Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tarcza sprzęgła LuK FIAT PANDA UNO LANCIA Y10

31-01-2014, 10:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 121 zł     
Użytkownik przemyslowy2
numer aukcji: 3847046724
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 8   
Koniec: 31-01-2014 10:22:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Margo - Newsletter

KONTAKT

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

TRANSPORT

• DPD 20 zł za pobraniem
• DPD 16 zl przelew

NR KONTA

RAIFFEISEN BANK S.A.
13 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2080000 [zasłonięte] 010501

INFORMACJE

• na każdy zakupiony towar wystawiamy fakturę VAT
• podane ceny są cenami brutto

TARCZA SPRZĘGŁA LuK

121,00zł

Przedmiotem tej aukcji jest:
TARCZA SPRZĘGŁA
do
FIAT PANDA 0.9,1.0 01.1985-12.1994
FIAT UNO 0.9 03.1983-09.1992
LANCIA Y10 1.0 06.1985-02.1992

w cenie:
121,00zł

INDEKS: 317[zasłonięte]217
ZASTOSOWANIE: FIAT PANDA 0.9,1.0 01.1985-12.1994
FIAT UNO 0.9 03.1983-09.1992
LANCIA Y10 1.0 06.1985-02.1992
NUMER ORYGINAŁU: [zasłonięte]589 13,[zasłonięte]757 92,[zasłonięte]761 93,[zasłonięte]768 27,
[zasłonięte]768 27,[zasłonięte]768 57,[zasłonięte]771 14, 77[zasłonięte]510
ZAMIENNIKI: SACHS 187[zasłonięte]5941, 186[zasłonięte]1132
STATIM 17.009
VALEO 803075


W celu uzyskania dokładniejszych informacji proszę o kontakt:

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

Tarcza sprzęgła LuK

Firma LuK oferuje rozwiązanie odpowiednie do każdego zastosowania, począwszy od tarcz sprzęgła z pojedynczym tłumikiem drgań skrętnych, do wersji z tłumikami wielostopniowymi, od sztywnych tarcz sprzęgła, które są używane z dwumasowym kołem zamachowym, do tarcz sprzęgła z korekcją przesunięcia osiowego.

Zalety tarcz sprzęgła firmy LuK:

  • Duży komfort jazdy
  • Niedrogi i oszczędny pod względem zajmowanego miejsca sposób oddzielenia drgań
  • Zmniejszenie zużycia paliwa i emisji spalin poprzez obniżenie prędkości obrotów biegu jałowego
  • Możliwość montażu w niewielkiej przestrzeni
  • Kompensacja niewspółosiowości pomiędzy silnikiem i przekładnią
  • Podwyższona żywotność dzięki trwałym okładzinom i optymalizacji ich sprężynowania