Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tarcza sprzęgła LuK BRAVO /A MAREA PUNTO LANCIA Y

31-01-2014, 10:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 190 zł     
Użytkownik przemyslowy2
numer aukcji: 3847046716
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 5   
Koniec: 31-01-2014 10:22:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Margo - Newsletter

KONTAKT

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

TRANSPORT

• DPD 20 zł za pobraniem
• DPD 16 zl przelew

NR KONTA

RAIFFEISEN BANK S.A.
13 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2080000 [zasłonięte] 010501

INFORMACJE

• na każdy zakupiony towar wystawiamy fakturę VAT
• podane ceny są cenami brutto

TARCZA SPRZĘGŁA LuK

190,00zł

Przedmiotem tej aukcji jest:
TARCZA SPRZĘGŁA
do
FIAT BRAVO, BRAVA, MAREA 1.4, 1.4 12V 10.1995-05.2002
FIAT PUNTO 1.6 01.1994-04.1997
LANCIA Y 1.4 12V 03.1996-09.2003

w cenie:
190,00zł

INDEKS: 319[zasłonięte]210
ZASTOSOWANIE: FIAT BRAVO, BRAVA, MAREA 1.4, 1.4 12V 10.1995-05.2002
FIAT PUNTO 1.6 01.1994-04.1997
LANCIA Y 1.4 12V 03.1996-09.2003
NUMER ORYGINAŁU: 46[zasłonięte]966,[zasłonięte]773 50,[zasłonięte]775 51, 46[zasłonięte]966
ZAMIENNIKI: SACHS 187[zasłonięte]0845, 186[zasłonięte]2001
STATIM 19.021
VALEO 803186 


W celu uzyskania dokładniejszych informacji proszę o kontakt:

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

Tarcza sprzęgła LuK

Firma LuK oferuje rozwiązanie odpowiednie do każdego zastosowania, począwszy od tarcz sprzęgła z pojedynczym tłumikiem drgań skrętnych, do wersji z tłumikami wielostopniowymi, od sztywnych tarcz sprzęgła, które są używane z dwumasowym kołem zamachowym, do tarcz sprzęgła z korekcją przesunięcia osiowego.

Zalety tarcz sprzęgła firmy LuK:

  • Duży komfort jazdy
  • Niedrogi i oszczędny pod względem zajmowanego miejsca sposób oddzielenia drgań
  • Zmniejszenie zużycia paliwa i emisji spalin poprzez obniżenie prędkości obrotów biegu jałowego
  • Możliwość montażu w niewielkiej przestrzeni
  • Kompensacja niewspółosiowości pomiędzy silnikiem i przekładnią
  • Podwyższona żywotność dzięki trwałym okładzinom i optymalizacji ich sprężynowania