DOŁADOWANIE T-MOBILE
KWOTA: 5 zł
Przedmiotem aukcji jest doładowanie T-mobile / Tak Tak / Era (takie samo jak kupione w sklepie czy kiosku). Doładowanie przedłuża limit na połączenia wychodzące oraz przychodzące zgodnie z taryfą. Pozwala również na skorzystanie ze wszystkich promocji oraz bonusów.
Kupując na naszej aukcji nie musisz mieć ani 18 lat, ani konta w banku, ponieważ wpłatę można zrobić na poczcie bądź w banku. Wtedy jednak wysyłka kodu się wydłuży.
W e-mailu poza kodem dostaniesz również instrukcję jak doładować konto.
UWAGA - Jeden użytkownik allegro może zakupić na aukcji tylko jeden kod!
Sieć: T-mobile Polska / Era / Tak Tak
Kwota: 5 złotych
Przedłużenie (rozmowy wychodzące): Zgodnie z posiadaną taryfą
Przedłużenie (rozmowy przychodzące): Zgodnie z posiadaną taryfą
Wysyłka: Automat do 3 minut, wysyłka 24/7 (non stop)
Płatność: PayU 24/7
Przed zakupem proszę zaktualizować licznik odświeżając stronę (F5)
Przebieg aukcji
1. Naciśnij przycisk Kup teraz pozostawiając liczbę "1" w polu liczby sztuk.
UWAGA: Jeden użytkownik allegro może zakupić na aukcji tylko jeden kod!
2. Wszystkie zakupione kody proszę opłacić jedną płatnością PayU.
3. Po nieudanej płatności PayU proszę nie kupować następować następnych kodów tylko ponowić płatność: moje allegro -> moje zakupy -> kupione -> opcje -> płacę. Należy anulować pierwszą płatność i zapłacić ponownie.
4. Kody są dostarczane na e-mail przypisany do konta allegro, nie ma możliwości zmiany tego.
5. Kody są wysyłane w ciągu 3 minut od zaksięgowania płatności w PayU. By transakcja trwała 3 minuty Twój bank musi księgować przelewy przez całą dobę. W innym wypadku transakcja się przedłuży. Allegro wysyła e-mail z informacją o przekazaniu pieniędzy do sprzedawcy - od tego czasu należy liczyć 3 minuty.
6. Jeśli nie otrzymasz kodu do 10 minut po otrzymaniu e-maila od allegro o przekazaniu wpłaty do sprzedawcy sprawdź proszę folder SPAM Twojej skrzynki pocztowej. W skrzynkach założonych na wp.pl, onet.pl itp. emaile z automatu często trafiają do SPAM.
7. Jeśli po 15 minutach nie otrzymałeś/-aś kodu (płatność PayU musi być zakończona tj. pieniądze zostały przekazane do sprzedawcy) to prosimy o kontakt na e-mail: [zasłonięte]@droidstore.pl
|