Duchy światłości i siły ciemności gromadzą się, przywołane przez moce tak stare jak sam czas. Granica między niebiosami, a otchłanią została wyznaczona.
Nadciąga wojna!
Nadchodzi dzień Sądu Ostatecznego…
Talisman: Magia i Miecz Pani Jeziora jest najnowszym rozszerzeniem do gry planszowej Talisman: Magia i Miecz. Od niepamiętnych czasów trwa wojna pomiędzy duchami światłości, reprezentowanymi przez Zastępy Niebieskie, a siłami ciemności, reprezentowanymi przez Piekielny Legion, teraz jednak przybrała ona na sile. Do wojny dołączyły się również moce, które do tej pory pozostawały neutralne wobec niej. Zaiste, odkąd wojna poszerzyła swe horyzonty, odtąd nad krainami zaczęła wisieć groźba zagłady, groźba Sądu Ostatecznego. Czy więc Poszukiwacze zdążą jej zapobiec? A może sami przyczynią się do jej przyspieszenia?
Talisman: Magia i Miecz Pani Jeziora wprowadza do gry nowe mechanizmy, postacie, zdarzenia, dzięki którym gracze będą w stanie sami zadecydować jak dalej potoczą się losy krain Magii i Miecza. To tylko od ich postawy wobec przedstawionej sytuacji, w zależności czy dołączą się do Zastępów Niebieskich, czy do Piekielnego Legionu, czy do Głosiciela Prawa, okaże się czy krainy przetrwają kryzys, czy nie, czy też przetrwają, ale nie w taki sposób w jaki by chciały. Czy też zignorują zagrożenie i staną się kolejnym elementem łańcuchu Marszu Potępieńców?
Talisman: Magia i Miecz
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Talisman: Magia i Miecz.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2 - 6 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 90 minut
Losowość: istotna losowość
Interakcja: minimalna interakcja
Złożoność: średnia złożoność
Wydawca: Galakta
Projektant: John Goodenough
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- instrukcja
- 72 karty Przygód
- 16 kart Czarów
- 24
karty zadań Czarownika
- 12 kart Stajni
- 3 karty
Alternatywnych Zakończeń
- 4 karty neutralnego charakteru
- 4
karty i figurki Poszukiwaczy
Waga: 0.3 kg
Producent: Galakta