Wysyłka 11zł za dwie sztuki
Talerzyki - cena 1,86zł(*)
****
Honorujemy Kartę Prenumeratora
Miesięcznika Turystycznego "Poznaj Swój Kraj".
Dajemy 15% zniżki na zakupy w sklepie i na naszych aukcjach.
Talerzyki o dużej średnicy na spacery po piasku lub śniegu.
Talerzyki sprzedawane są NA SZTUKI!
Duża średnica oferowanych talerzyków gwarantuje, że kijek nie będzie się zapadał ani w sypkim piasku - ani w śniegu !!
Dane Techniczne:
średnica zewnętrzna: ok. 90mm (talerzyk zwykły ok. 35mm)
średnica otworu: ok. 10-11mm (talerzyk zwykły - to samo)
gwint: ten sam dla obu rodzajów talerzyków
ciężar: ok. 20g
Talerzyki przydatne zarówno do kijów Nordic Walking jak i do kijków trekkingowych.
Do nas kontakt jest zawsze:
[zasłonięte]@traper.waw.pl
784-[zasłonięte]-080 (play)
UWAGA: . Prosimy NIE KORZYSTAĆ z koszyka ponieważ w ten sposób robione zamówienia przychodzą ZWIELOKROTNIONE, tzn Ty klikasz jeden raz, a w aukcji pojawia się info, że kupiłeś np 3 lub 4 sztuki czy komplety. Prowadzi to do sporów dotyczących zwrotu prowizji za niezrealizowane zakupy.
Regulamin aukcji:
1. Towar na tej stronie wystawia Sprzedający, który NIE MA WPŁYWU na:
- konstrukcję szablonu aukcji
- pochowania podstron z istotnymi informacjami
- anulowania sprzedaży lub redukcji zbyt dużej liczby zamówionych sztuk
- obecność niektórych zapisów wprowadzających Kupujących w błąd
- na sposób pracy niezależnych kooperantów np. poczty czy kurierów.
2. Inny adres dostawy zasygnalizuj nam WYRAŹNIE oddzielnym mailem z "INNY adres wysyłki" w tytule, pod rygorem wzięcia całkowitej odpowiedzialności za wysyłkę na niewłaściwy adres. Pamiętaj, że nie wszystkie informacje allegro wysyła do Sprzedającego.
3.Wpłaty pośrednie (np. przez pocztę lub payu) TRWAJĄ! I dlatego zalecamy bezpośrednie przelewy BANKOWE jako najszybszą i najbardziej pewną formę uznania naszego rachunku bankowego.
Numer konta do wpłat:
02-1020-[zasłonięte] 1[zasłonięte]0260002-[zasłonięte] 011995
Dane do przelewu:
PSK
Warszawa, ul. Ciołka 17
4. Odbiór tzw. zwrotu łączy się z dodatkową opłatą pocztową (kurierską). Ponowna wysyłka towaru po pokryciu tej opłaty (plus vat) oraz po opłaceniu kosztów nowej przesyłki.
5. Fakturę VAT wystawiamy jedynie kupującym, którzy poinformują nas o swoim numerze NIP. W przeciwnym wypadku do przesyłki załączamy paragon.
6. Poczta dostarcza przesyłki polecone w ciągu 14 dni od daty nadania. Dopiero po tym czasie przyjmowane są reklamacje dotyczące nie dostarczenia przesyłki. Nie ma tu znaczenia, czy chodzi przy tym o przesyłkę priorytetową , czy ekonomiczną.
Wyciąg z Regulaminu Poczty Polskiej: http://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2013/11/Regulamin-%C5%9Bwiadczenia-us%C5%82ug-powszechnych.pdf:
& 41.
1. Zasady postępowania reklamacyjnego dotyczącego przesyłek pocztowych w obrocie krajowym regulują przepisy ustawy, rozporządzenia i rozporządzenia w sprawie reklamacji
2. Nadawca albo adresat mogą zgłosić reklamację przesyłki rejestrowanej z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi z roszczeniem o odszkodowanie lub bez takiego roszczenia.
3. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w każdej placówce pocztowej Poczty Polskiej nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej i nie później niż w terminie 12 miesięcy od dnia jej nadania z zastrzeżenie ust. 4.