![](http://inselcom.pl/szablon/images/banereknissan3.jpg)
...................Tarcza hamulcowa - PRZEDNIA
![](http://img151.imageshack.us/img151/2705/nishiokapvu5.jpg)
!['](http://inselcom.pl/szablon/images/bluee.jpg)
Przedmiotem aukcji są rewelacyjne japońskie tarcze MOUNTAIN NISHIOKA najwyższej jakości. Dystrybuowane są przez Europejskiego importera.
.
![](http://inselcom.pl/szablon/images/nishio.jpg)
Zastosowanie:
- NISSAN NAVARA (D40) (2004.10 - 2011) 2.5 dCi 144KM
- NISSAN PATHFINDER (R51) (2005.01 - 2011) 2.5 dCi 4WD 171KM
- NISSAN PATHFINDER (R51) (2005.01 - 2011) 2.5 dCi 4WD 190KM
- NISSAN PATHFINDER (R51) (2005.01 - 2011) 4.0 4WD 269KM
Cena za 1 sztukę
Parametry:
oś przednia
Grubość [mm] : 28
Minimalna Grubość [mm] : 26
Średnica zewnętrzna [mm] : 320
Ilość otworów : 6
Średnica otworu centrującego [mm] : 68
Wysokość zabudowy : 38.1
-
- Zdjęcie sprzedawanej tarczy:
![](http://inselcom.pl/szablon/images/tarczenissan/13.jpg)
Przykładowe zdjęcia tarcz Nishioka:
![](http://inselcom.pl/szablon/images/nis1.jpg)
Tarcze NISHIOKA wykonane są z najwyższej jakości materiałów bardzo wytrzymałych i odpornych na temperatury. Dzięki temu nie przegrzewają się i gwarantują bardzo wysoką skuteczność hamowania.
![](http://inselcom.pl/szablon/images/nis2.jpg)
Ich jakość i wytrzymałość sprawdza się we wszystkich warunkach obciążeniowych jak i atmosferycznych.
.
n143118
Tarcze Nishioka są bezkonkurencyjne w porównaniu do zamienników, przykładem na to jest ich waga. Są około dwa razy cięższe od zamienników dostępnych na rynku (ważą tyle co oryginalne tarcze na pierwszy montaż).
TARCZE OBJĘTE SĄ 3 LETNIĄ GWARANCJĄ
![](http://inselcom.pl/fotki/MOUNTAIN/FOTO/warranty_news.jpg)
Przez prawie 3 dekady doświadczeń Blue Print stał się synonimem kompleksowej oferty części zamiennych o najwyższej jakości do samochodów japońskich i koreańskich. W styczniu 2011 Blue Print stał się częścią bilstein group.
![](http://www.blue-print.com/partsdistributors/images/globe.jpg)
Obecnie Blue Print kontynuuje tradycję innowacyjności oferując kompleksową obsługę rynku m.in. dzięki najszybciej wprowadzanym nowościom - często dzięki sugestiom klientów, szerokiemu asortymentowi części zamiennych i narzędzi. Rozwijamy się dzięki klientom, którzy podczas szkoleń dla warsztatów przekazują nam cenne wskazówki dzięki czemu każdego dnia możemy polepszać poziom obsługi.
![](http://inselcom.pl/szablon/images/certy.jpg)
![](http://inselcom.pl/szablon/images/japan.jpg)
![](http://www.blue-print.com/vehicleowners/images/blue_print_products.png)
Zapraszamy do współpracy.
|