|
Autor: Hermann Simon Wydawca: Difin Rok wydania: 2009 Okładka: twarda Wymiary: 180 x 250 Ilość stron: 482 ISBN:[zasłonięte]978-8341-080-7
Cena detaliczna: 69,00 V |
Opis:Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorców i inwestorów. Biznes powinno budować się z myślą o rynku globalnym nawet jeśli przedsiębiorstwo jest małe lub średnie. Piotr Gębala, prezes zarządu, Krajowy Fundusz Kapitałowy SA Czy firmy małe, średnie, niszowe, ale de facto tworzące rynki światowe i przez to potężne, zdołają zachować wartości, dzięki którym funkcjonują w pędzącej w nieznane globalizacji? Rozważania Hermanna Simona są szczególnie ważne dla polskich przedsiębiorców, którzy ciągle poszukują swojej drogi rozwoju. Marek Goliszewski, założyciel Business Centre Club Każdy menedżer znajdzie w tej książce bogactwo faktów, idei oraz inspiracji dla siebie i dla swojej firmy. Prof. Andrzej Koźmiński, rektor Akademii Leona Koźmińskiego Znakomity opis czynników, które sprawiły, że relatywnie nieduże firmy zdobyły mistrzostwo świata w swoich branżach. Wojciech Rostworowski, wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej, Letex SA Znam wiele książek o wielkich korporacjach i o wielkich inwestorach – i o wielkich dokonaniach, natomiast nieczęsto można przeczytać tak ciekawe i pasjonujące opracowanie o ludziach, którzy wymyślili i stworzyli swój biznes od zera, a następnie zdobyli znaczącą pozycję na świecie. Marian Owerko, prezes zarządu Bakalland SA Atutem książki jest przedstawienie doświadczeń wielu firm z różnych, czasami bardzo odległych branż, co daje fantastyczne spectrum wiedzy o sposobach zarzadzania w bardzo różnych warunkach rynkowych. Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Maspex Wadowice Simon twierdzi, że nieuleganie modom w zarządzaniu świadczy o sile nie słabości. Od dziesięcioleci najlepsze firmy osiągają sukces wyrzekając się skomplikowanej organizacji, unikając dywersyfikacji i skupiając się na tym co potrafią robić najlepiej. Reszta świata dopiero zaczyna to rozumieć. "The Economist"
Książka znalazła się na liście 10 najważniejszych książek roku o biznesie wg magazynu THINKTANK
|
|
|