Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tarcza sprzęgła LuK OPEL ASCONA C ASTRA F KADETT E

31-01-2014, 10:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 105 zł     
Użytkownik przemyslowy2
numer aukcji: 3847044732
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 19   
Koniec: 31-01-2014 10:21:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Margo - Newsletter

KONTAKT

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

TRANSPORT

• DPD 20 zł za pobraniem
• DPD 16 zl przelew

NR KONTA

RAIFFEISEN BANK S.A.
13 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2080000 [zasłonięte] 010501

INFORMACJE

• na każdy zakupiony towar wystawiamy fakturę VAT
• podane ceny są cenami brutto

TARCZA SPRZĘGŁA LuK

105,00zł

Przedmiotem tej aukcji jest:
TARCZA SPRZĘGŁA
do
DAEWOO ESPERO, NEXIA 1.5 16V
OPEL ASCONA C 2.0i
OPEL ASTRA F 2.0i
OPEL KADETT E 2.0 i 2.0 GSI

w cenie:
105,00zł

INDEKS: 322[zasłonięte]410
ZASTOSOWANIE: DAEWOO ESPERO, NEXIA 1.5 16V
OPEL ASCONA C 2.0i
OPEL ASTRA F 2.0i
OPEL KADETT E 2.0 i 2.0 GSI
NUMER ORYGINAŁU: 96[zasłonięte]201, 96[zasłonięte]036, 6 64 166, 6 64 311,
90[zasłonięte]616, 90[zasłonięte]617,  90[zasłonięte]764, 90[zasłonięte]411,
90[zasłonięte]581
ZAMIENNIKI:

SACHS 186[zasłonięte]3041, 187[zasłonięte]7001
VALEO 803043, 803698


W celu uzyskania dokładniejszych informacji proszę o kontakt:

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

Tarcza sprzęgła LuK

Firma LuK oferuje rozwiązanie odpowiednie do każdego zastosowania, począwszy od tarcz sprzęgła z pojedynczym tłumikiem drgań skrętnych, do wersji z tłumikami wielostopniowymi, od sztywnych tarcz sprzęgła, które są używane z dwumasowym kołem zamachowym, do tarcz sprzęgła z korekcją przesunięcia osiowego.

Zalety tarcz sprzęgła firmy LuK:

  • Duży komfort jazdy
  • Niedrogi i oszczędny pod względem zajmowanego miejsca sposób oddzielenia drgań
  • Zmniejszenie zużycia paliwa i emisji spalin poprzez obniżenie prędkości obrotów biegu jałowego
  • Możliwość montażu w niewielkiej przestrzeni
  • Kompensacja niewspółosiowości pomiędzy silnikiem i przekładnią
  • Podwyższona żywotność dzięki trwałym okładzinom i optymalizacji ich sprężynowania