Taśma do naprawy folii tunelowych
Nadaje się doskonale do uszczelniania i sklejania foli polietylenowych,
napraw tuneli foliowych, łączenia arkuszy folii.
Polecana szczególnie w rolnictwie i ogrodnictwie. Jest odporna na oleje, środowisko kwaśne oraz zasadowe, warunki atmosferyczne i promieniowanie UV (UV4).
Nadaje się również do reperacji balotów.
Wymiary rolki: 10cm x 25m, bezbarwna, samoprzylepna jednostronnie klejąca.
Dobra jakość, dobra cena.
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
ZA POBRANIEM
Ta forma płatności skraca czas realizacji zamówienia, jest bardzo wygodna dla kupującego. Płatność następuje przy odbiorze towaru od kuriera. UWAGA! Zastrzegamy sobie prawo odmowy wysłania paczki za pobraniem dla osób niepewnych.(np. z dużą ilością komentarzy negatywnych). Nie wysyłamy za pobraniem poprzez Pocztę Polską.
PRZELEW BEZPOŚREDNI
na rachunek bankowy 59 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2030001 [zasłonięte] 167898
PŁATNOŚĆ PAYU
DOKUMENT ZAKUPU
Domyślnie wystawiamy na wszelkie zakupy faktury VAT, na życzenie możemy wystawić paragon. Jednakże do zaginionego podczas transportu paragonu, nie możemy wystawić duplikatu. Oczywiście do faktury duplikaty wystawiamy bez problemu.
ZWROT NALEŻNOŚCI
Dotyczy zwrotów należności pochodzących z reklamacji i zwrotów.Podstawą do wykonania takiego przelewu jest faktura korygująca. Po otrzymaniu towaru (lub uznaniu reklamacji) wysyłamy na adres fakturę korygującą. Na dokumencie prosimy o umieszczenie danych do przelewu i numeru konta. Przelew środków następuje zawsze po odesłaniu podpisanej faktury korygującej. Jakikolwiek zwrot należności może być wykonany tylko i wyłącznie przelewem na wskazane konto.
ZWROT TOWARU
Zgodnie z "USTAWA Z DNIA 2 MARCA 2000 R. O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW ORAZ O ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODĘ WYRZĄDZONĄ PRZEZ PRODUKT NIEBEZPIECZNY (DZ. U. Z DNIA 31.03.2000)"
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 10 dni od jego otrzymania. Towar musi być w oryginalnym opakowaniu oraz nie nosić śladów użycia. O zwrocie należy poinformować nas w ciągu 10dni na adres: [zasłonięte]@prs-poland.com.pl ,jeszcze przed wysłaniem paczki. Podamy adres do przesłania towaru. Prosimy w takim przypadku o załączenie: dowodu zakupu (faktura lub paragon), pisma o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży oraz numer konta do przelania należności. Jeśli pieniądze mają być zwrócone Pocztą Polską (przekaz pocztowy) od wartości będzie odjęty koszt nadania (zgodnie z cennikiem). Zwrot nie obejmuję kosztów przesyłki, o które zostanie pomniejszona kwota przelewu. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, paczkę należy wysłać na własny koszt.
REKLAMACJA USŁUGI KURIERSKIEJ
W razie uszkodzenia paczki konieczne jest wypełnienie wraz z kurierem: "Protokołu szkody” z opisem stanu paczki. Kurier ma obowiązek poczekać i wypełnić taki wniosek. Bez tego protokołu nie będzie możliwości złożenia reklamacji. Prosimy o jak najszybsze przekazanie listem poleconym protokołu na adres firmowy, abyśmy mogli zająć się likwidacją szkody. Reklamację usługi kurierskiej możemy złożyć u kuriera do 30 dni od daty nadania paczki. Paczki są ubezpieczone do wartości 5000zł, na życzenie klienta ubezpieczamy wysyłki na wyższe kwoty.
NIEODEBRANIE PACZKI
Nieodebranie paczki z jakiegokolwiek powodu powoduje, iż klient zostanie obciążony kosztami zwrotu. Ewentualna kolejna wysyłka tylko po opłaceniu z góry kosztów powtórnej wysyłki.