Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tajniki warsztatu legendarnego copywritera Hopkins

03-06-2012, 21:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.80 zł      Najwyzsza cena licytacji: 29.80 zł     
Użytkownik beniamind_pl
numer aukcji: 2290192054
Miejscowość Szczecinek
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 14   
Koniec: 19-05-2012 19:40:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

beniamind

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto (mBank)
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska)

Koszt przesyłki na naszych aukcjach gratis.

UWAGA!!! Zanim, przedstawię korzyści wynikające z zakupu na moich aukcjach,
chcę otwarcie napisać o 4 najsłabszych stronach mojego biznesu,
tak, aby każdy miał jasność wyboru…


W gąszczu aukcji internetowych i różnego rodzaju mniej lub bardziej ciekawych ofert,
coraz trudniej znaleźć rzetelnych sprzedawców.
Gdy przeglądam aukcje i szukam czegoś dla siebie, zawsze mam ogromny niepokój,
bo okazuje się, że wszyscy sprzedawcy robią wszystko „najlepiej”.
U każdego jest „najszybciej” i „najtaniej” i w ogóle wszystko „naj”.
Rzeczywistość najczęściej weryfikuje te wszystkie „naj”,
dlatego nie będę próbował jej naginać i napiszę tylko prawdę…

 

1. Niestety, nie mogę napisać, że jestem automatem, a zatem i mnie przydarzają się błędy.

Mogę za to napisać, że dzięki temu do każdego podchodzę indywidualnie,
a „swoje” błędy zawsze odpowiednio rekompensuję swoim klientom.


 

2. Nie mogę również napisać, że siedzę przy komputerze NON STOP,
a także, że nie zdarzają mi się awarie sprzętu, czy też brak łączności internetowej,
co może czasem spowodować, że nie otrzymają Państwo obiecanych gratisów od razu po wpłacie.

Zapewniam jednak, że obsługa klienta przed, jak i po sprzedaży jest dla tak samo ważna,
a priorytetem są dla mnie jakość i profesjonalizm.
Dlatego nadrobię zaległości natychmiast, gdy tylko będzie to możliwe.


 

3. Nie mogę napisać nawet, że jestem do Państwa dyspozycji 24h/dobę,
gdyż, jak każdy człowiek, potrzebuję odpoczynku.

Dzięki temu, jednak, w czasie, który poświęcam na obsługę sprzedaży,
mogę być wypoczęty, bardziej wydajny i pracować „na pełnych obrotach”.
Dlatego wybierając nasze aukcje zagwarantujecie sobie Państwo
zadowolenie z przebiegu transakcji oraz zakupionych towarów.


 

4. Nie napiszę też, że jestem najlepszym sprzedawcą na Allegro.

Mogę jednak zapewnić, że podchodzę do transakcji bardzo poważnie,
czego dowodem są komentarze, które zbieram od V 2009 roku.

 

Zanim kupisz, możesz jeszcze spróbować znaleźć tańszą ofertę,
a następnie dopiero wrócić i dokonać zakupu.

 

Uwaga na sprzedawców, którzy kombinują z kosztami wysyłki
i zapewniają, że "u nich jest najtaniej".

 

 

 

 

Teraz śmiało mogę przejść do przedstawienia naszej oferty


Na tej aukcji oferujemy...

"Tajniki warsztatu legendarnego copywritera" - Claude Hopkins

 

Wydawca: "Złote Myśli"
wydanie I - 2011
ISBN [zasłonięte]978-8301-288-8
Książka drukowana
ilość stron: 224
cena katalogowa: 39,90 zł
nasza cena: 29,80 zł
przesyłka gratis


 

 


Gdybyśmy o każdej wydanej książce mówili, że jest najlepsza, to nikt by nam nie uwierzył.
Czasem jednak zdarzają się takie publikacje, że po prostu TRZEBA TO POWIEDZIEĆ…

Legendarne zasady tworzenia
skutecznych tekstów sprzedażowych i reklam


Znasz takie powiedzenie:
Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest zmarnowana, tylko nigdy nie wiadomo która?
To zapomnij o nim natychmiast!

 

Nadszedł czas, kiedy reklama w niektórych rękach uzyskała status nauki.
Opiera się na stałych zasadach i jest w miarę ścisła.
Przyczyny i skutki zostały zanalizowane na tyle, że dają się dobrze rozumieć.
Udowodniono i ustalono właściwe metody działania. Wiemy teraz, co jest najskuteczniejsze,
i działamy na podstawie tych praw.

"Reklama, która niegdyś była hazardem, stała się w ten sposób, pod kompetentnym kierownictwem,
jednym z najbezpieczniejszych przedsięwzięć biznesowych.
Z całą pewnością żadne inne przedsięwzięcie o porównywalnych możliwościach nie zawiera w sobie tak mało ryzyka."

Claude Hopkins

 

Dlaczego zacytowałem pierwsze akapity książki legendarnego copywritera, jakim był Claude Hopkins?
Z dwóch powodów:

 

  • Chciałbym zwrócić Twoją uwagę na jednego z najbardziej niezwykłych ludzi reklamy.
    Osiągnął w tej dziedzinie niebywałą skuteczność i sukces finansowy
    i jeśli zechcesz, może Cię dziś wprowadzić w ten niezwykły świat.
    To, czego się od niego możesz nauczyć, POMOŻE CI w każdym biznesie, za jaki kiedykolwiek zechcesz się wziąć.
  • Ponieważ ten tekst jest poświęcony książce o reklamie, zależało mi na tym, by pokazać Ci, że masz przed sobą coś niezwykłego, co rzuca wyzwanie wszystkiemu, co kiedykolwiek napisano na temat skutecznej reklamy.


Miał być duchownym, a stał się...
legendą copywritingu

 

  Claude Hopkins pochodził z pastorskiej rodziny.
Jego ojciec był zatwardziałym baptystą, matka szkocką prezbiterianką.
W wieku lat siedemnastu został kaznodzieją i do pewnego momentu był przekonany, że zostanie duchownym.
Jednak określone wydarzenia sprawiły, że jego los związał się z reklamą.

Swoją karierę w reklamie rozpoczął od pracy w… Fabryce Froterek do Dywanów Bissella,
jako młodszy księgowy, za 40 dolarów miesięcznie.
Pewnego dnia
zaproponował, że stworzy reklamę skuteczniejszą
niż największy autorytet w tamtym okresie – John Powers, który był właśnie u szczytu swej sławy.

 

Hopkinsa początkowo wyśmiano, ale po jego namowach pozwolono mu spróbować.
Przez następne dwie noce nie zmrużył oka.
Trzeciego dnia przedstawił broszurę, która sprawiła, że wszyscy zadecydowali wypróbować jego pomysł.

Rozesłał jakieś 5000 listów.

Dostał w odpowiedzi 1000 zamówień


Nikt do tej pory tak nie sprzedawał
!
To były narodziny nowej idei,
która doprowadziła go do pozostawienia za sobą dziedziny wydatków i rozpoczęcia kariery copywritera.

Przez pierwsze lata swojej kariery reklamował tylko froterki.
Przyszedł jednak czas na zmiany i zaczął pracować dla znacznie większej firmy z większym asortymentem.
Dla Hopkinsa oznaczało to, że może rozwijać swoje pomysły w nowych branżach.

Najciekawsze jest to, że jego sukces opierał się na pierwszych pomysłach z Fabryki Froterek do Dywanów Bissella.
Nie było mu łatwo w nowej firmie, ale się sprawdził.
I to jak! Oto jego opis przełomowego momentu w jego karierze:

 

"W ciągu tygodnia sprzedałem więcej Cotosuet niż sześciu sprzedawców przez sześć tygodni. Ani jeden kupujący nie skarżył się w sprawie ceny. Pan Swift przysłał mi telegram, żebym wywalił z roboty wszystkich pracujących w Chicago, ale poprosiłem, żeby poczekał, aż wrócę i wyjaśnię mu swoje metody."

Claude Hopkins "Tajniki warsztatu legendarnego copywritera"

 

Ratował upadające biznesy


Kariera Hopkinsa nabierała tempa.
Był angażowany w coraz to nowe przedsięwzięcia.
Jego pasją było ratowanie firm przed upadkiem.
Wkraczał tam, gdzie wszyscy inni rozkładali ręce
. I wygrywał.
Przykładem takiej firmy była Liquozone.
Tak opisuje swoje działania:


"Dołączyłem do Liquozone w lutym. Nie mieliśmy żadnych pieniędzy, tyle tylko żeby zapłacić za wynajem.
W naszym pierwszym roku fiskalnym, zaczynając od 1 lipca, nasze dochody netto wyniosły 1 800 000 dolarów.
W następnym roku dokonaliśmy inwazji na Europę.
Założyliśmy biuro w Londynie, gdzie zatrudniliśmy 306 osób.
Zbudowaliśmy fabrykę we Francji i wyposażyliśmy jedno z najpiękniejszych biur w Paryżu.
Po dwóch latach reklamowaliśmy się w siedemnastu językach i sprzedawaliśmy Liquozone w prawie wszystkich krajach świata."

Claude Hopkins "Tajniki warsztatu legendarnego copywritera"

 

Claude Hopkins stał się Legendą. Czego by się nie dotknął, jego reklamy odnosiły niesamowity sukces.

Sprzedawał za pomocą zabójczych reklam między innymi:
tłuszcz spożywczy, syrop na kaszel, preparaty odżywcze, lek na reumatyzm, piwo, buty, inkubatory do wylęgu kurcząt, lodówki, sekretarzyki, płyn antybakteryjny, wieprzowinę z fasolą, skondensowane mleko, samochody, opony, mydło, krem do golenia, płatki śniadaniowe, owsiankę, pastę do zębów, którą uważał za swój największy sukces.


Dlaczego piszę tyle o autorze
,
zamiast o jego książce?


Ten człowiek żył reklamą.
Zajmował się nią 35 lat, choć on sam twierdził, że dwa razy dłużej,
dlatego że pracował dwa razy więcej niż ktokolwiek inny i temu przypisywał swój sukces.
Nie talentowi, nie szczególnym zdolnościom, lecz ciężkiej pracy nad reklamą.

Jego przesłanie jest proste:

Każdy może osiągnąć ogromny sukces za pomocą reklam

Bo kluczem zawsze jest człowiek


Zobacz, co on o tym napisał:

 

Inni nadal będą twierdzić: „Ja nie mam takich możliwości.
Mój produkt nie jest taki jak tamten”.
Oczywiście, że nie jest, ale według wszelkiego prawdopodobieństwa oferuje tysiąc korzyści.
Nie ma człowieka, który zajmowałby się towarem trudniejszym do sprzedania niż w tamtych czasach były froterki do dywanów.
Nie obchodzi mnie, co by to nie było. Normalne reklamowanie produktu było niemożliwe.
Froterka wytrzymywała dziesięć lat. Zysk na jednej wynosił około dolara.
Nikt nigdy nie wynalazł dochodowego sposobu reklamowania z zyskiem artykułu tej klasy.

"Żaden młody człowiek nie znajduje się na polu, gdzie jest mniej możliwości rozwoju.
Każdy w banku, w biurze tartaku, w koncernie opon albo w sklepie spożywczym ma dużo więcej możliwości niż miałem ja.
Jedyna różnica leży w sposobie postrzegania świata."

Claude Hopkins "Tajniki warsztatu legendarnego copywritera"

 

Zasady dla każdego


Wiesz, nawet jeśli nie chcesz nauczyć się tworzyć reklamy,
to warto poznać sposób widzenia świata, jaki reprezentował Claude Hopkins.
Jego historia otwiera oczy na sposób prowadzenia biznesu, opartego na sprzedaży.

Dzięki swojej ciężkiej pracy Hopkins popełnił więcej błędów reklamowych niż ktokolwiek inny.
Szybko się uczył, co się sprawdza, a co nie. Każdego miesiąca przeprowadzał SETKI TESTÓW skuteczności nowych pomysłów.
I dlatego mógł później napisać:

 

"Zarobiłem na Pepsodencie milion dolarów – na propozycji, której początkowo nie chciałem przyjąć.
A stało się tak dlatego, że dzięki niezliczonym testom nauczyłem się prawdy o ludzkiej psychologii.
A jakaż to nauka? Taka, że nikt z nas nie może sobie pozwolić, aby polegać na osądach i doświadczeniu.
Musimy macać drogę przed sobą. Nowe problemy wymagają nowych doświadczeń.
Musimy przetestować nasze przedsięwzięcia w sposób najbardziej dokładny z możliwych.
Dostrzegać nasze błędy i poprawiać je."

Claude Hopkins "Tajniki warsztatu legendarnego copywritera"

 

Wszystkie swoje doświadczenia z reklamą Claude Hopkins opisał w książce “My Life In Advertising”,
którą wydaliśmy właśnie pod tytułem:

Wszystkie swoje doświadczenia z reklamą Claude Hopkins opisał w książce
któ

Tajniki warsztatu legendarnego copywritera.
Jak nauczyłem się tworzyć najskuteczniejsze na świecie reklamy?

Ta książka jest mniej popularna niż legendarna „Scientific Advertising”.
Tym gorzej dla osób, które jej nie znają. Dlaczego?
Bo dokładnie opisuje ona, w jaki sposób Hopkins doszedł do tak ogromnego sukcesu w reklamie.

Ujawnia kulisy powstawania jego najlepszych reklam i daje rozbudowane przykłady zastosowania zasad,
jakie opisał w swojej pierwszej książce.

Jeśli znasz już „Scientific Advertising”, to ta książka otworzy Ci oczy na zasady Hopkinsa
i doznasz głębokiego oświecenia, które zostanie z Tobą na zawsze. A jeśli nie znasz…?

Nie będę się silił na niezwykłe opisy zawartości tej książki.
Hopkinsowi by się to nie spodobało, bo w swoich reklamach nie stosował żadnych tanich trików.
Zamiast tego za chwilę złożę Ci wyjątkową propozycję.

Zanim jednak to zrobię, podam Ci tytuły rozdziałów,
by dać Ci przedsmak tego, czego możesz się spodziewać po tej publikacji.
Jeśli masz jakieś wątpliwości, to nie martw się, na obie książki masz gwarancję satysfakcji.
To znaczy, że możesz je zwrócić, gdyby okazało się, że Cię nie zachwyciły.
Możesz więc je brać w ciemno.

 

 


Zdecyduj i wprowadź Nową Jakość
do swojego życia

 


 

 

 

 

Przedmowa
Rozdział I. Wczesne wpływy
Rozdział 2. Lekcje reklamy i sprzedaży
Rozdział 3. Mój start w biznesie
Rozdział 4. Jak zacząłem pracę w reklamie
Rozdział 5. Szersze wody
Rozdział 6. Sprzedaż osobista
Rozdział 7. Reklamy medyczne
Rozdział 8. Moje doświadczenia z Liquozone
Rozdział 9. Początek moich siedemnastu lat w agencji reklamowej
Rozdział 10. Reklamy samochodów
Rozdział 11. Reklamy opon
Rozdział 12. Wczesna historia Palmolive
Rozdział 13. Płatki śniadaniowe i owsianka Quakera
Rozdział 14. Pepsodent
Rozdział 15. Trochę doświadczeń ze sprzedażą wysyłkową
Rozdział 16. Przyczyny sukcesu
Rozdział 17. Reklamy naukowe
Rozdział 18. Mój wielki błąd
Rozdział 19. Parę spraw osobistych



 

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail.: beniamind.pl.2[zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto (mBank)
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska)

Koszt przesyłki na naszych aukcjach gratis.