Nasze towary są zawsze nowe i pochodzą wyłącznie z autoryzowanej, polskiej dystrybucji. Nie prowadzimy sprzedaży sprzętu używanego, powystawowego, demonstracyjnego lub z wyprzedaży. Każdy Klient otrzymuje fakturę VAT, paragon fiskalny, oraz polską instrukcję obsługi i gwarancję producenta, lub dystrybutora.
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić w Accord Foto jak najwyższą jakość obsługi.
Nasze referencje można znaleźć poza Allegro m.in. na portalu Opineo.
Od roku 2010 uczestniczymy także w programie Rzetelna Firma prowadzonym przez Krajowy Rejestr Długów:
Sprzęt fotograficzny pakowany jest przez producenta w sposób zapewniający bezpieczny transport: styropianowe lub kartonowe wytłoczki, folie bąbelkowe itd. Pomimo to, towar wysyłamy w zbiorczych kartonach tekturowych. Wszystko zabezpieczone jest przed przemieszczaniem wypełniaczami styropianowymi, woreczkami powietrznymi lub ścinkami papierowymi. Całość owinięta jest folią chroniącą przed kurzem lub wilgocią i zaklejona taśmą bezpieczeństwa. Jeżeli paczka nie nosi zewnętrznych śladów uszkodzeń, towar jest wewnątrz całkowicie bezpieczny.
W środku znajdziesz zawsze oprócz zamówionego towaru: fakturę VAT, paragon fiskalny, polską gwarancję i instrukcję, informację o serwisach itd. Dążąc do zapewnienia najwyższej jakości naszych usług, przyjęliśmy ścisłe procedury pakowania wysyłanego towaru. Paczka, którą otrzymujesz zawsze wygląda tak, jak na zdjęciu poniżej.
Drobne przedmioty o małej wartości mogą być wysłane w kopercie, jako list polecony.
Nie wystawiamy na aukcjach Allegro towarów wirtualnych. Z tego względu zakupiony sprzęt wysyłamy od ręki, czyli najpóźniej w następnym dniu roboczym po zakończonej aukcji przy płatności za pobraniem, lub bezzwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty przy płatności w formie przedpłaty.
Ze względu na specyfikę pracy firm kurierskich nie przewidujemy wysyłania ani dostarczania zakupionego towaru w soboty, niedziele i święta.
Jeżeli towar pochodzi od znanych firm, udzielamy na niego zawsze gwarancji producenta, lub polskiego dystrybutora, która uprawnia do bezpłatnej regulacji lub naprawy sprzętu w serwisach firmowych bez pośrednictwa punktu sprzedaży (np. Canon, Nikon, Tamron, Sigma itp.). Jeżeli producent przewiduje gwarancję wydłużoną (np. 5 lat na obiektywy Tamron), taką gwarancję otrzymuje również nasz Klient. We wszystkich innych przypadkach obowiązuje 12-miesięczna gwarancja sklepowa.
Oferowany produkt objęty jest gwarancją Tamron 5 lat po zarejestrowaniu..
Warunkiem skutecznej realizacji reklamacji jest zawsze okazanie faktury zakupu wystawionej przez nasz sklep.
Obowiązek dostarczenia i odbioru (osobiście lub wysyłkowo) reklamowanego sprzętu do serwisu, lub sklepu spoczywa na Kliencie. W niektórych przypadkach gwarancja producenta przewiduje pokrycie całości lub części tych kosztów przez autoryzowany serwis.
Coraz częstsze są także gwarancje typu: door-to-door. Z tego powodu należy zawsze uzgodnić szczegóły wysyłki z odbiorcą przed wysłaniem paczki.
„Program Bezpieczne Zakupy – Gwarancja Ostrości” funkcjonuje w Accord Foto od marca 2008 r. Kierowany jest głównie do użytkownikach korpusów i obiektywów lustrzanek cyfrowych.
Dla wygody naszych Klientów kżdy zamówiony egzemplarz objęty Programem jest sprawdzany przed wysłaniem.
W przypadku obiektywów wykonujemy serię zdjęć testowych pod kątem prawidłowego działania systemu AF, oraz kontroli ostrości, zaś w przypadku korpusów dodatkowo kilkanaście zdjęć studyjnych, pozwalających na ogólną ocenę prawidłowości działania wszystkich jego elementów. Więcej informacji o Programie znajdziesz na naszym portalu.
Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania odstąpić od umowy kupna-sprzedaży pod warunkiem, że towar był zakupiony przez osobę fizyczną i jest w stanie niezmienionym. Klient dostarcza zwracany sprzęt na własny koszt, wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy kupna oraz dowodem zakupu, gwarancją i wszystkimi innymi materiałami, które otrzymał wraz z towarem.
Zgodnie z ustawą prawo do zwrotu nie przysługuje między innymi w następujących przypadkach:
- świadczenie usługi rozpoczęto za zgodą konsumenta przed upływem terminu możliwego odstąpienia od umowy określonego w Ustawie
- nagrań audio, wideo, programów komputerowych itp. po ich rozpakowaniu
- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą być zwrócone.