Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TANIA DRUKARKA Z WI-FI E-PRINT HP 3070A + TUSZE

08-09-2014, 19:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 210 zł     
Użytkownik piotr8424k
numer aukcji: 4500496050
Miejscowość Głuchołazy
Wyświetleń: 85   
Koniec: 08-09-2014 19:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 5.00 [kg]
Producent: HP
Rodzaj druku: Kolorowy
Format papieru: A4 (210 x 297 mm)
Typ portu: USB
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

DRUKARKA SKANER KSERO


Wi-Fi ORAZ e-PRINT

 

HP 3070A


+


KOMPLET TUSZY STARTOWYCH

 


 

 

ZESTAW ZAWIERA:


DRUKARKA


ZASILACZ


KABEL USB


KOMPLET TUSZY STARTOWYCH


STEROWNIKI


GWARANCJA 12 MIESIĘCY

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

DRUKARKA WSPÓŁPRACUJE Z TUSZAMI HP 364



CAŁA POLSKA DRUKUJE U NAS

 

NAJTANIEJ

 

 

 

 

PARAMETRY TECHNICZNE:


technologia druku
  • atramentowa Technologia termiczna HP Inkjet
maks. rozmiar nośnika
  • A4
rozdzielczość druku w czerni
  • 1200 x 600 dpi
rozdzielczość druku w kolorze
  • 1200 x 4800 dpi
maks. szybkość druku mono
  • 23 str./min.
maks. szybkość druku kolor
  • 8 str./min.
gramatura papieru
  • 75 - 300 g/m²
praca w sieci [serwer druku]
  • tak
typ skanera
  • Płaski
rozdzielczość skanera
  • 1200 x 1200 dpi
głębia koloru
  • 24 bit
obszar skanowania
  • 216 x 297 mm
rozdzielczość kopiarki
  • 600 dpi
funkcje specjalne kopiarki
  • liczba kopii 1-30
dołączone oprogramowanie
  • HP Photo Creations
interfejs
  • Wi-Fi
  • USB 2.0
symbol atramentu czarnego
  • Wkłady atramentowe HP 364, HP 364XL
symbol innych atramentów
  • Wkłady atramentowe HP 364, HP 364XL
szerokość
  • 436 mm
głębokość
  • 325 mm
wysokość
  • 146 mm
waga
  • 5 kg
inne cechy
  • Standardowe języki drukarki HP PCL 3 GUI, PML | Wyświetlacz LCD 5 cm (monochromatyczny) | 4 osobne wkłady atramentowe HP
normatywne obciążenie
  • 1000 str./mies.

ZAPRASZAMY DO NASZEGO SKLEPU:





PROMOCJA!

WYMIEŃ 4 PUSTE POJEMNIKI PO TUSZACH NA 1 PEŁNY

Promocja polega na wysłaniu na nasz adres pustych pojemników a my w zamian wysyłamy na swój koszt zregenerowane, przetestowane i gotowe do druku pojemniki.

Tym sposobem ZYSKUJESZ PODWÓJNIE:

OSZCZĘDZASZ SWOJE PIENIĄDZE ORAZ OSZCZĘDZASZ ŚRODOWISKO


ALL-IN Piotr Krutak
48-340 Głuchołazy
Bodzanów 34
[zasłonięte]@all-in.pl
tel 607 [zasłonięte] 555






Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 607 [zasłonięte] 555

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [zasłonięte]@all-in.pl lub telefonicznie: 607 [zasłonięte] 555 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

5. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

ZDJĘCIA UŻYTE W AUKCJI MAJĄ CHARAKTER POGLĄDOWY