Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tajniki Marketingu Przewodnik po marketingu NOWA

19-01-2012, 14:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 26 zł     
Użytkownik Dorwit7069
numer aukcji: 2041051834
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 12:13:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tajniki Marketingu

 

Podtytuł: Przewodnik po marketingu dla studentów MBA
Autor: Philip Kotler, Sean Meehan, Gregory S. Carpenter, Leonard Lodish, Philip M. Parker, Patrick Barwise, Tim Ambler, Flora Kokkinaki
Liczba stron: 357, miękka oprawa

 

CENA RYNKOWA 88 ZŁ, U MNIE 25,99 zŁ

ZAPRASZAM  - LICYTUJ !!!

 

Opis książki:
Seria "Financial Times Mastering" jest owocem wyjątkowej współpracy tego czasopisma z czołowymi szkołami biznesu z całego świata. Tajniki marketingu powstały w oparciu o artykuły, które co tydzień ukazywały się w Financial Times. Książka niniejsza jest piątą powstałą w wyniku wyżej wspomnianej współpracy. Podobnie jak w przypadku pozycji ją poprzedzających, mamy nadzieję, że zawiera ona podstawowe i najważniejsze zagadnienia z dziedziny marketingu, wzbogacone wieloma nowymi koncepcjami, które znajdą zrozumienie i uznanie w oczach studentów oraz jego praktyków w XXI wieku.

 

"Tajniki marketingu" prezentują ponad 50 artykułów napisanych przez członków kadry naukowej Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University (koło Chicago), Wharton School of the University of Pennsylvania, INSEAD pod Paryżem i London Business School. Połączenie odmiennych podejść - amerykańskiego i europejskiego, prezentowanych przez znakomitych autorów, czyni tę książkę szczególnie wartościową.

 

Na "Tajniki marketingu" składa się dziesięć rozdziałów: Marketing w XXI wieku; Zrozumieć nabywcę; Analiza konkurencyjna; Strategia marki; Reklama i sprzedaż; Strategia wejścia na rynek i nowe technologie; Sprzedaż detaliczna i bezpośrednia; Marketing branżowy; Nowe media marketingowe i Marketing międzynarodowy.

 

Czytelnicy znajdą tu analizy i rozwiązania szerokiego spektrum problemów - od dobrze znanych, ale trudnych zagadnień związanych z reklamą i kształtowaniem cen, po powodujące często zamieszanie możliwości oferowane przez nowe, elektroniczne media. Niektóre artykuły poruszają problemy związane ze zmowami przedsiębiorstw, które są całkiem legalne w wielu krajach, dobre i złe strony bycia pionierem na rynku, a także kwestie etyczne, które wynikają z praktyki marketingu. Zapoznając się z treścią książki, warto pamiętać stwierdzenie Philipa Kotlera (na stronie 6), którego zdaniem „większość przedsiębiorstw odnoszących sukcesy w chwili obecnej, stosuje taki marketing swoich produktów, jakbyśmy żyli w roku 2005".

 

Krótkie wprowadzenia do każdego rozdziału podkreślają jego znaczenie w szerszym kontekście, a podsumowanie na końcu każdego artykułu zaprojektowano w sposób umożliwiający Czytelnikowi szybką identyfikację szczególnie interesującej Go tematyki. Lista polecanej literatury uzupełniającej powinna pomóc tym, którzy zechcą pogłębić interesujące ich zagadnienie albo odszukać określone materiały źródłowe.

 

Jeżeli Czytelnikowi niniejsze opracowanie przypadnie do gustu, ucieszy go z pewnością wiadomość, że przygotowujemy kolejną pozycję z tej serii, tj. Tajniki zarządzania strategicznego.

 

O autorach:
Philip Kotler jest uznanym wykładowcą marketingu międzynarodowego w J. L. Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University.

 

Sean Meehan wykłada marketing i strategię w International Institute for Management Development (IMD) w Lozannie.

 

Gregory S. Carpenter jest associate professor marketingu w J. L. Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University, gdzie wykłada marketing. Jego prace badawcze koncentrują się na marketingowych strategiach konkurencyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem procesów uczenia się i podejmowania decyzji przez nabywców w tworzeniu przewagi konkurencyjnej.

 

Leonard Lodish prowadzi programy naukowo-badawcze dla Samuel R. Harell, jest profesorem marketingu w Wharton School of the University of Pennsylvania. Jego zainteresowania naukowe obejmują systemy wspierania decyzji marketingowych, eksperymentowanie i alokację zasobów w marketingu.

 

Philip M. Parker jest profesorem marketingu w INSEAD. Prowadzone przezeń badania obejmują takie dziedziny jak: strategie marketingowe; zarządzanie międzynarodowe; kształtowanie cen; dyfuzję nowego produktu i prognozowanie.

 

Patrick Barwise jest profesorem marketingu i zarządzania w London Business School, gdzie jest także dyrektorem Centre for Marketing i przewodniczącym Future Media Research Programme.

 

Tim Ambler jest senior fellow w London Business School, gdzie wykłada marketing globalny i prowadzenie biznesu w Chinach. Jego zainteresowania badawcze obejmują pomiar wyników działań marketingowych, działanie reklamy i marketing relacyjny.

 

Flora Kokkinaki jest research fellow w London Business School, gdzie opracowuje programy badań marketingowych. Jej zainteresowania naukowe obejmują pomiar efektywności działań marketingowych, zachowania i zaangażowanie nabywców, psychologię w gospodarce oraz poznanie społeczne.

 

Książka NOWA prosto z paczki

 

NIE WYSYŁAM ZA POBRANIEM

NIE ODPOWIADAM NA SMS-y

 

PO ZAKOŃCZENIU AUKCJI PROSZĘ O WPŁATĘ (po doliczeniu kosztów przesyłki podanych na aukcji) PRZELEWEM LUB ZA POŚREDNICTWEM SYSTEMU ALLEGRO

 

Zachęcam do licytacji !!!