Witam na mojej aukcjimam na sprzedaż skorupę jachtu Tango 30 wraz z zabudową wnętrza, silnikiem stacjonarnym i żaglami.
Jest to jacht morski, z kategorią projektową A lub B zależnie od zabalastowania. Zdobył bardzo dużą popularność na zachodzie i u naszych północnych sąsiadów zza Bałtyku.Jest możliwość założenia normalnego kila (170), przedłużonego (190), krótkiego kila z mieczem (90cm min zanurzenia) lub normalnego miecza chowanego w stole w mesie.Parę tych jachtów pływa również na mazurach jako wersje mieczowe.
Bardzo bezpieczny i solidnie wykonany. Przy tym bardzo szybki. Prędkość 8w na kursach ostrych i 10 na pełnych nie jest niczym szczególnie trudnym lub niebezpiecznym.Obszerne wnętrze mieści dwie zamykane kabiny sypialne, rufową i dziobową. Możliwość spania dla 6-7 osób. Mesę ze stolikiem nawigacyjnym i bardzo dużym aneksem kuchennym w kształcie litery U. Kabina sanitarna jako jednolita wkładka laminatowa, służy jako duża toaleta z prysznicem i licznymi schowkami, również z wnęką na mokre sztormiaki.
Jacht bardzo dobrze zaprojektowany nautycznie i przemyślany ergonomicznie przez najlepszego polskiego konstruktora Andrzeja Skrzata. Tango 30 wzbudza na wodzie mnóstwo emocji ze względu na przepiękną sylwetkę, której nie znajdziemy w innych konstrukcjach. Niezbyt wysoka wolna burta i duża szerokość tworzą z tego jachtu istny krążownik. Duża wysokość masztu (13m) i duży, z otwartą pawężą kokpit nadają sportowego stylu.
Teraz trochę faktów:długość całkowita: 9,50m
Długość kadłuba: 8,98m
Długość w KLW: 7,98m
Szerokość całkowita: 3,41m
Szerokość w KLW: 2,71m
Zanurzenie: 1,70m ; 0,90/1,75m ; 0,45/1,75m
Wyporność całkowita: 3700kg
Balast: 1150kg
STIX: 35,60
Silnik: 14KM
Pojemność zbiornika wody: 200l
Pojemność zbiornika Paliwa: 70l
Wysokość całkowita nad KLW: 14,7m
Powierzchnia ożaglowania: 51m²
Załoga: 1-6 osób
Kategoria CE: A lub B dla wersji mieczowej
Jacht jest w trakcie budowy. Zabudowa w mahoniu OKUME. To co sprzedaje to zamknięty kadłub z zamontowanymi wszystkimi grodziami i częścią zabudowy, wklejonymi oknami w nadbudówce. Praktycznie cała stolarka jest gotowa i czeka na zamontowanie: szafki, drzwi, panele drewniane na burty, jaskółki. Zamontowany jest silnik stacjonarny Nani 14km na wale prostym ze śrubą 2 płatową składaną wraz z osprzętem. Do jachtu są wszystkie pokrywy bakist (nie widać na foto). Jacht był przygotowywany jako wersja z kołem sterowym więc są zrobione odpowiednie wzmocnienia (oczywiście można zamontować rumpel jak ktoś woli). W cenie wliczony jest komplet żagli morskich 52m2 na wózkach (nie pełzaczach), z licznymi wzmocnieniami ze skóry.
Jest możliwość zabrania jachtu i wykończenia na własną rękę lub zlecenie tego pracownikom stoczni w której jachty były produkowane.
Jacht w stoczni do ukończenia w 2-3 tygodnie.Zależy mi na szybkiej sprzedaży!Wykończenie jako wersję podstawową to koszt 30-50tys zł.
Moja cena 100tys zł do negocjacji.Ewentualna zamiana na inny jacht żaglowy.
Nie jest to wersja pod czarter wykonywana najtańszym kosztem. Jacht konkuruje z największymi światowymi stoczniami, Jeanneau, Beneteau, Hansa, Bavaraia, Comet, lecz nie jest to masowa produkcja, a pod indywidualne zamówienie.
Link do danych konstrukcji na stronie Andrzeja Skrzata:http://www.skrzat-design.pl/00tango30-pl.html
Większa ilość zdjęć jachtu oraz już gotowych jednostek:https://picasaweb.google.com/Saillupus/Tango30?authkey=Gv1sRgCJTKtMC0mffBsgE#
Kontakt:501 [zasłonięte] 740
512 [zasłonięte] 105[zasłonięte]@wp.pl
jacht obecnie stoi w stoczni Tango Yachts w Czchowie (woj. małopolskie)