Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Taj Mahal - Indie walka o władzę - TANIE GRY

18-01-2012, 18:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 123.30 zł     
Użytkownik piciuf
numer aukcji: 1998386812
Miejscowość Suchy Las, Poznań
Wyświetleń: 17   
Koniec: 13-01-2012 03:20:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


0603 [zasłonięte] 358
gry-[zasłonięte]@koliba.poznan.pl

GG: 977102
Wysyłamy przedmioty
starannie i bezpiecznie zapakowane
w ciągu
4 dni roboczych
od wpływu środków na konto
Płatność Allegro
lub
przedpłata na konto
Kupując na tej aukcji
akceptujesz regulamin
przeczytaj:
Proste i przejrzyste zasady
12

Taj Mahal


Na początku XVIII wieku, władza w Indiach jest rozdzielana na nowo. Trwające 200 lat panowanie Wielkich Mogołów dobiega końca. Najpotężniejsi książęta i przywódcy duchowi dostali szansę przejęcia władzy na subkontynencie indyjskim. Dzięki swojej przemyślanej strategii gracze przejmują kontrolę nad kolejnymi terenami północno-zachodnich Indii. Miasto za miastem, prowincja za prowincją. Zwycięży ten, kto wybuduje najwspanialsze pałace i będzie najsilniejszy na koniec gry.

Plansza przedstawia 12 indyjskich prowincji. Gracze jednokrotnie odwiedzą każdą z nich. Podczas swojej wizyty spróbują przy pomocy posiadanych kart, zdobyć jak najwięcej władzy w danej prowincji. Każda wizyta składa się z kilku rund. W każdej z rund można zagrać 1 lub 2 karty albo wycofać się. Jeśli gracz wycofuje się z prowincji, porównuje karty, które wyłożył podczas tej wizyty z kartami zagranymi przez przeciwników. Gracz zwycięża w tym obszarze wpływów, w którym posiada więcej symboli niż jego przeciwnicy. Dzięki temu może osiągnąć jeden z poniższych celów:

- przejmuje władzę w prowincji (symbolizowane przez słonie). Dzięki temu gracz powiększa swój potencjał gospodarczy.

- zyskuje wpływ na ważne urzędy (np. wezyra lub mnicha), oraz przejmuje poszczególne miasta, których strefy wpływów mogą rozciągać się
na prowincje graniczne.

W każdej prowincji gracze mogą zdobyć punkty wpływu na oba
powyższe sposoby.

Po odwiedzeniu wszystkich dwunastu prowincji zwycięża gracz, który posiada najwięcej punktów wpływu.

Do gry nie jest wymagana znajomość języka obcego, a szybkie poznanie reguł gry umożliwi Ci dołączona polska instrukcja.

Liczba graczy: 3 - 5
Wiek graczy: od 12 lat
Czas gry: 60 min.


Zawartość pudełka:

1 plansza
100 pałaców
5 znaczników punktacji
2 znaczniki pomocnicze
100 kart
1 złoty pierścień (korona)
15 ośmiokątnych żetonów prowincji
24 owalne żetony postaci


Galeria zdjęć
darmowe zdjęcia na aukcje Allegro
Kliknij aby powiększyć
darmowe galerie na Allegro darmowe galerie na Allegro darmowe galerie na Allegro darmowe galerie na Allegro darmowe galerie na Allegro darmowe galerie na Allegro darmowe galerie na Allegro darmowe galerie na Allegro