T-MAXX 3.3 - zestaw RTR + GRATIS -=RC4MAX=-
T-MAXX 3.3 - większy samochód – więcej mocy.
Karoseria czerwona
![](http://www.rc4max.com/gfx/big/132<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>0352.8048.jpg)
![](http://www.rc4max.com/gfx/big/132<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>0361.09.jpg)
T-MAXX 3.3 - Ultimate 4x4 Nitro Monster.
![](http://www.rc4max.com/gfx/big/132<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>0367.8141.jpg)
Zabawa zaczyna się od T-Maxx’a.
Gdy T-Maxx pojawił się na scenie – powstał zupełnie nowy świat R/C. Stał się bestselerem „Ready-To-Race monster truck nitro ®” wspinając się i skacząc w terenie tak, jak inni nawet nie chcieli próbować. Nowy T-Maxx jest jeszcze silniejszym i większym potworem!
![](http://www.rc4max.com/gfx/big/132<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>0375.0734.jpg)
![](http://www.rc4max.com/gfx/big/132<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>0382.2016.jpg)
Maksymalny wymiar.
Nowy T-Maxx 3.3 ma wielki atut. Nowe, ogromne opony Maxx’a gwarantują ogromną przyczepność w terenie, a 6.3 cala średnicy daje większy prześwit pozwalający przezwyciężyć głębokie koleiny i ogromne głazy (należy zapoznać się z video!). W mieście, T-Maxx nie ma problemów z krawężnikami i schodami.
Opony T-Maxx’a fabrycznie przyklejone są do 3.8 calowych obręczy „Mirror-Chrome Hurricane". Inżynierowie Traxxas’a wyposażyli T-Maxx’a 3.3 w większy o 30mm rozstaw osi dla zapewnienia maksymalnej stabilności. T-Maxx jest w stanie zaprezentować większą moc ze względu na jeszcze bardziej niesamowite przyspieszenie i kontrolę nad kierunkiem. Nie ma obawy o podwozie. Wykonane jest z 4mm, anodowanego na niebiesko aluminium 6061-T6.
Więcej mocy!
![](http://www.rc4max.com/gfx/big/132<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>0389.4154.jpg)
Nowy - bardzo duży dwustopniowy filtr powietrza Traxxas’a, pozwala na zwiększenie przepływu powietrza do silnika spalinowego TRX 3,3 Racing i powoduje zwiększenie jego mocy. W rezultacie T-Maxx potrafi osiągnąć prędkość 80 km/h!
![](http://www.rc4max.com/gfx/big/132<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>0395.7154.jpg)
Osiąganiu dużych prędkości w terenie pomaga również układ wydechowy. Dwukomorowy tłumik powoduje zwiększenie maksymalnego momentu obrotowego o 16% w stosunku do standardowego tłumika i 10% wzrost całkowitej mocy w pełnym zakresie obrotowym.
![](http://www.rc4max.com/gfx/big/132<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>0401.6466.jpg)
![](http://www.rc4max.com/gfx/big/132<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>0407.8185.jpg)
Nowy układ kierowniczy.
Nowy T-Maxx 3.3 jest wyposażony w system „bellcrank” z systemem „servo saver” zabezpieczający serwomechanizm przed uszkodzeniem. Do napędu układu kierowniczego zastosowano serwomechanizm o momencie obrotowym powiększonym o 50% z uwagi na duże przeciążenia spowodowane jazdą bo ekstremalnie trudnym terenie.
![](http://www.rc4max.com/gfx/big/132<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>0414.9618.jpg)
Wzmocnione przegub kardana.
Ekstremalne przeciążenia układu zawieszenia wymusiły na konstruktorach zaprojektowanie półosi napędzanych wzmocnionymi przegubami kardana.
![](http://www.rc4max.com/gfx/big/132<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>0423.215.jpg)
Dyferencjał – układ różnicowy.
Revo ®-Spec – zamknięte układy różnicowe znacznie zwiększyły użytkowymoment obrotowy i długotrwałe działanie dyferencjałów. Zamknięcie konstrukcji dyferencjału pozwala na precyzyjne dopasowanie gęstości oleju do wymaganego poślizgu. Wyjście półosi jest całkowicie uszczelnione co gwarantuje brak jakichkolwiek zanieczyszczeń w przekładni.
![](http://riku.pl/zdjecia_opis/4907/4907_14.gif)
Regulacja kąta podniesienia samochodu.
Nowy T-Maxx 3.3 jest wyposażony w patent szybkiej regulacji kąta podniesienia samochodu w trakcie przyspieszania. Przy tak dużej mocy napędu jest to konieczne. Regulacja ma cztery pozycje korekty. W dolnej pozycji, utrzymuje przód T-Maxx w poziomie, a w pozycjach górnych T-Maxx 3.3 porusza się z pełnym przyspieszeniem na dwóch kołach tak długo – jak przepustnica jest otwarta. Nowy T-Maxx 3.3 jest szybszy na dwóch kołach niż inne samochody na czterech. Unikalna konstrukcja pozwala szybki demontaż regulacji, gdy użytkownik nie chce dodatkowej kontroli.
![](http://www.rc4max.com/gfx/big/132<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>0457.6848.jpg)
Aparatura zdalnego sterowania “Traxxas TQ 2.4GHz”.
Nadajnik posiada sprawdzoną i ergonomiczną budowę uchwytu „TQ”.
System 2.4 GHz uwalnia użytkownika od problemów nakładania się kanałów radiowych i pozwala na bezpieczne użytkowanie modelu niezależnie od liczby kierowców.
To nie wszystko - tą aparaturę wyposażono w system Traxxas Link™.
System Traxxas Link™ , to nic innego jak pamięć ustawień 20 różnych modeli.
Uruchamiając kolejny ze swoich samochodów, możesz być pewien, że nadajnik automatycznie rozpozna odbiornik i załaduje wszystkie ustawienia przyporządkowane wcześniej do tego właśnie modelu.
Przełącznik wielofunkcyjny „Multi-Function” może być zaprogramowany do regulowania czułości i zakresu skrętu kół, czułości przepustnicy, procentu siły hamowania i neutrum wychyleń.
![](http://www.rc4max.com/gfx/big/132<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>0478.3589.jpg)
Elektryczny rozruch silnika.
Zastosowanie elektrycznego rozrusznika „EZ-Start®” sprawia, że silnik T-Maxx 3.3można uruchomić już kilka minut po wyciągnięciu z pudełka. Żaden inny system rozruchowy nie jest tak bezpieczny i wygodny. System „EZ-Start®” równolegle z rozruchem silnika, ogrzewa świecę zapłonową.
![](http://www.rc4max.com/gfx/big/132<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>0486.6121.jpg)
MODEL 4907: zmontowany – gotowy do jazdy, aparatura serii TQ™ 2.4GHz, silnik spalinowy TRX® 3.3, malowane nadwozie “ProGraphix”.
Do każdego zestawu poza wyposażeniem standardowym, dodajemy gratis:
- Termometr Tornado Power (jedna sztuka)
Wysokiej jakości termometr bezdotykowy na podczerwień.
Przeznaczenie:
- Do kontroli temperatury silnika w modelach z silnikami spalinowymi;
- Do kontroli temperatury pracy silnika, regulatora w modelach elektrycznych;
- Do kontroli temperatury akumulatorów w modelach elektrycznych;
![](http://fotokopecki.com/ALLEGRO/tor.jpg)
Funkcje:
- Pomiar temperatury w stopniach Celsjusza lub Fahrenheita (możliwość zmiany przez użytkownika);
- Automatyczna funkcja podświetlania wyświetlacza;
- Możliwość włączenia, wyłączenia dodatkowej, jasnej diody podświetlającej obszar pomiaru temperatury;
- Automatyczna sygnalizacja wyładowanych baterii;
- Automatyczne wyłączenie po 15 sekundach bezczynności;
- Automatyczna funkcja HOLD zapamiętująca i wyświetlająca ostatni wykonany pomiar
![](http://fotokopecki.com/ALLEGRO/foto2x.jpg)
Specyfikacja:
- Wyświetlacz: 3,1/2 cyfry
- Zakres temperatur: -500C 2600C lub 580F 5000 F;
- Temperatura przechowywania: -200C 500C
- Dokładność pomiaru: 0.10C lub 0.10F;
- Czas reakcji 500ms;
- Odległość pomiaru: 20mm do 130 mm
- Zasilanie zawarte w zestawie: 2 sztuki AAA baterie (1 .5V/każda)
- Wymiary: 95*45*28mm
- Waga: 65g
![](http://fotokopecki.com/ALLEGRO/foto1.jpg)
Termometr posiada obudowę ABS, jest pokryty gumą antypoślizgową oraz ma poręczny pasek na rękę.
Zapraszamy także na inne nasze aukcje: