Tarcze hamulcowe + klocki - tył Cena dotyczy całego kpl Mercedes-Benz Sprinter VW LT OPIS: Szerokość [mm]: 95,5 Średnica wewnętrzna [mm]:15 Średnica zewnętrzna [mm]:258 Średnica otworu [mm]: 130 Ilość otworów: 5 Typ tarczy: pełna Oryginalne firmy - ROADHOUSE Jakość oryginału NOWE! ROADHOUSE,
należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w
2000 r. na potrzeby nowej technologii. Nową formułę nazwano SR 4.1.
Czym tak bardzo RH wyprzedziło konkurentów? RH wypracowało własną
formułę mieszanek ciernych całkowicie pozbawionych metali ciężkich. Ich
skład i proporcje są tajemnicą firmy i stanowią klucz do wysokiej
jakości klocków RH. Ciekawostką jest fakt wykorzystania w tym procesie
kevlaru. Siłą marki i jednocześnie tym, co odróżnia RH od innych
producentów, jest możliwość komponowania szerokiego spectrum mieszanek
ciernych zgodnych z wymaganiami oryginalnego wyposażenia. Proces
uzyskiwania tych mieszanek nosi określenie PREMIX i jest identyczny z
obecnie stosowanym w segmencie OE. Na okładzinie można je rozpoznać po
wyraźnych plamach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do
Mercedesa klasy S W221 po 2005 roku i klocek do Golfa II. Jednak obaj
użytkownicy maja pełną gwarancję korzystania z oryginalnego produktu.
Drugim ważnym elementem jest płytka mocująca, jej prawidłowe wycięcie
daje dokładność wymiarów oraz całkowicie płaską powierzchnię. RH
perfekcyjnie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć pomiędzy
płytką mocującą a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z
chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Aby temu zapobiec
należy zapewnić odpowiednie spoiwo na styku tych materiałów. RH
wypracowało spoiwo, które zwiększa opór na ścinanie okładziny klocków
hamulcowych o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy
klocka. Kolejny element to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali
i gumy redukuje wibracje elementów zawieszenia i przenoszenie na
klocek. Końcowym etapem produkcji formuły SR 4.1 jest obróbka cieplna (
tzw. wypalanie = scorching ). W zasadzie każdy wie, że proces ten
polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów co powoduje likwidację
efektu "płynięcia-poślizgu" podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje
go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w
segmencie hamulców. Większość z nich przeprowadza ten proces
powierzchniowo ze względu na czas i koszty. Warto wiedzieć, że
ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tą metodę,
ale na "wskroś", co gwarantuje jednakową skuteczność hamowania w całym
okresie używania klocka. Obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach
i testach zmodyfikowali ten proces obróbki cieplnej. Klocek hamulcowy
poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej
temperaturze i jednoczesnemu naciskowi prasa z siła 1 tony. Jest to
najnowsza technologia w tej dziedzinie, opatentowana przez RH
Cena za komplet na dwa koła
Zastosowanie: MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t autobus (901, 902)
208 D (1995.02 - 2000.04); 2299 ccm - 79 KM/58 kW; Silnik: OM 601.943
212 D (1995.02 - 2000.04); 2874 ccm - 122 KM/90 kW; Silnik: OM 602.980
214 (1995.02 - 2006.05); 2295 ccm - 143 KM/105 kW; Silnik: M 111.979; M 111.984
210 D (1997.03 - 2000.04); 2874 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: OM 602.980
208 CDI (2000.04 - 2006.05); 2148 ccm - 82 KM/60 kW; Silnik: OM 611.987
211 CDI (2000.04 - 2006.05); 2148 ccm - 109 KM/80 kW; Silnik: OM 611.981
216 CDI (2000.04 - 2006.05); 2685 ccm - 156 KM/115 kW; Silnik: OM 612.981
214 NGT (2000.04 - 2006.05); 2295 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: M 111.984
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t nadwozie pełne (901, 902)
210 D (1997.01 - 2000.04); 2874 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: OM 602.980
208 D (1995.02 - 2000.04); 2299 ccm - 79 KM/58 kW; Silnik: OM 601.943
212 D (1995.02 - 2000.04); 2874 ccm - 122 KM/90 kW; Silnik: OM 602.980
214 (1995.02 - 2006.05); 2295 ccm - 143 KM/105 kW; Silnik: M 111.979; M 111.984
208 CDI (2000.04 - 2006.05); 2148 ccm - 82 KM/60 kW; Silnik: OM 611.987
211 CDI (2000.04 - 2006.05); 2148 ccm - 109 KM/80 kW; Silnik: OM 611.981
213 CDI (2000.04 - 2006.05); 2148 ccm - 129 KM/95 kW; Silnik: OM 611.981
216 CDI (2000.04 - 2006.05); 2685 ccm - 156 KM/115 kW; Silnik: OM 612.981
214 NGT (2000.04 - 2006.05); 2295 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: M 111.984
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t platforma / podwozie (901, 902)
212 D (1995.02 - 2000.04); 2874 ccm - 122 KM/90 kW; Silnik: OM 602.980
208 D (1995.01 - 2000.04); 2299 ccm - 79 KM/58 kW; Silnik: OM 601.943
214 (1995.02 - 2006.05); 2295 ccm - 143 KM/105 kW; Silnik: M 111.979; M 111.984
210 D (1997.01 - 2000.04); 2874 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: OM 602.980
208 CDI (2000.04 - 2006.05); 2148 ccm - 82 KM/60 kW; Silnik: OM 611.987
211 CDI (2000.04 - 2006.05); 2148 ccm - 109 KM/80 kW; Silnik: OM 611.981
213 CDI (2000.04 - 2006.05); 2148 ccm - 129 KM/95 kW; Silnik: OM 611.981
216 CDI (2000.04 - 2006.05); 2685 ccm - 156 KM/115 kW; Silnik: OM 612.981
214 NGT (2000.04 - 2006.05); 2295 ccm - 125 KM/92 kW
VW LT 28-35 II autobus (2DM)
2.3 (1996.05 - ???); 2295 ccm - 143 KM/105 kW; Silnik: AGL
2.5 SDI (1996.07 - ???); 2461 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: AGX
2.5 TDI (1996.05 - 1999.08); 2461 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: AHD
2.5 TDI (1999.05 - ???); 2461 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: APA
VW LT 28-46 II nadwozie pełne (2DX0AE)
2.5 SDI (1996.09 - ???); 2461 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: AGX
2.5 TDI (1996.05 - 1999.08); 2461 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: AHD
2.8 TDI (1997.06 - 1998.12); 2799 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: AGK
2.5 TDI (1999.05 - ???); 2461 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: APA
2.5 TDI (1999.05 - ???); 2461 ccm - 109 KM/80 kW; Silnik: ANJ; AVR
2.8 TDI (1999.01 - ???); 2799 ccm - 130 KM/96 kW; Silnik: ATA
VW LT 28-46 II platforma / podwozie (2DX0FE)
2.5 SDI (1996.09 - ???); 2461 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: AGX
2.8 TDI (1997.06 - 1998.12); 2799 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: AGK
2.3 (1996.06 - ???); 2295 ccm - 143 KM/105 kW; Silnik: AGL
2.5 TDI (1996.06 - 1999.08); 2461 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: AHD
2.5 TDI (1999.05 - ???); 2461 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: APA
2.5 TDI (1999.05 - ???); 2461 ccm - 109 KM/80 kW; Silnik: ANJ; AVR
2.8 TDI (1999.01 - ???); 2799 ccm - 130 KM/96 kW; Silnik: ATA
!! Wysyłka natychmiastowa !! - Posiadam również w sprzedaży tarcze hamulcowe, klocki do innych marek samochodów na moich innych aukcjach! - Zapraszam na moje inne aukcje
|