Talia Kart Magii: Goblins, Red Of War
Kolekcjonerska Talia Kart Magic The Gathering - MTG; M - Mint/NM - NearMint; 0-4 Karty - Good.
Talia Goblinów zawiera:
Piękny removal na natretnego lub dużego stworka; czy dostanie mały strzał z czaru, czy zablokuje, zostanie zablokowany, Kill-Suit wyrzuci go z gry do lepszych marzeń..
Niszczenie artefaktu i szybki stworek gratis? Tak, tylko u nas, na ulicy Chulinagów..
A gdy przeciwnik się dobrze broni, nawet gobliny muszą przecierać nowe ścieżki. Tym razem przelecą z balonem w goglach!!
Lecz gdy się nie chce czekać na podniebną armię, można stworzyć na poczekaniu, przy pomocy niezbyt rozgarniętego giganta..
Na niewygodnych blokujących, do czerwonej talii, najlepszy antybloker;>
Niszczarka i krit?..Always welcome..always welcome!!
Duży goblin, lubiący trochę 'ponaprawiać' pole gry, unicestwiając nasze ginące stworki strzela w wybrany cel;>
Talia zawiera też inne losowe karty, przynajmniej jedną z każdej @grupy@ tj:
@1@
Avatar, robiący poświęcanie goblinów jeszcze bardziej bolesne w skutkach. Nie dla nas:>> / Robi z armii goblinów strzelaczy, czyścicieli stołu i przeciwnika z punktów życia / Commandor zaleca atak: jeśli bedą blokować, bedą umierać, a zbędne lądy+zapotrzebowanie na gobliny=sukces! / Lub wypada zostawić troche many na staaado goblińskich tokenów, z first strikiem! / ..lub alternatywnie stworzyć z lądów stworki 3/1 @2@ Nieblokowalny przez 1go stworek, dostający +1/+1 na stałe za każdy nasz czerwony permanent w grze / Enchantment-także goblin, za każdego goblina schdzącego do grobu przeciwnik dostanie prztyczka..wspaniale rozkłada na łopatki! / I nasz znany i lubiany Bully @3@ Diabełek sprawi, że każdy goblinek będzie dwa razy bardziej bolesny!! / Goblin rosnący wraz z liczbą braci w grze, z hastem. / Alternatywna forma wsparcia wszystkich naszych stworków first strikiem! / Mniejsza, tańsza wersja przenośnego goblińskiego shocka. @4@ Poświęć jednego, aby reszta była trzy razy skuteczniejsza!! / Dwa strzały za 3 w jednym czarze? Tak, z pomocą naszych milusińskich. / Każdy goblin pomaga drugiemu, ku chwale naszej armii, albo dla dobrej zabawy:> @5@ Szybki goblinek z hastem / wolny goblinek z lightning boltem / jeszcze wolniejszy giant nie wiedzący co robi dobrego:>> @6@ Szybki duży goblinek / podstawowe mięso armatnie / goblinek korzystający z pomocy braci @7@ Niszczyciel znienawidzonego niebieskiego rodu / dający nieblokowalność goblinek / zapasowe mięso armatnie @8@ Uprzykrzacz życia tutorującemu wrogiemu magowi / Zadaje nieściągalne obrażenia w postaci konterków -1/-1 / Znakomity przeciw czerwonej magii braci @9@ Dopałka z przodu / Dopałka refleksu / Podkopka pod mury przeciwnika @10@ Pierwsza siła ognia / ulepszona wersja siły ognia / siła ognia z rażeniem w latające stworki @11@ Małe / Większe/ Największe @12@ Antyczerwony / Dający goblinom nieblokowalność tylko przez 1go stworka / Zaczepiający stworka przeciwnika do walki @13@ Strzał za 3 do 5ciu / Strzał powielany, dobry na początku i w poźniejszej fazie @14@ Kolejna porcja podniebnej armii na paralotni @A także inne karty czarów i stworków, np:@
Avatar, robiący poświęcanie goblinów jeszcze bardziej bolesne w skutkach. Nie dla nas:>> / Robi z armii goblinów strzelaczy, czyścicieli stołu i przeciwnika z punktów życia / Commandor zaleca atak: jeśli bedą blokować, bedą umierać, a zbędne lądy+zapotrzebowanie na gobliny=sukces! / Lub wypada zostawić troche many na staaado goblińskich tokenów, z first strikiem! / ..lub alternatywnie stworzyć z lądów stworki 3/1
@2@
Nieblokowalny przez 1go stworek, dostający +1/+1 na stałe za każdy nasz czerwony permanent w grze / Enchantment-także goblin, za każdego goblina schdzącego do grobu przeciwnik dostanie prztyczka..wspaniale rozkłada na łopatki! / I nasz znany i lubiany Bully
@3@
Diabełek sprawi, że każdy goblinek będzie dwa razy bardziej bolesny!! / Goblin rosnący wraz z liczbą braci w grze, z hastem. / Alternatywna forma wsparcia wszystkich naszych stworków first strikiem! / Mniejsza, tańsza wersja przenośnego goblińskiego shocka.
@4@
Poświęć jednego, aby reszta była trzy razy skuteczniejsza!! / Dwa strzały za 3 w jednym czarze? Tak, z pomocą naszych milusińskich. / Każdy goblin pomaga drugiemu, ku chwale naszej armii, albo dla dobrej zabawy:>
@5@
Szybki goblinek z hastem / wolny goblinek z lightning boltem / jeszcze wolniejszy giant nie wiedzący co robi dobrego:>>
@6@
Szybki duży goblinek / podstawowe mięso armatnie / goblinek korzystający z pomocy braci
@7@
Niszczyciel znienawidzonego niebieskiego rodu / dający nieblokowalność goblinek / zapasowe mięso armatnie
@8@
Uprzykrzacz życia tutorującemu wrogiemu magowi / Zadaje nieściągalne obrażenia w postaci konterków -1/-1 / Znakomity przeciw czerwonej magii braci
@9@
Dopałka z przodu / Dopałka refleksu / Podkopka pod mury przeciwnika
@10@
Pierwsza siła ognia / ulepszona wersja siły ognia / siła ognia z rażeniem w latające stworki
@11@
Małe / Większe/ Największe
@12@
Antyczerwony / Dający goblinom nieblokowalność tylko przez 1go stworka / Zaczepiający stworka przeciwnika do walki
@13@
Strzał za 3 do 5ciu / Strzał powielany, dobry na początku i w poźniejszej fazie
@14@
Kolejna porcja podniebnej armii na paralotni
@A także inne karty czarów i stworków, np:@
Co to jest Magic The Gathering?
Jest to Kolekcjonerka, Strategiczna gra fantasy zawierająca tysiące różnorodnych, łączących się ze sobą poprzez mechanikę gry kart a kolorytu, kształtu i barwności dodają jej obrazy wspaniałych artystów wklejane do każdej i pokazujące wizualnie oblicze danej karty i jej właściwości.
Gra rozwija osobowość, pasje, zmysł strategiczny, pamięć oraz podejmowanie szybkich taktycznych wyborów.
Gracz wciela się w postać potężnego Maga jednej, dwóch lub wielu z pięciu szkół magii.
Białej (W), Niebieskiej (U), Czarnej (B), Czerwonej (R), Zielonej (G).
Każda z nich charakteryzuje się innymi cechami zdolności czarów i interakcji z innymi szkołami.
Gracz toczy pojedynek na czary, wzywając walczące stworki, wspomagając się zaklęciami i osłabiając magię przeciwnika. Walczy bezpośrednio w pojedynku z innym magiem, lub w formie rozbudowanych pojedynków wielu graczy zespołowo bądź indywidualnie sam przeciwko innym.
Magowie tasują talie, przeważnie skłądające się z 60 kart, zawierające zaklęcia przywołujące stwory do walki: ataku na wrogiego Maga jak i obrony przed jego napierającymi złowrogo watachami przeciwników, są też takie które mają bardzo przydatne zdolności wspierające pole bitwy i całą magię naszej talii; zaklęcia czarów oddziaływujących na pole bitwy, zdolności magiczne innych zaklęć i stworzeń; oraz karty Many, energii magicznej potrzebnej do przywoływania i rzucania zaklęć. Każdy z Magów dobiera 7 losowych kart z wierzchu swej talii i rozpoczyna zażartą i ostrą rozgrywkę do ostatniej kropli punktów życia Maga..
Jeśli masz więcej pytań dotyczących gry, jej mechaniki, instrukcji oraz innych powiązanych zagadnień, chętnie odpowiem.
Udanego zakupu!