Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tarcza sprzęgła LuK VW GOLF JETTA II SCIROCCO

31-01-2014, 10:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 166 zł     
Użytkownik przemyslowy2
numer aukcji: 3847045045
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2014 10:21:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Margo - Newsletter

KONTAKT

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

TRANSPORT

• DPD 20 zł za pobraniem
• DPD 16 zl przelew

NR KONTA

RAIFFEISEN BANK S.A.
13 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2080000 [zasłonięte] 010501

INFORMACJE

• na każdy zakupiony towar wystawiamy fakturę VAT
• podane ceny są cenami brutto

TARCZA SPRZĘGŁA LuK

166,00zł

Przedmiotem tej aukcji jest:
TARCZA SPRZĘGŁA
do
VW GOLF II 1.8 GTI 16V
VW GOLF III 2.0 11.1991-04.1999
VW JETTA II, SCIROCCO 1.8 16V 10.1985-07.1992

w cenie:
166,00zł

INDEKS: 321[zasłonięte]910
ZASTOSOWANIE: VW GOLF II 1.8 GTI 16V
VW GOLF III 2.0 11.1991-04.1999
VW JETTA II, SCIROCCO 1.8 16V 10.1985-07.1992
NUMER ORYGINAŁU: 027 [zasłonięte] 031 D, 027 [zasłonięte] 031 E, 027 [zasłonięte] 031 F,
027 [zasłonięte] 031 G, 027 [zasłonięte] 031 R, 027 [zasłonięte] 031 S,
027 [zasłonięte] 032 B
ZAMIENNIKI:

SACHS 186[zasłonięte]8031, 186[zasłonięte]5034 VALEO 803054


W celu uzyskania dokładniejszych informacji proszę o kontakt:

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

Tarcza sprzęgła LuK

Firma LuK oferuje rozwiązanie odpowiednie do każdego zastosowania, począwszy od tarcz sprzęgła z pojedynczym tłumikiem drgań skrętnych, do wersji z tłumikami wielostopniowymi, od sztywnych tarcz sprzęgła, które są używane z dwumasowym kołem zamachowym, do tarcz sprzęgła z korekcją przesunięcia osiowego.

Zalety tarcz sprzęgła firmy LuK:

  • Duży komfort jazdy
  • Niedrogi i oszczędny pod względem zajmowanego miejsca sposób oddzielenia drgań
  • Zmniejszenie zużycia paliwa i emisji spalin poprzez obniżenie prędkości obrotów biegu jałowego
  • Możliwość montażu w niewielkiej przestrzeni
  • Kompensacja niewspółosiowości pomiędzy silnikiem i przekładnią
  • Podwyższona żywotność dzięki trwałym okładzinom i optymalizacji ich sprężynowania