ZOBACZ
Tarcza hamulcowa z piastą GT malowana,nacinana,wiercona, kolor: czarny 0241 - tył
Średnica DIA:226 Th/B: 10 dop.:8 Średnica d1:40 Średnica d2:50 Wysokość H:71,5 Średnica podz.:100 Ilość otworów:5 Średnica otworów:M14x1,5
357
[zasłonięte]601B
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów
- SEAT
- TOLEDO I (1L)
- 2.0 i 16V (150KM/110kW) 11.93-03.99
- VW
- CORRADO (53I)
- 2.9 VR6 (190KM/140kW) 08.91-12.95
- GOLF III (1H1)
- 1.9 TDI (110KM/81kW) 04.96-08.97
- 2.0 (115KM/85kW) 11.91-08.97
- 2.0 GTI 16V (150KM/110kW) 08.92-08.97
- 2.8 VR6 (174KM/128kW) 01.92-08.97
- PASSAT (3A2, 35I) 88-96r
- 1.9 TDI (110KM/81kW) 03.96-08.96
- 2.0 16V (150KM/110kW) 01.94-08.96
- 2.8 VR6 (174KM/128kW) 06.91-08.96
- PASSAT Variant (3A5, 35I) 88-97r
- 1.9 TDI (110KM/81kW) 03.96-05.97
- 2.0 16V (150KM/110kW) 01.94-05.97
- 2.8 VR6 (174KM/128kW) 06.91-05.97
- VENTO (1H2)
- 2.0 (115KM/85kW) 11.91-09.98
- 2.8 VR6 (174KM/128kW) 01.92-09.98
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie wystepować różne typy części np.(tarcz hamulcowych,klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki częśći np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 [zasłonięte] 29 lub 601[zasłonięte]084 ) lub e-mail:
Nie jesteś pewien czy te tarcze pasuja do twojego auta sprawdz to w katalogu elektronicznym lub napisz do mnie
Podaj następujące dane:
1. Marka auta (np. Daewoo)
2. Model auta (np. Lanos)
3. Rok produkcji (np. 1997)
4. Pojemność silnika
5. Numer i moc silnika
6. Typ nadwozia (np. hatchback)
7. Czy w samochodzie jest ABS
8. Numer nadwozia
Faktura Vat, paragon.
Cena za sztukę ( jedna tarcza )
Zobacz stronę O MNIE
tel. 34 [zasłonięte] 29 lub 601 [zasłonięte] 084
W przypadku korespondencji elektronicznej proszę o zachowanie historii korespondencji - ułatwi i przyśpieszy to odpowiedź.
ATM MIKODA jest wiodącym na rynku polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych.
PROSZĘ O DOKŁADNE CZYTANIE OPISU AUKCJI
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwalą na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i in. substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.