Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TAJNIKI MARKETINGU

02-06-2012, 17:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł     
Użytkownik habibediana
numer aukcji: 2330114138
Miejscowość częstochowa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 17-05-2012 13:52:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

TAJNIKI MARKETINGU DLA STUDENTÓW MBA

Wydanie 2001 rok
Oprawa: miękka
Stron: 462
stan - bdb minus - /dobry +
Użyłam jej do mojej pracy magisterskiej i teraz nie jest mi już potrzebna.
Sprzedaję za prawie połowę ceny (w księgarni kosztowała ponad 90zł!)

TAJNIKI MARKETINGU. Przewodnik po marketingu dla studentów MBA - Seria Tajniki jest owocem wyjątkowej współpracy dziennika Financial Times z czołowymi szkołami biznesu z całego świata. Tajniki marketingu powstały w oparciu o artykuły, które co tydzień ukazywały się w Financial Times. Książka zawiera omówienie podstawowych i najważniejszych zagadnień z dziedziny marketingu, wzbogacone wieloma nowymi koncepcjami, które znajdą zrozumienie i uznanie w oczach studentów oraz jego praktyków w XXI wieku.
Tajniki marketingu prezentują ponad 50 artykułów napisanych przez członków kadry naukowej Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University, Wharton School of the University of Pennsylvania, INSEAD pod Paryżem i London Business School. Połączenie odmiennych podejść-amerykańskiego i europejskiego, prezentowanych przez znakomitych autorów, czyni tę książkę szczególnie wartościową. Czytelnicy znajdą tu analizy i rozwiązania szerokiego spektrum problemów-od dobrze znanych, ale trudnych zagadnień związanych z reklamą i kształtowaniem cen, po powodujące często zamieszanie możliwości oferowane przez nowe, elektroniczne media. Niektóre artykuły poruszają problemy związane ze zmowami przedsiębiorstw, które są całkiem legalne w wielu krajach, dobre i złe strony bycia pionierem na rynku, a także kwestie etyczne, które wynikają z praktyki marketingu. Zapoznając się z treścią książki, warto pamiętać stwierdzenie Philipa Kotlera, którego zdaniem "większość przedsiębiorstw odnoszących sukcesy w chwili obecnej, stosuje taki marketing swoich produktów, jakbyśmy żyli w roku 2005"

 

Nie wysyłam za pobraniem i za granicę!

Zapraszam na pozostałe moje aukcje.