T-MAXX 3.3 - zestaw RTR + Termometr Tornado Power
T-MAXX 3.3 - większy samochód – więcej mocy.
Karoseria czarna
T-MAXX 3.3 - Ultimate 4x4 Nitro Monster.
Zabawa zaczyna się od T-Maxx’a.
Gdy T-Maxx pojawił się na scenie – powstał zupełnie nowy świat R/C. Stał się bestselerem „Ready-To-Race monster truck nitro ®” wspinając się i skacząc w terenie tak, jak inni nawet nie chcieli próbować. Nowy T-Maxx jest jeszcze silniejszym i większym potworem!
Maksymalny wymiar.
Nowy T-Maxx 3.3 ma wielki atut. Nowe, ogromne opony Maxx’a gwarantują ogromną przyczepność w terenie, a 6.3 cala średnicy daje większy prześwit pozwalający przezwyciężyć głębokie koleiny i ogromne głazy (należy zapoznać się z video!). W mieście, T-Maxx nie ma problemów z krawężnikami i schodami.
Opony T-Maxx’a fabrycznie przyklejone są do 3.8 calowych obręczy „Mirror-Chrome Hurricane". Inżynierowie Traxxas’a wyposażyli T-Maxx’a 3.3 w większy o 30mm rozstaw osi dla zapewnienia maksymalnej stabilności. T-Maxx jest w stanie zaprezentować większą moc ze względu na jeszcze bardziej niesamowite przyspieszenie i kontrolę nad kierunkiem. Nie ma obawy o podwozie. Wykonane jest z 4mm, anodowanego na niebiesko aluminium 6061-T6.
Więcej mocy!
Nowy - bardzo duży dwustopniowy filtr powietrza Traxxas’a, pozwala na zwiększenie przepływu powietrza do silnika spalinowego TRX 3,3 Racing i powoduje zwiększenie jego mocy. W rezultacie T-Maxx potrafi osiągnąć prędkość 80 km/h!
Osiąganiu dużych prędkości w terenie pomaga również układ wydechowy. Dwukomorowy tłumik powoduje zwiększenie maksymalnego momentu obrotowego o 16% w stosunku do standardowego tłumika i 10% wzrost całkowitej mocy w pełnym zakresie obrotowym.
Nowy układ kierowniczy.
Nowy T-Maxx 3.3 jest wyposażony w system „bellcrank” z systemem „servo saver” zabezpieczający serwomechanizm przed uszkodzeniem. Do napędu układu kierowniczego zastosowano serwomechanizm o momencie obrotowym powiększonym o 50% z uwagi na duże przeciążenia spowodowane jazdą bo ekstremalnie trudnym terenie.
Wzmocnione przegub kardana.
Ekstremalne przeciążenia układu zawieszenia wymusiły na konstruktorach zaprojektowanie półosi napędzanych wzmocnionymi przegubami kardana.
Dyferencjał – układ różnicowy.
Revo ®-Spec – zamknięte układy różnicowe znacznie zwiększyły użytkowymoment obrotowy i długotrwałe działanie dyferencjałów. Zamknięcie konstrukcji dyferencjału pozwala na precyzyjne dopasowanie gęstości oleju do wymaganego poślizgu. Wyjście półosi jest całkowicie uszczelnione co gwarantuje brak jakichkolwiek zanieczyszczeń w przekładni.
Regulacja kąta podniesienia samochodu.
Nowy T-Maxx 3.3 jest wyposażony w patent szybkiej regulacji kąta podniesienia samochodu w trakcie przyspieszania. Przy tak dużej mocy napędu jest to konieczne. Regulacja ma cztery pozycje korekty. W dolnej pozycji, utrzymuje przód T-Maxx w poziomie, a w pozycjach górnych T-Maxx 3.3 porusza się z pełnym przyspieszeniem na dwóch kołach tak długo – jak przepustnica jest otwarta. Nowy T-Maxx 3.3 jest szybszy na dwóch kołach niż inne samochody na czterech. Unikalna konstrukcja pozwala szybki demontaż regulacji, gdy użytkownik nie chce dodatkowej kontroli.
Aparatura zdalnego sterowania “Traxxas TQ 2.4GHz”.
Nadajnik posiada sprawdzoną i ergonomiczną budowę uchwytu „TQ”.
System 2.4 GHz uwalnia użytkownika od problemów nakładania się kanałów radiowych i pozwala na bezpieczne użytkowanie modelu niezależnie od liczby kierowców.
To nie wszystko - tą aparaturę wyposażono w system Traxxas Link™.
System Traxxas Link™ , to nic innego jak pamięć ustawień 20 różnych modeli.
Uruchamiając kolejny ze swoich samochodów, możesz być pewien, że nadajnik automatycznie rozpozna odbiornik i załaduje wszystkie ustawienia przyporządkowane wcześniej do tego właśnie modelu.
Przełącznik wielofunkcyjny „Multi-Function” może być zaprogramowany do regulowania czułości i zakresu skrętu kół, czułości przepustnicy, procentu siły hamowania i neutrum wychyleń.
Elektryczny rozruch silnika.
Zastosowanie elektrycznego rozrusznika „EZ-Start®” sprawia, że silnik T-Maxx 3.3można uruchomić już kilka minut po wyciągnięciu z pudełka. Żaden inny system rozruchowy nie jest tak bezpieczny i wygodny. System „EZ-Start®” równolegle z rozruchem silnika, ogrzewa świecę zapłonową.
MODEL 4907: zmontowany – gotowy do jazdy, aparatura serii TQ™ 2.4GHz, silnik spalinowy TRX® 3.3, malowane nadwozie “ProGraphix”.
Do każdego zestawu poza wyposażeniem standardowym, dodajemy gratis:
- Termometr Tornado Power pomarańczowy (jedna sztuka)
Wysokiej jakości termometr bezdotykowy na podczerwień.
Przeznaczenie:
- Do kontroli temperatury silnika w modelach z silnikami spalinowymi;
- Do kontroli temperatury pracy silnika, regulatora w modelach elektrycznych;
- Do kontroli temperatury akumulatorów w modelach elektrycznych;
Funkcje:
Pomiar temperatury w stopniach Celsjusza lub Fahrenheita (możliwość zmiany przez użytkownika);
- Automatyczna funkcja podświetlania wyświetlacza;
- Możliwość włączenia, wyłączenia dodatkowej, jasnej diody podświetlającej obszar pomiaru temperatury;
- Automatyczna sygnalizacja wyładowanych baterii;
- Automatyczne wyłączenie po 15 sekundach bezczynności;
- Automatyczna funkcja HOLD zapamiętująca i wyświetlająca ostatni wykonany pomiar;
Specyfikacja:
- Wyświetlacz: 3,1/2 cyfry
- Zakres temperatur: -500C 2600C lub 580F 5000 F;
- Temperatura przechowywania: -200C 500C
- Dokładność pomiaru: 0.10C lub 0.10F;
- Czas reakcji 500ms;
- Odległość pomiaru: 20mm do 130 mm
- Zasilanie zawarte w zestawie: 2 sztuki AAA baterie (1 .5V/każda)
- Wymiary: 95*45*28mm
- Waga: 65g
Termometr posiada obudowę ABS, jest pokryty gumą antypoślizgową oraz ma poręczny pasek na rękę.
Zapraszamy także na inne nasze aukcje: