Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

T_ Monika Bronowicz - Komunikacja wizualna - NOWA

20-10-2014, 11:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.99 zł     
Użytkownik tadzimir_pl
numer aukcji: 4624882432
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 8   
Koniec: 20-10-2014 10:48:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcjach u TADZIMIRA !!!

Zapraszam na zakupy. Informacje uzupełniające opis aukcji znajdziesz na stronie O mnie. Złożenie ofety oznacza akceptację warunków podanych w opisie aukcji i na stronie O mnie.
A tutaj znajdziesz komentarze, jakie otrzymałem od dotychczasowych Klientów.

T_ Monika Bronowicz - Komunikacja wizualna - NOWA
Kontakt z nami:

e-mail:

Formularz kontaktowy

Tadeusz Bela
Skype: TadzimirB
tel. 0-61 [zasłonięte]2909
tel. 691 [zasłonięte]606

Wiesław Bela
Skype: WiechuB
GG: [zasłonięte]30725
tlen: wiechub
tel. 501 [zasłonięte]292


Monika Bronowicz Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding
Wydawnictwo Astrum 2014
okładka miękka
132 strony
książka jest nowa

Opis:
Autorka książki, Monika Bronowicz, absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, pedagog, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej, w swojej książce Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding przybliża Czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów.

Pierwsza część książki, zatytułowana Komunikacja wizualna obejmuje zagadnienia z zakresu autoprezentacji osób. Znajdują się w niej wskazówki dotyczące kreowania elementów swego image'u – wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania, a także problemy mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem. Druga część książki nosi tytuł Public Relations i poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbać o swą wiarygodność w sytuacjach kryzysowych. Kolejna część - Reklama - skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku, towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają. Ostatnia część - Branding - obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej.

Adresatem książki są przyszli studenci, a także studenci kierunków medialnych, kadra akadamicka, szkoleniowcy, pracownicy korporacji, przedsiębiorcy i ludzie biznesu, którzy interesują się kreacją wizerunku.

Dostępne warianty przesyłki opisane są w nagłówku aukcji.
Na stronie O mnie podaję informacje nt. kosztu wysyłki kilku przedmiotów.
Zobacz też inne moje oferty - na łącznej wysyłce możesz zaoszczędzić.
Poniżej parę przykładów.

GALERIA tadzimir_pl  -  W Y B R A N E    O F E R T Y © 2[zasłonięte]003-20
 Net_Studio
?