Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TANIEJ NIE BĘDZIE !!! DUNLOP 215/55 R16

04-07-2014, 17:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 70 zł     
Użytkownik cekia
numer aukcji: 4373616224
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 14   
Koniec: 04-07-2014 17:15:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Liczba opon w ofercie: 1 szt.
Bieżnikowane: Nie
Szerokość opony: 215 mm
Profil opony: 55
Producent: Dunlop
Indeks nośności: 93
Prędkość: H do 210 km/h
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Aukcja dotyczy tylko opony. Mówiąc najkrócej, opony wielosezonowe to kompromis między oponami letnimi, a zimowymi, łączący cechy obu rodzajów opon. Mieszanka gumy w oponie letniej sprawia, że w wyższych temperaturach jest ona twardsza niż ta zastosowana w oponie zimowej. Optymalnym zakresem dla opon letnich są temperatury od 7 do 40 stopni Celsjusza. Dla "zimówki" z kolei charakterystyczne jest to, że przy temperaturze poniżej zera opona jest bardziej miękka, zachowuje elastyczność oraz ma lepszą przyczepność na śniegu i lodzie niż opona letnia. Najlepiej zachowuje się w temperaturach od plus 7 do minus 20 stopni Celsjusza. Jak wiadomo, kompromisy mają to do siebie, że rezygnuje się z czegoś, kosztem czegoś innego. Tak samo jest w przypadku opon całorocznych. Kierowcy oszczędzają na czasie i pieniądzach, nie musząc pojawiać się dwa razy w roku u wulkanizatora. W przypadku nagłych opadów śniegu nie będą też stać w długich kolejkach pod punktem wymiany opon. Choć opony całoroczne są z reguły droższe od "zimówek" i opon letnich, kupujemy tylko jeden komplet opon. Trzeba jednak pamiętać o tym, że opona całoroczna nie zachowuje się w warunkach letnich tak samo jak opona letnia. Podobnie zimą - nie ma takich właściwości jak opona zimowa.