|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Alior Bank
21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Tajemnice przyrody 5 Podręcznik szkoła
podstawowa Ślósarczyk Janina, Kozik Ryszard, Szlajfer Feliks
Wydawnictwo: Nowa Era
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1418-4 Format:
17.0x24.0cm Liczba stron: 256 Oprawa:
Miękka Wydanie: 2013 r. Numer dopuszczenia MEN:
399/2/2013
Podręcznik do klasy 5 „Tajemnice przyrody” to
odpowiedź na zmiany w nowej podstawie programowej. Zadbaliśmy o to,
aby podręcznik łączył w sobie sprawdzoną, cenioną przez nauczycieli
koncepcję z nowoczesnymi rozwiązaniami. Układ treści podręcznika,
podobnie jak w klasie 4, jest dostosowany do pór roku. Podręcznik
rozpoczyna się działem „Odkrywamy tajemnice map”, w którym uczeń
uczy się korzystania z mapy, poznaje formy terenu, uczy się szacować
odległości i wysokości. Umiejętności te można doskonalić podczas
zajęć w terenie. Szczególną uwagę zwracamy na pojęcie skali mapy i
umiejętność posługiwania się podziałką liniową. W kolejnym dziale,
kontynuując rozpoczęte w klasie 4 poznawanie najbliższego otoczenia,
zapoznajemy uczniów z Polską i krajami sąsiadującymi z naszą
ojczyzną. W dziale „Poznajemy sposoby ochrony przyrody” przybliżamy
uczniom zagadnienia dotyczące ochrony przyrody i środowiska.
Realizacja tych treści przypada na jesień, kiedy jest jeszcze
możliwość zorganizowania zajęć terenowych, w których uczniowie
zbadają czystość środowiska. Zdobyte umiejętności czytania map
przydadzą się podczas omawiania materiału kolejnych działów:
„Poznajemy krajobrazy nizin”, „Poznajemy krajobrazy wyżyn”,
„Poznajemy krajobrazy gór”. Treść tych działów umożliwi uczniowi
poznanie zjawisk i procesów kształtujących krajobrazy oraz
najpiękniejszych zakątków naszego kraju. Kolejny dział przybliża
uczniom zagadnienia dotyczące budowy i różnorodności roślin i
grzybów. Zwracamy uwagę na przystosowania omawianych organizmów do
środowiska i ich cechy charakterystyczne. Realizacja działu przypada
na wiosnę, co umożliwia poznawanie roślin w ich naturalnym
otoczeniu. Ostatni dział „Odkrywamy tajemnice materii” wprowadza
uczniów w świat drobin i zjawisk fizycznych.
|
|