Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TAGGING Gene Smith

22-05-2014, 22:08
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 221.55 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4177816076
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 22:14:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46327, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86008, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15291, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65988, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97277, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46327, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86008, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15291, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65988, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97277

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Tagging: People-Powered Metadata for the Social Web

TAGGING Gene Smith

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Gene Smith
Language: English
Publisher: New Riders
Publication Date: 27 Dec 2007
Dimensions: 17.8 x 1.1 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 216
Condition: NEW
Product_ID: ACB15B9170

 

 

Tagging is fast becoming one of the primary ways people organize and manage digital information. Tagging complements traditional organizational tools like folders and search on users desktops as well as on the web. These developments mean that tagging has broad implications for information management, information architecture and interface design. And its reach extends beyond these technical domains to our culture at large. We can imagine, for example, the scrapbookers of the future curating their digital photos, emails, ticket stubs and other mementos with tags. This book explains the value of tagging, explores why people tag, how tagging works and when it can be used to improve the user experience. It exposes tagging's superficial simplicity to reveal interesting issues related to usability, information architecture, online community and collective intelligence.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.