ZOBACZ
Tarcza hamulcowa wentylowana GT malowana , nacinana , wiercona , kolor: czarny 0817 -przód
SPRAWDZ ŚREDNICE SWOICH TARCZ
- Opis:tarcza ham. went.
- Numer ATM: 0817
- Średnica DIA: 280
- Th/B: 25
- (dop.): 23
- Średnica d1: 64,2
- Średnica d2:
- Wysokość H:47
- Średnica podz.: 114
- Ilość otworów: 5
- Średnica otworów: 12,6
- Nr OEM: 45251SEAE00
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów
- HONDA
- ACCORD VIII (CL_, CM_)
- 2.0 (CL7) (155KM/114kW) 02.03-
- 2.0 (CL7) (felgi 15 cali) (155KM/114kW) 02.03
- 2.0 Napęd na 4 koła (CL8) (155KM/114kW) 02.03
- 2.2 i-CTDi (140KM/103kW) 01.04-
- 2.4 (CL9) (190KM/140kW) 02.03-
- 2.4 Vtec (166KM/122kW) 04.06-07.08
- ACCORD VIII Tourer (CM_)
- 2.0 (CM1) (155KM/114kW) 04.03-
- 2.0 (CM1) (felgi 15 cali) (155KM/114kW) 04.03
- 2.4 (CM2) (190KM/140kW) 04.03-
- 2.2 i-CTDi ( 140KM/103KW ) 01/04--
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie wystepować różne typy części np.(tarcz hamulcowych,klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki częśći np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 [zasłonięte] 29 lub 601[zasłonięte]084 ) lub e-mail:
Nie jesteś pewien czy te tarcze pasuja do twojego auta sprawdz to w katalogu elektronicznym lub napisz do mnie
Podaj następujące dane:
1. Marka auta (np. Daewoo)
2. Model auta (np. Lanos)
3. Rok produkcji (np. 1997)
4. Pojemność silnika
5. Numer i moc silnika
6. Typ nadwozia (np. hatchback)
7. Czy w samochodzie jest ABS
8. Numer nadwozia
Faktura Vat, paragon.
Cena za sztukę ( jedna tarcza )
Zobacz stronę O MNIE
tel. 34 [zasłonięte] 29 lub 601 [zasłonięte] 084
W przypadku korespondencji elektronicznej proszę o zachowanie historii korespondencji - ułatwi i przyśpieszy to odpowiedź.
ATM MIKODA jest wiodącym na rynku polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych.
PROSZĘ O DOKŁADNE CZYTANIE OPISU AUKCJI
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwalą na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i in. substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.