Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Talia Dużych Bestii

18-01-2012, 18:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 10 zł     
Użytkownik TeatrWrazen
numer aukcji: 2040475355
Miejscowość Weatherlight
Licytowało: 1    Wyświetleń: 111   
Koniec: 16-01-2012 10:24:31
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Kolekcjonerska Talia Kart Magic The Gathering - MTG; M - Mint/NM - NearMint; 0-4 Karty - Good.

Talia WGR Naya zawiera 36 kart czarów:


Stół będzie nasz z szybkim stworkiem dającym naszym bestiom haste'a !! 

Bestia rozdająca trampla naszej armii siłaczy !! 

 Każdego wielkoluda można jeszcze bardziej upięknić i wzmocnić, np dwukrotnie !!

 Lub podpakowywać go na czas wedle życzenia, tj robi to Cavern.

 Gdy już zbierzemy ich potężną liczbę, warto przeleciec nad wrogiem szerokim łukiem..

Pierwsze, zabójcze słowa da nam wypowiedzieć Gargantuan-szalony pogromca lasów dający bestiom pierwsze uderzenie !! 

 Duża bestia i świetny bloker lataczy, możliwy także do zamiany na potrzebniejszą kartę na początku gry.

 Świetny strzał, za 5? czy 10?, warto użyć po zadaniu obrażeń wrogowi przez nasze bestie; miło też czyści stół z obcych wielkoludów !!

 

Taniutki, tyko za 4 many, stworek o potężnym powerze 5. 

 Dodaje nam manę, wspomagając szybsze wyjście naszych bestii, lecz przede wszystkim zapewnia dociąg potężnych zaklęć co turę !!

Kolejny z mocnych stworków z alternatywną wymianą na inne potrzebne karty. 

 Zapewnia nam każdy z trzech potrzebnych nam kolorów many.

 Następny mocny stworek o tanim koszcie.

 Obelisk pozwoli nam zachować stabilność kolorów many, tak czasami uciążliwą.

 5, 10 życia za dwie many? Tak. Siła bestii ma wiele twarzy..

Bo bestie bez trampla to jak tort bez świeczek i bitej śmietany.. 

Nie zabraknie też białokolorowej bestii z cyclingiem. 

Talia zawiera też inne losowe karty, przynajmniej jedną z każdej @grupy@ tj:

@1@

 

Potężny removal lub stos obrażeń dla przeciwnika, za każdego stworka z siłą 5 lub większą wstawionego do gry!! / Podwaja manę z każdego z naszych kolorów, tak aby wstawianie bestii było dla nas przyjemnością z 2, 3 razy na turę:>> / Wielki Gigant strzelający w stwory i dodający 3 many / Druid pomoże nam zawsze wykorzystać moc naszych bestii czekających na wkroczenie na pole gry, dodając za każdą mane

@2@

 

Mag dopakuje nasze a tapnie, unieszkodliwiając stworki przeciwnika / Exu strzeli we wrogiego maga co turę, jeśli mu pozwolimy / A biały uleczy nam dwa obrażenia

@3@

 

Najtańsza, silniutka bestia w 3ej turze !! / Siła ryku bestii sprawi, że będą już zawsze mocniejsze i odważniejsze !!

@4@

 

First strike dla naszych bestii / 3/3 za 1 mane / dopałka o mocy +6/+6 +draw

@5@

 

Dociąg karty lub strzał shockiem w gracza to miłe zdolności tych wspomagaczy

@6@

 

Dwie drogi na zapewnienie płynności kolorom naszej many

Talie dopełniają inne karty czarów i stworków, np:

 

Elfka wspomagająca nasze czary; dopałki i strzały; First strike dla naszych bestii, 5/5 niecelowalny za 4 many


Dodaj jeszcze 9 Mountainów, 9 Forestów i 6 Plainsy aby czary działały sprawnie i bezbłędnie

 

I ciesz się mocą potężnych stworzeń i zaklęć szalejących po polu bitwy ku Twej chwale !!

 


 

Co to jest Magic The Gathering?

Jest to Kolekcjonerka, Strategiczna gra fantasy zawierająca tysiące różnorodnych, łączących się ze sobą poprzez mechanikę gry kart a kolorytu, kształtu i barwności dodają jej obrazy wspaniałych artystów wklejane do każdej i pokazujące wizualnie oblicze danej karty i jej właściwości.

Gra rozwija osobowość, pasje, zmysł strategiczny, pamięć oraz podejmowanie szybkich taktycznych wyborów.

Gracz wciela się w postać potężnego Maga jednej, dwóch lub wielu z pięciu szkół magii.

Białej (W), Niebieskiej (U), Czarnej (B), Czerwonej (R), Zielonej (G).

Każda z nich charakteryzuje się innymi cechami zdolności czarów i interakcji z innymi szkołami.

Gracz toczy pojedynek na czary, wzywając walczące stworki, wspomagając się zaklęciami i osłabiając magię przeciwnika. Walczy bezpośrednio w pojedynku z innym magiem, lub w formie rozbudowanych pojedynków wielu graczy zespołowo bądź indywidualnie sam przeciwko innym.

Magowie tasują talie, przeważnie skłądające się z 60 kart, zawierające zaklęcia przywołujące stwory do walki: ataku na wrogiego Maga jak i obrony przed jego napierającymi złowrogo watachami przeciwników, są też takie które mają bardzo przydatne zdolności wspierające pole bitwy i całą magię naszej talii; zaklęcia czarów oddziaływujących na pole bitwy, zdolności magiczne innych zaklęć i stworzeń; oraz karty Many, energii magicznej potrzebnej do przywoływania i rzucania zaklęć. Każdy z Magów dobiera 7 losowych kart z wierzchu swej talii i rozpoczyna zażartą i ostrą rozgrywkę do ostatniej kropli punktów życia Maga..

Jeśli masz więcej pytań dotyczących gry, jej mechaniki, instrukcji oraz innych powiązanych zagadnień, chętnie odpowiem.

Udanego zakupu!