1) Po wylicytowaniu przedmiotu proszę o wypełnienie formularza - Opcja Dostawy i Płatności lub wysłać e-maila z informacją, jaka opcja wysyłki/zapłaty została wybrana.
2) Zakupione przedmioty wysyłam w ciągu od 1 do 3 dni od chwili zaksięgowania wpłaty na konto lub potwierdzenia wyboru przesyłki opcją - za pobraniem.
3) Na odbiór osobisty przedmiotu proszę umawiać się telefonicznie lub mailowo. W sklepie nie ma terminala do kart płatniczych.
4) Po otrzymaniu przesyłki sprawdź jej zawartość i stan fizyczny przedmiotu w obecności kuriera, jeśli zauważysz jakieś uszkodzenia - kurier powinien sporządzić protokół uszkodzenia w transporcie, który będzie podstawą do reklamacji. Każda przesyłka jest ubezpieczona na kwotę = wartość przedmiotu + koszty wysyłki.
5) Dowód zakupu - do każdego zakupionego towaru dołączamy paragon, bądź na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
6) Udzielamy 12miesięcznej GWARANCJI. Wygasa ona w razie próby rozbierania sztalugi lub jej zniszczenia w trakcie użytkowania przez Kupującego. Wysyłane do nas w ramach gwarancji zwroty przyjmujemy wyłącznie BEZ POBRANIA, wraz z dołączoną fakturą lub paragonem fiskalnym i dokumentem zwrotu, zawierającym: dane osobowe, powód zwrotu oraz numer rachunku bankowego. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przesyłamy należną kwotę klientowi. Koszty wysyłki są kosztami własnymi klienta i nie podlegają zwrotowi. 7) KOMENTARZE Po otrzymaniu paczki prosimy o wystawienie pozytywnego komentarza, będzie to dla nas oznaczało, że paczka dotarła i wszystko jest w porządku. W razie gdyby komentarz miałby być inny niż pozytywny bardzo serdecznie prosimy o kontakt. Jesteśmy przekonani, że każdą pomyłkę i nieporozumienie można wyjaśnić i to na korzyść klienta.