Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie.
OK
Polityka Prywatności
Zaakceptuj i zamknij X
DARMOWE ARCHIWUM ALLE
Strona startowa
Kategorie
Kontakt
Szukaj
:
Archiwum Alle
>
Książki i Komiksy
>
Książki naukowe i popularnonaukowe
>
Biznes, nauki ekonomiczne
>
Marketing
TAJNE SŁUŻBY KAPITALIZMU Vadim Makarenko NOWA
24-01-2012, 5:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz:
21
zł
Użytkownik
Marcin_Modzel
numer aukcji:
2002518356
Miejscowość
Warszawa
Wyświetleń:
7
Koniec:
15-01-2012 23:15:06
Dodatkowe informacje:
Stan:
Nowy
Okładka:
miękka
Język:
polski
Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.
TAJNE SŁUŻBY KAPITALIZMU
Vadim Makarenko
wyd
. Znak
Oprawa
: miękka
ISBN
: 978-83-
[zasłonięte]
-0940-4
Stron
: 228
Wymiary
: 144x205
Tajne służby kapitalizmu. Skąd firmy tyle o nas wiedzą? to książka, która uświadamia nam, że inwigilacja może mieć różne oblicza, a całkowita anonimowość nie istnieje!
Książka poświęcona służbom wywiadowczym firm i stosowanym przez nie metodom. Tytułowe tajne służby kapitalizmu - to działy badań i marketingu dużych firm, a także pracujące dla nich firmy badawcze, agencje reklamowe i domy mediowe. To one zbierają i przetwarzają coraz bardziej cenne informacje na nasz temat. W 2006 roku na całym świecie firmy zapłaciły za nie 24,6 mld dolarów, czyli o 5 procent więcej niż w 2005, kiedy wydatki na badania wyniosły 23,3 mld dolarów. Polskie firmy przeznaczyły na ten cel 534 mln zł. W zbieraniu informacji uciekają się one do coraz bardziej wyrafinowanych metod, nierzadko przypominających te, którymi niecałe dwadzieścia lat temu posługiwały się służby specjalne PRL-u.
Tajne służby kapitalizmu nie stawiają nas wprawdzie przed tak dramatycznymi wyborami, jak kiedyś służby specjalne, ale w gruncie rzeczy są one podobne. Podpisać zgodę na współpracę ze Służbą Bezpieczeństwa i dostać paszport zagraniczny? Podpisać zgodę na przetwarzanie naszych danych i dostać "punkty", zniżkę albo okolicznościowy "prezent"? W obu przypadkach oddajemy część swojej prywatności. Mimo to dziś najczęściej wybieramy wypełnienie kuponu. Wydaje nam się, że biorąc udział w programach motywacyjnych, robiąc zakupy w hipermarkecie czy wpuszczając do swego domu szpiega nasłanego przez wielki koncern, spiskujemy najwyżej przeciw samym sobie.
Książka NOWA. Cena na okładce 32 zł