Tablet LARK FreeMe X2 7.1S
Kolor
|
|
Srebrno-czarny |
Załączone wyposażenie
|
|
Ładowarka sieciowa |
Gwarancja producenta
|
|
12 miesięcy |
Linia
|
|
FreeMe |
|
Przekątna ekranu [cal]
|
|
7 |
Rozdzielczość ekranu
|
|
800 x 480 |
Inne
|
|
Multi-touch 5-punktowy, Pojemnościowy |
|
Procesor
|
|
Amlogic AML8726-MXL |
Pamięć wbudowana [GB]
|
|
4 |
Pamięć RAM [GB]
|
|
512 MB, DDR3 |
Sposób obsługi
|
|
Dotykowy |
Dźwięk
|
|
Odtwarzacz plików audio (pliki MP3/WMA) |
Video
|
|
Odtwarzanie plików wideo w rozdzielczościach do 1080p (pliki MP4/ASF/WMV/AVI/DIVX) |
Inne
|
|
Przeglądarka zdjęć (pliki BMP/JPG/GIF/PNG), Czytnik książek elektronicznych zapisanych w różnych formatach; np. html; pdf; rtf, Obsługa poczty e-mail |
Taktowanie procesora [MHz]
|
|
1500 |
Kamera [Mpix]
|
|
0.3 |
Układ graficzny
|
|
Mali-400 MP |
|
Akumulator
|
|
Litowo-polimerowy |
Pojemność akumulatora [mAh]
|
|
3500 |
Maksymalny czas pracy [h]
|
|
6 |
Zastosowane technologie
|
![Informacja, która mówi o tym jakie technologie zostały zastosowane w produkcie.](http://www.mycenter.pl/common9/images/info-ico.gif) |
|
Inne
|
|
Czujnik wykrywający zmiany położenia urządzenia |
|
Łączność bezprzewodowa
|
|
WiFi 802.11 b/g/n |
Złącza A/V
|
|
Wyjście słuchawkowe |
Złącza USB
|
|
1x Micro USB |
Gniazda rozszerzeń
|
|
Czytnik kart Micro SD |
|
System operacyjny
|
|
Android 4.1
|
W SPRZĘCIE POWYŻEJ 200 ZŁ ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ
PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI
NAWET DO 5 LAT !!!
A TAKŻE
UBEZPIECZENIA OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW NNW
UWAGA
WYSYŁKA DHL/DPD
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.
w razie pytań prosimy o kontakt:
telefoniczny:
697[zasłonięte]678
lub
e-mail:[zasłonięte]@mycenter.pl