zobacz
Tarcza hamulcowa GT MIKODA malowana,nacinana,wiercona, kolor: czarny 0551 - tył
Średnica DIA:276 Th/B: 14 dop.:12 Średnica d1:71 Średnica d2: Wysokość H:62 Średnica podz.:108 Ilość otworów:4 Średnica otworów:13,5
4246W4
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów
- CITROËN
- C5 (DC_)
- 2.0 HDi (DCRHYB) (90KM/66kW) 03.01-08.04
- C5 (RC_)
- 1.6 HDi (RC8HZB) (109KM/80kW) 09.04-
- 1.8 16V (125KM/92kW) 09.05-
- 1.8 16V (RC6FZB) (116KM/85kW) 09.04-
- 2.0 16V (RCRFJB, RCRFJC) (140KM/103kW) 09.04-
- 2.0 HDi (RCRHRH) (136KM/100kW) 09.04-
- 2.2 HDi (170KM/125kW) 04.06-
- 2.2 HDi (RC4HXE) (133KM/98kW) 09.04-
- 3.0 Carlsson HP (235KM/173kW) 09.04-
- 3.0 V6 (RCXFUF) (207KM/152kW) 09.04-
- C5 Break (DE_)
- 2.0 HDi (DERHYB) (90KM/66kW) 06.01-08.04
- Carlsson (235KM/173kW) 09.03-08.04
- C5 Break (RE_)
- 1.6 HDi (RE8HZB) (109KM/80kW) 09.04-
- 1.8 16V (RE6FZB) (116KM/85kW) 09.04-
- 2.0 16V (RERFJB, RERFJC) (140KM/103kW) 09.04-
- 2.0 HDi (RERHRH) (136KM/100kW) 09.04-
- 2.2 HDi (RE4HXE) (133KM/98kW) 09.04-
- 3.0 V6 (REXFUF) (207KM/152kW) 09.04-
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie wystepować różne typy części np.(tarcz hamulcowych,klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki częśći np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 [zasłonięte] 29 lub 601[zasłonięte]084 ) lub e-mail:
Nie jesteś pewien czy te tarcze pasuja do twojego auta sprawdz to w katalogu elektronicznym lub napisz do mnie
Podaj następujące dane:
1. Marka auta (np. Daewoo)
2. Model auta (np. Lanos)
3. Rok produkcji (np. 1997)
4. Pojemność silnika
5. Numer i moc silnika
6. Typ nadwozia (np. hatchback)
7. Czy w samochodzie jest ABS
8. Numer nadwozia
Faktura Vat, paragon.
Cena za sztukę ( jedna tarcza )
Zobacz stronę O MNIE
tel. 34 [zasłonięte] 29 lub 601 [zasłonięte] 084
W przypadku korespondencji elektronicznej proszę o zachowanie historii korespondencji - ułatwi i przyśpieszy to odpowiedź.
ATM MIKODA jest wiodącym na rynku polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych.
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwalą na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i in. substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.