Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tarcza sprzęgła LuK CIT AX SAXO PEUG 106 ROVER 100

31-01-2014, 10:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 229 zł     
Użytkownik przemyslowy2
numer aukcji: 3847045392
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 8   
Koniec: 31-01-2014 10:21:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Margo - Newsletter

KONTAKT

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

TRANSPORT

• DPD 20 zł za pobraniem
• DPD 16 zl przelew

NR KONTA

RAIFFEISEN BANK S.A.
13 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2080000 [zasłonięte] 010501

INFORMACJE

• na każdy zakupiony towar wystawiamy fakturę VAT
• podane ceny są cenami brutto

TARCZA SPRZĘGŁA LuK

229,00zł

Przedmiotem tej aukcji jest:
TARCZA SPRZĘGŁA
do
CITROEN AX,SAXO 1.5D 08.1994-09.2003
PEUGEOT 106 1.5D 06.1994-
ROVER 100 1.5D 12.1994-12.1998

w cenie:
229,00zł

INDEKS: 318[zasłonięte]710
ZASTOSOWANIE: CITROEN AX,SAXO 1.5D 08.1994-09.2003
PEUGEOT 106 1.5D 06.1994-
ROVER 100 1.5D 12.1994-12.1998
NUMER ORYGINAŁU: 2055.CH, 2055.Q8, 96 [zasłonięte] 546 80, 
2055.L4, 96 [zasłonięte] 874, 96 [zasłonięte] 482 80,
96 [zasłonięte] 417 80, GCP 90845
ZAMIENNIKI: SACHS 187[zasłonięte]4301, 187[zasłonięte]1508
STATIM 18.089
VALEO 803120


W celu uzyskania dokładniejszych informacji proszę o kontakt:

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

Tarcza sprzęgła LuK

Firma LuK oferuje rozwiązanie odpowiednie do każdego zastosowania, począwszy od tarcz sprzęgła z pojedynczym tłumikiem drgań skrętnych, do wersji z tłumikami wielostopniowymi, od sztywnych tarcz sprzęgła, które są używane z dwumasowym kołem zamachowym, do tarcz sprzęgła z korekcją przesunięcia osiowego.

Zalety tarcz sprzęgła firmy LuK:

  • Duży komfort jazdy
  • Niedrogi i oszczędny pod względem zajmowanego miejsca sposób oddzielenia drgań
  • Zmniejszenie zużycia paliwa i emisji spalin poprzez obniżenie prędkości obrotów biegu jałowego
  • Możliwość montażu w niewielkiej przestrzeni
  • Kompensacja niewspółosiowości pomiędzy silnikiem i przekładnią
  • Podwyższona żywotność dzięki trwałym okładzinom i optymalizacji ich sprężynowania