Zapraszamy na naszą aukcję!
TABLICA STALOWA ŚCIERALNA duża (22.9x30.5 cm)
Jest to tablica wielokrotnego użytku, "na lata", można na niej pisać mazakami do tablic suchościeralnych. Ponieważ jest wykonana za stali można do niej przyczepiać notatki za pomocą magnesów. Tablicę można zawiesić na ścianie (z tyłu posiada specjalne podkładki dystansowe z mdf). Na Tablicy możesz umieścić co tylko zapragniesz: dowolne zdjęcie, grafikę, napis, logo, itp. Sam możesz zaprojektować swoją Tablicę. Możesz też skorzystać z naszych gotowych szablonów (spójrz poniżej).
Jak to zrobić? To proste:
1. Wylicytuj TABLICĘ na naszej aukcji.
2. Wyślij mailem na adres: [zasłonięte]@fototransfer.pl swój projekt albo opis tego, co chciałbyś mieć na stałe na swojej tablicy (a my postaramy się przygotować projekt wg. Twoich wskazówek), lub wybierz jeden z naszych szablonów. PAMIĘTAJ, aby w mailu podać swój nick!
3. Mailem zwrotnym wyślemy do Ciebie gotowy projekt do akceptacji.
4. Wpłać pieniądze na nasze konto bankowe.
5. Pracę nad TABLICĄ rozpoczniemy dopiero po zatwierdzeniu przez Ciebie projektu i zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym.
6. My wykonujemy TABLICĘ, co zajmie nam do 2 dni roboczych i wysyłamy kurierem lub pocztą.
7. Przesyłka powinna dotrzeć już na drugi dzień po wysłaniu (w przypadku wysyłki kurierem)!
PAMIĘTAJ! Im większa rozdzielczość zdjęcia, tym lepszy nadruk na tablicy.
Maksymalna wielkość grafiki: 22x30 cm
Minimalna rozdzielczość: 150 DPI
Uwaga!
W ramach realizacji zamówień nieodpłatnie:
1. z wykorzystaniem gotowego szablonu - wstawiamy zdjęcie, zmieniamy tekst
2. umieszczamy na tablicy gotowy projekt przysłany przez Klienta
3. umieszczamy na tablicy samo zdjęcie.
Wszystkie pozostałe usługi (wykonanie projektu graficznego na specjalne życzenie, przerabianie szablonów na więcej zdjęć, przerabianie na inny format, zmiana kolorystyki itp.), wiążą się z dodatkową opłatą, różną w zależności od trudności zlecenia (zwykle od 5 do 20 zł).
Ważne w przypadku przesyłek kurierskich! Przy odbiorze paczki prosimy przy kurierze sprawdzić przesyłkę (kurier ma obowiązek poczekać!!!), prosimy ją otworzyć i sprawdzić czy przesyłka nie jest uszkodzona!
W przypadku stwierdzenia wady, należy spisać protokół reklamacyjny, kurier powinien mieć przy sobie taki formularz, a jeżeli nie ma, proszę zrobić taką adnotację na liście przewozowym i poinformować nas o zaistniałej sytuacji mailem lub telefonicznie.
SzablonySzablon nr1Szablon nr2Szablon nr3Szablon nr4Szablon nr5Szablon nr6Szablon nr7Szablon nr8