WITAMY NA NASZEJ AUKCJI
Sprzedawany przez nas towar jest nowy, zapakowany.
Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT lub paragon.
Sprzęt jest objęty 24 miesięczną gwarancją (z możliwością
przedłużenia do 5 lat - o szczegóły pytaj sprzedawcę).
Zapraszamy także do odbioru osobistego zakupionych produktów w naszym sklepie w Krakowie przy ulicy Wyki 5
tel. (12)[zasłonięte]415 39 w godzinach pn-pt 10-18 i sobotę 10-14
Informujemy również, że istnieje możliwość zakupu w różnych systemach ratalnych.
Tablet Sony S 16GB
• Informacje podstawowe
Kolor: Czarno-srebrny;
Załączone wyposażenie: Zasilacz, Przewód zasilający;
• Ekran
Przekątna ekranu [cal]: 9.4;
Rozdzielczość: 1280 x 800;
Inne: TFT, LCD, WXGA, LED;
• Specyfikacja techniczna
Procesor: NVIDIA Tegra 2;
Pamięć wbudowana [GB]: 16;
Pamięć RAM [GB]: 1 GB;
Sposób obsługi: Dotykowy;
Dźwięk: Wewnętrzne głośniki stereo, Wewnętrzny mikrofon monofoniczny, Audio kodeki: AAC/mp3/WAV/WMA/WMA Pro/FLAC/MIDI/Ogg Vorbis;
Video: Video kodeki: H.263/H.264/AVC/MPEG-4/WMV;
Inne: Wspierane formaty: JPEG/GIF/PNG/BMP;
Taktowanie procesora [MHz]: 1000;
Kamera [Mpix]: 0.3, 5;
• Parametry techniczne
Akumulator: Litowy;
Maksymalny czas pracy [h]: 8;
Inne: 3-osiowy akcelerometr, Żyroskop, Cyfrowy kompas, Czujnik światła w pomieszczeniu, Zdalna kontrola IR, Obsługiwana funkcja Multi Function;
• Komunikacja
Łączność bezprzewodowa: Bluetooth 2.1 + EDR, WiFi 802.11 b/g/n;
Złącza A/V: Wyjście słuchawkowe;
Złącza USB: Tak;
Gniazda rozszerzeń: Czytnik kart pamięci;
Inne: Hi-Speed USB (USB 2.0) mini złącze A/B;
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zakupie skontaktować się z naszym handlowcem. Ceny podawane na stronie są cenami brutto (z podatkiem VAT). Podawany przewidywany czas realizacji zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
WYSYŁKA DHL
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.