Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tajniki warsztatu legendarnego copywritera Hopkins

11-07-2015, 23:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25.80 zł     
Użytkownik billis17
numer aukcji: 5083848577
Miejscowość Szczecinek
Wyświetleń: 3   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

telefon
664-[zasłonięte]-763



Wyłącznie przedpłata
na konto


Przesyłki wysyłane są
priorytetem
(Poczta Polska)


1.
PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
książki.

2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
z umową.

7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
sytuacji.



Tajniki warsztatu legendarnego copywritera Hopkins







"Tajniki warsztatu legendarnego copywritera"
Claude Hopkins

wydawca: "Złote Myśli"
wydanie: I - 2011
ISBN [zasłonięte]978-8301-288-8
ilość stron: 224
książka drukowana
okładka: miękka
stan: nowy
cena rynkowa: 39,90 zł
nasza cena: 25,80 zł


Gdybyśmy o każdej wydanej książce mówili, że jest najlepsza, to nikt by nam nie uwierzył. Czasem jednak zdarzają się takie publikacje, że po prostu TRZEBA TO POWIEDZIEĆ…

Legendarne zasady
tworzenia skutecznych tekstów sprzedażowych i reklam


Znasz takie powiedzenie: Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest zmarnowana, tylko nigdy nie wiadomo która? To zapomnij o nim natychmiast!
Nadszedł czas, kiedy reklama w niektórych rękach uzyskała status nauki. Opiera się na stałych zasadach i jest w miarę ścisła. Przyczyny i skutki zostały zanalizowane na tyle, że dają się dobrze rozumieć. Udowodniono i ustalono właściwe metody działania. Wiemy teraz, co jest najskuteczniejsze, i działamy na podstawie tych praw.Reklama, która niegdyś była hazardem, stała się w ten sposób, pod kompetentnym kierownictwem, jednym z najbezpieczniejszych przedsięwzięć biznesowych. Z całą pewnością żadne inne przedsięwzięcie o porównywalnych możliwościach nie zawiera w sobie tak mało ryzyka.
Claude Hopkins

Dlaczego zacytowałem pierwsze akapity książki legendarnego copywritera, jakim był Claude Hopkins? Z dwóch powodów:

  • Chciałbym zwrócić Twoją uwagę na jednego z najbardziej niezwykłych ludzi reklamy. Osiągnął w tej dziedzinie niebywałą skuteczność i sukces finansowy i jeśli zechcesz, może Cię dziś wprowadzić w ten niezwykły świat. To, czego się od niego możesz nauczyć, POMOŻE CI w każdym biznesie, za jaki kiedykolwiek zechcesz się wziąć.
  • Ponieważ ten tekst jest poświęcony książce o reklamie, zależało mi na tym, by pokazać Ci, że masz przed sobą coś niezwykłego, co rzuca wyzwanie wszystkiemu, co kiedykolwiek napisano na temat skutecznej reklamy.


Miał być duchownym, a stał się...
legendą copywritingu

Claude Hopkins Claude Hopkins pochodził z pastorskiej rodziny. Jego ojciec był zatwardziałym baptystą, matka szkocką prezbiterianką. W wieku lat siedemnastu został kaznodzieją i do pewnego momentu był przekonany, że zostanie duchownym. Jednak określone wydarzenia sprawiły, że jego los związał się z reklamą.

Swoją karierę w reklamie rozpoczął od pracy w… Fabryce Froterek do Dywanów Bissella, jako młodszy księgowy, za 40 dolarów miesięcznie. Pewnego dnia zaproponował, że stworzy reklamę skuteczniejszą niż największy autorytet w tamtym okresie – John Powers, który był właśnie u szczytu swej sławy.
Hopkinsa początkowo wyśmiano, ale po jego namowach pozwolono mu spróbować. Przez następne dwie noce nie zmrużył oka. Trzeciego dnia przedstawił broszurę, która sprawiła, że wszyscy zadecydowali wypróbować jego pomysł.

Rozesłał jakieś 5000 listów.

Dostał w odpowiedzi 1000 zamówień

Nikt do tej pory tak nie sprzedawał
! To były narodziny nowej idei, która

doprowadziła go do pozostawienia za sobą dziedziny wydatków i rozpoczęcia kariery copywritera.

Przez pierwsze lata swojej kariery reklamował tylko froterki. Przyszedł jednak czas na zmiany i zaczął pracować dla znacznie większej firmy z większym asortymentem. Dla Hopkinsa oznaczało to, że może rozwijać swoje pomysły
w nowych branżach.

Claude Hopkins stał się Legendą. Czego by się nie dotknął, jego reklamy odnosiły niesamowity sukces.

Sprzedawał za pomocą zabójczych reklam między innymi: tłuszcz spożywczy, syrop na kaszel, preparaty odżywcze, lek na reumatyzm, piwo, buty, inkubatory do wylęgu kurcząt, lodówki, sekretarzyki, płyn antybakteryjny, wieprzowinę z fasolą, skondensowane mleko, samochody, opony, mydło, krem do golenia, płatki śniadaniowe, owsiankę, pastę do zębów, którą uważał za swój największy sukces.


Dlaczego piszę tyle o autorze
,
zamiast o jego książce?


Ten człowiek żył reklamą. Zajmował się nią 35 lat, choć on sam twierdził, że dwa razy dłużej, dlatego że pracował dwa razy więcej niż ktokolwiek inny i temu przypisywał swój sukces. Nie talentowi, nie szczególnym zdolnościom, lecz ciężkiej pracy nad reklamą.

Jego przesłanie jest proste:

Każdy może osiągnąć ogromny sukces za pomocą reklam

Bo kluczem zawsze jest człowiek

Zasady dla każdego


Wiesz, nawet jeśli nie chcesz nauczyć się tworzyć reklamy, to warto poznać sposób widzenia świata, jaki reprezentował Claude Hopkins. Jego historia otwiera oczy na sposób prowadzenia biznesu, opartego na sprzedaży.

Dzięki swojej ciężkiej pracy Hopkins popełnił więcej błędów reklamowych niż ktokolwiek inny. Szybko się uczył, co się sprawdza, a co nie. Każdego miesiąca przeprowadzał SETKI TESTÓW skuteczności nowych pomysłów.

Wszystkie swoje doświadczenia z reklamą Claude Hopkins opisał w książce “My Life In Advertising”, którą wydaliśmy właśnie pod tytułem:

Tajniki warsztatu legendarnego copywritera Tajniki warsztatu legendarnego copywritera.
Jak nauczyłem się tworzyć najskuteczniejsze na świecie reklamy?

Ta książka jest mniej popularna niż legendarna „Scientific Advertising”. Tym gorzej dla osób, które jej nie znają. Dlaczego? Bo dokładnie opisuje ona, w jaki sposób Hopkins doszedł do tak ogromnego sukcesu w reklamie.

Ujawnia kulisy powstawania jego najlepszych reklam i daje rozbudowane przykłady zastosowania zasad, jakie opisał w swojej pierwszej książce.

Jeśli znasz już „Scientific Advertising”, to ta książka otworzy Ci oczy na zasady Hopkinsa i doznasz głębokiego oświecenia, które zostanie z Tobą na zawsze. A jeśli nie znasz…?

Nie będę się silił na niezwykłe opisy zawartości tej książki. Hopkinsowi by się to nie spodobało, bo w swoich reklamach nie stosował żadnych tanich trików. Zamiast tego za chwilę złożę Ci wyjątkową propozycję.

Zanim jednak to zrobię, podam Ci tytuły rozdziałów, by dać Ci przedsmak tego, czego możesz się spodziewać po tej publikacji. Jeśli masz jakieś wątpliwości, to nie martw się, na obie książki masz gwarancję satysfakcji. To znaczy, że możesz je zwrócić, gdyby okazało się, że Cię nie zachwyciły. Możesz więc je brać w ciemno.

Oto tytuły rozdziałów:

Przedmowa

  1. Wczesne wpływy

  2. Lekcje reklamy i sprzedaży

  3. Mój start w biznesie

  4. Jak zacząłem pracę w reklamie

  5. Szersze wody

  6. Sprzedaż osobista

  7. Reklamy medyczne

  8. Moje doświadczenia z Liquozone

  9. Początek moich siedemnastu lat w agencji reklamowej

  10. Reklamy samochodów

  11. Reklamy opon

  12. Wczesna historia Palmolive

  13. Płatki śniadaniowe i owsianka Quakera

  14. Pepsodent

  15. Trochę doświadczeń ze sprzedażą wysyłkową

  16. Przyczyny sukcesu

  17. Reklamy naukowe

  18. Mój wielki błąd

  19. Parę spraw osobistych



  • BONUS !!!
    Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
    gratisowo pełną wersję elektroniczną.









Dodano 2[zasłonięte]013-01 11:53
Zasady zwrotu towaru

Ten towar możesz zwrócić bez podania przyczyny. Masz 14 dni kalendarzowych na pisemne odstąpienie od umowy (np. poprzez e-mail). Podaj w nim: dane produktu, który chcesz zwrócić, swoje dane oraz termin otrzymania przez Ciebie towaru.

Na odesłanie produktu do sprzedającego masz 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy. Sprzedawca wypłaci Ci pieniądze w ciągu 5 dni od otrzymania produktu.