|
Kontakt w sprawie aukcji
tel. 603 [zasłonięte] 316
GG sklep1 [zasłonięte]74157
GG sklep2 [zasłonięte]55188
Skype: Autohol
email: [zasłonięte]@autohol.eu
Osobisty odbiór towaru (po uzgodnieniu) z możliwością płatności kartami
bankowymi:
AUTO-HOL Części Samochodowe
ul. Mickiewicza 1
47-100 Strzelce Opolskie
mapa
Polski
Zapraszamy Państwa w godzinach:
pon-pt 8.00 - 17.00
sob 9.00 - 13.00
niedziele i święta nieczynne
|
Wysyłka
Paczki z częściami wysyłane są Pocztą Polską (priorytetem).
Wysyłka inną firmą kurierską po uzgodnieniu.
Koszt przesyłki priorytetowej w zależności od wagi paczki [za
pobraniem]:
0-1kg - 8zł [12zł]
1-2kg - 9,50zł [13zł]
2-5kg - 11zł [15zł]
5-10kg - 17,50zł [22zł]
10-15kg - 21zł [27zł]
15-20kg - 30zł [35zł]
20-30kg - 33zł [40zł]
Po dokonaniu zakupu
bardzo proszę o jego potwierdzenie e-mailem i wybór formy płatności.
Paczki płatne "za pobraniem" są wysyłane najczęściej tego samego dnia
(przy zakupie i potwierdzeniu do godz. 11.30).
Paczki płatne "na konto" są wysyłane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie
bankowym.
AUTO-HOL Części Samochodowe
ul. Mickiewicza 1
47-100 Strzelce Opolskie
nr konta mBank:
67 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 390485
|
|
|
|
Przedmiotem
aukcji
są:
Oryginalne wentylowane tarcze hamulcowe
BREMBO 09.5148.20
+
Oryginalne klocki hamulcowe
FERODO PREMIER FDB584
cena za cały zestaw (2 tarcze + 4 klocki) |
|
|
Części pasują na przednią oś do wybranych wersji
następujących samochodów:
DAEWOO
- ESPERO
1.5 16V 1995/02 -
1999/06
- ESPERO
1.8 1995/02 - 1999/09
- ESPERO
2.0 1995/02 - 1999/06
- NEXIA
1.5 16V 1995/02 - 1997/08
- LANOS
KOŁA 14 CALI+KLOCKI TYPU
"OPEL"
OPEL
- ASTRA
F 1.4i 1991/09 - 1998/09
- ASTRA
F 1.4Si 1992/03 - 1998/09
- ASTRA
F 1.6i 16V 1994/08 -
1998/09
- ASTRA
F 1.7D 1992/03 - 1998/09
- ASTRA
F 1.7TD 1994/11 - 1998/09
- ASTRA
F 1.7TDS 1992/03 -
1998/09
- ASTRA
F 1.8i 16V 1993/06 -
1998/09
- ASTRA
F 2.0i 1992/03 - 1998/09
- ASTRA
F 2.0i 16V 1995/02 -
1998/09
-
CALIBRA 2.0i 1990/06 - 1997/07
-
CALIBRA 2.0i 16V 1990/06 -
1997/07
-
CALIBRA 2.0i 16V 4X4 1990/06 -
1997/07
- KADETT
E 2.0 GSI 1986/09 -
1991/08
- KADETT
E 2.0 GSI 16V 1987/12 -
1991/08
- VECTRA
A 1.8i CAT 1990/03 -
1995/11
- VECTRA
A 1.8 S 1989/09 -
1990/10
- VECTRA
A 1.8 S 4X4 1989/01 -
1989/07
- VECTRA
A 2.0 1988/09 - 1989/09
- VECTRA
A 2.0i (4X4) 1988/09 -
1992/09
- VECTRA
A 2.0i 16V (4X4)
1994/06 - 1995/11
- VECTRA
B 1.6i 1995/10 - 2002/04
- VECTRA
B 1.6i 16V 1995/10 -
2002/04
- VECTRA
B 1.7TD 1995/10 -
1996/11
- VECTRA
B 1.8i 16V 1995/10 -
2000/09
- VECTRA
B 2.0 DI 16V 1996/11 -
2002/04
- VECTRA
B 2.0 DTI 16V 1997/06 -
2002/04
wymiary tarczy:
- średnica - 256mm
- grubość tarczy - 24mm
- minimalna grubość tarczy - 21mm
- średnica otworu - 60mm
- koło przykręcane na 4 śruby
Jeśli nie jesteś pewien czy prezentowane na aukcji tarcze pasują do
Twojego samochodu, napisz
do
mnie lub zadzwoń 603 [zasłonięte] 316, 516 [zasłonięte] 30 50.
Do ustalenia typu tarczy hamulcowej potrzebne są następujące dane
samochodu:
1. Marka auta (np. Daewoo)
2. Model auta (np. Lanos)
3. Rok produkcji (np. 1997)
4. Pojemność silnika
5. Numer silnika
6. Typ nadwozia (np. hatchback)
7. Czy w samochodzie jest ABS
8. Numer nadwozia
Podana cena,
to
CENA za cały zestaw (wskład zestawu wchodzą dwie tarcze oraz cztery
klocki).
Części
są
nowe,
w
100
%
oryginalne, w
firmowych pudełkach BREMBO oraz FERODO PREMIER.
BREMBO
Od
ponad
40 lat Brembo jest światowym liderem w produkcji najwyższej jakości
systemów hamulcowych i ich składników do
samochodów osobowych,
motocykli i pojazdów użytkowych. Produkty Brembo stosowane są
„na
pierwszy montaż”, poprzez rynek części zamiennych, aż do sportu
wyczynowego. Rozwiązania i produkty Brembo można obecnie znaleźć jako
oryginalne wyposażenie większości prestiżowych i luksusowych
samochodów
na świecie. W dniu dzisiejszym produkty Brembo montowane są w
samochodach Formuły 1, Indy, Nascar czy WRC.
FERODO
Od
ponad stu lat,
po dzień
dzisiejszy, Ferodo bezustannie dążyło do osiągnięcia najwyższej
jakości, bezpieczeństwa i szczytu technicznych parametrów w
technice
hamulców. Ferodo inwestuje wiele milionów funtów
na badania rocznie,
zatrudnia rozległą liczbę naukowców i inżynierów
czyniących ciągle
postępy w pogłębianiu światowej wiedzy i zrozumienia technologii
tarcia. Bardzo wielu inżynierów pracuje nad nowymi produktami,
kolejnymi zastosowaniami, w centrach technicznych na całym świecie.
W teście AMS Fade Simulation (2-3.08.2000) Ferodo Premier pokonało
konkurentów (dwa czołowe koncerny w produkcji klocków
hamulcowych) aż o
23 metry. Test polegał na ponad 10-krotnym, stałym nacisku na pedał
hamulca, hamowanie ze 100 km/godz. Temperatura pracy - 700^(o)C.
Uzyskano średni współczynnik tarcia 0,29. Pozostali konkurenci –
0,21 i
0,20.
Jakość oryginalnego wyposażenia (Original Equipment Quality)
Dzięki stałym dążeniom do uzyskania perfekcji, Ferodo znalazło się w
elitarnym gronie dostawców tzw. oryginalnego wyposażenia (OE).
Klocki
hamulcowe, szczęki i okładziny hamulcowe są dostarczane do wiodących
producentów układów hamulcowych i samochodów.
Przez ponad 100 lat
Ferodo dostarcza tę samą najwyższą jakość OE również do
sprzedaży
detalicznej. Ferodo nie może iść na kompromis, gdy chodzi o
bezpieczeństwo i dlatego wciąż oferuje wyroby w jednym, najwyższym
gatunku.
Dla przykładu, ścisła współpraca Ferodo z Citroenem, dzięki
kombinacji:
klocki Ferodo – System EBA (Emergency Braking Assistance) Citroena C5,
przyniosła aż 20%-ową poprawę w hamowaniu.
W Chapel-en-le-Frith (Derbyshire) od kwietnia 2003 r. ruszyła
realizacja gigantycznego przedsięwzięcia – produkcji klocków
hamulcowych dla koncernu Volkswagen (Audi A3, VW Golf, Bora, Tuaran
& Cityvan, Seat Toledo i Skoda Octavia). Zakłady zaopatrują VW w
ok. 4 miliony klocków hamulcowych rocznie. Jest to największy
kontrakt
Ferodo dla tej fabryki zatrudniającej 850 pracowników, w
której poza tym produkuje się klocki na pierwszy montaż
dla
Forda, General Motors, Daimler Chrysler, Renault, Toyoty i BMW.
Przypomnijmy, że fabryka w Chapel-en-le-Frith specjalizowała się do tej
pory w produkcji 100 %-owego zaopatrzenia w oryginalne klocki hamulcowe
dla Forda Focusa.
Zapraszam
i
pozdrawiam
|
|
|
|