Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TANIA I NOWA DRUKARKA SKANER KSERO HP 2050 +TUSZE

18-01-2015, 15:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 160 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 160 zł     
Użytkownik allinpeter
numer aukcji: 4915009132
Miejscowość Głuchołazy
Kupiono sztuk: 14    Licytowało: 12    Wyświetleń: 1194   
Koniec: 18-01-2015 14:12:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 5.00 [kg]
Producent: HP
Rodzaj druku: Kolorowy
Typ portu: USB
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha














DRUKARKA SKANER KSERO


HP 2050

+


KOMPLET TUSZY

ZESTAW ZAWIERA:


DRUKARKA


ZASILACZ


KABEL USB


KOMPLET TUSZY XL

(tusze regenerowane z oryginalnych pojemników)


GWARANCJA 12 MIESIĘCY

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DRUKARKA WSPÓŁPRACUJE Z TUSZAMI HP 301 CZARNY I KOLOR



CAŁA POLSKA DRUKUJE U NAS


NAJTANIEJ


DODATKOWE TUSZE HP 301 CZARNY I KOLOR MOŻNA DOKUPIĆ POD


W NASZYM SKLEPIE:

http://alle/sklep/27[zasłonięte]836_all-in-tusze-tonery-drukarki


PARAMETRY TECHNICZNE:

Gwarancja 12 miesięcy na podstawie paragonu lub fv u sprzedawcy.
technologia druku atramentowa
maks. rozmiar nośnika A4
rozdzielczość druku w czerni 1200 x 600 dpi
rozdzielczość druku w kolorze 1200 x 600 dpi
maks. szybkość druku mono 16 str./min.
maks. szybkość druku kolor 12 str./min.
gramatura papieru 64 - 280 g/m²
typ skanera płaski
kolorowy
rozdzielczość skanera 1200 x 1200 dpi
obszar skanowania 216 x 297 mm
interfejs USB 2.0
szerokość 427 mm
głębokość 406 mm
wysokość 249 mm
waga 3,6 kg
inne cechy Pojemność podajnika papieru: 60 szt.; Pojemność tacy odbiorczej: 25 szt.
Obsługiwane języki drukarek: PCL3
Obsługiwane nośniki: papier A4, papier A5, papier A6, Papier 10x15, Papier 13x18, papier B5, koperty: C5,C6,DL


PROMOCJA!

WYMIEŃ 4 PUSTE POJEMNIKI PO TUSZACH NA 1 PEŁNY

Promocja polega na wysłaniu na nasz adres pustych pojemników a my w zamian wysyłamy na swój koszt zregenerowane, przetestowane i gotowe do druku pojemniki.

Tym sposobem ZYSKUJESZ PODWÓJNIE:

OSZCZĘDZASZ SWOJE PIENIĄDZE ORAZ OSZCZĘDZASZ ŚRODOWISKO


ALL-IN Piotr Krutak
48-340 Głuchołazy
Bodzanów 34
[zasłonięte]@all-in.pl
tel 607 [zasłonięte] 555


ZAPRASZAMY DO NASZEGO SKLEPU:






Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 607 [zasłonięte] 555

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [zasłonięte]@all-in.pl lub telefonicznie: 607 [zasłonięte] 555 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

5. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

ZDJĘCIA UŻYTE W AUKCJI MAJĄ CHARAKTER POGLĄDOWY







© PanelReklamowy