107KM/79kW) 03.01-
- 1.8 16V (BG06, BG0J, BG0M) (116KM/85kW) 03.01
- 1.8 16V (BG0B, BG0M) (120KM/88kW) 03.01-
- 1.8 16V (BG0C, BG0V) (121KM/89kW) 03.01-
- 1.9 dCI (BG0E) (105KM/77kW) 06.01-
- 1.9 dCi (107KM/79kW) 03.01-
- 1.9 dCi (110KM/81kW) 01.05-
- 1.9 dCi (92KM/68kW) 03.04-
- 1.9 dCi (BG0G) (120KM/88kW) 03.01-
- 1.9 dCi (BG0R) (100KM/74kW) 10.01-
- 2.0 16V (BG00, BG0K, BG0P, BG0W) (135KM/99kW)
- LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 03.2001 -
- 1.6 16V (KG0A, KG0L) (107KM/79kW) 03.01-
- 1.6 FlexFuel (103KM/76kW) 06.01-10.03
- 1.9 dCI (KG0E) (105KM/77kW) 06.01-
- 1.9 dCi (107KM/79kW) 03.01 -
- 1.9 dCi (110KM/81kW) 01.05 -
- 1.9 dCi (92KM/68kW) 03.04 -
- 1.9 dCi (KG0G) (120KM/88kW) 03.01-
- 1.9 dCi (KG0R) (100KM/74kW) 10.01-
- 1.9 dCi (130KM/96kW) 05.05 -
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie wystepować różne typy części np.(tarcz hamulcowych,klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki częśći np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 [zasłonięte] 29 lub 601[zasłonięte]084 ) lub e-mail: [zasłonięte]@henkiel.com.pl
Nie jesteś pewien czy te tarcze pasuja do twojego auta sprawdz to w katalogu elektronicznym lub napisz do mnie
Podaj następujące dane:
1. Marka auta (np. Daewoo)
2. Model auta (np. Lanos)
3. Rok produkcji (np. 1997)
4. Pojemność silnika
5. Numer i moc silnika
6. Typ nadwozia (np. hatchback)
7. Czy w samochodzie jest ABS
8. Numer nadwozia
Faktura Vat, paragon.
Zobacz stronę O MNIE
tel. 34 [zasłonięte] 29 lub 601 [zasłonięte] 084
W przypadku korespondencji elektronicznej proszę o zachowanie historii korespondencji - ułatwi i przyśpieszy to odpowiedź.
ATM MIKODA jest wiodącym na rynku polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych.
PROSZĘ O DOKŁADNE CZYTANIE OPISU AUKCJI
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwalą na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i in. substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.