Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tarcza sprzęgła LuK FIAT 131 132 CROMA LANCIA BETA

31-01-2014, 10:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 160 zł     
Użytkownik przemyslowy2
numer aukcji: 3847044973
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 16   
Koniec: 31-01-2014 10:21:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Margo - Newsletter

KONTAKT

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

TRANSPORT

• DPD 20 zł za pobraniem
• DPD 16 zl przelew

NR KONTA

RAIFFEISEN BANK S.A.
13 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2080000 [zasłonięte] 010501

INFORMACJE

• na każdy zakupiony towar wystawiamy fakturę VAT
• podane ceny są cenami brutto

TARCZA SPRZĘGŁA LuK

160,00zł

Przedmiotem tej aukcji jest:
TARCZA SPRZĘGŁA
do
FIAT 131, 132 1.6, 2.0 10.1974-12.1982
FIAT CROMA 2.5D 12.1985-12.1989
LANCIA BETA 2.0 05.1976-10.1986

w cenie:
160,00zł

INDEKS: 322[zasłonięte]216
ZASTOSOWANIE: FIAT 131, 132 1.6, 2.0 10.1974-12.1982
FIAT CROMA 2.5D 12.1985-12.1989
LANCIA BETA 2.0 05.1976-10.1986
NUMER ORYGINAŁU: [zasłonięte]589 02,[zasłonięte]754 79,[zasłonięte]761 13,
[zasłonięte]702 88,[zasłonięte]757 61, 82[zasłonięte]113
ZAMIENNIKI:

SACHS 186[zasłonięte]7001, 185[zasłonięte]1902
VALEO 803029


W celu uzyskania dokładniejszych informacji proszę o kontakt:

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

Tarcza sprzęgła LuK

Firma LuK oferuje rozwiązanie odpowiednie do każdego zastosowania, począwszy od tarcz sprzęgła z pojedynczym tłumikiem drgań skrętnych, do wersji z tłumikami wielostopniowymi, od sztywnych tarcz sprzęgła, które są używane z dwumasowym kołem zamachowym, do tarcz sprzęgła z korekcją przesunięcia osiowego.

Zalety tarcz sprzęgła firmy LuK:

  • Duży komfort jazdy
  • Niedrogi i oszczędny pod względem zajmowanego miejsca sposób oddzielenia drgań
  • Zmniejszenie zużycia paliwa i emisji spalin poprzez obniżenie prędkości obrotów biegu jałowego
  • Możliwość montażu w niewielkiej przestrzeni
  • Kompensacja niewspółosiowości pomiędzy silnikiem i przekładnią
  • Podwyższona żywotność dzięki trwałym okładzinom i optymalizacji ich sprężynowania