Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

T_ Martel: Mainstream. Co podoba się wszędzie...

03-09-2014, 9:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31.99 zł     
Użytkownik tadzimir_pl
numer aukcji: 4483783439
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 5   
Koniec: 03-09-2014 09:44:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcjach u TADZIMIRA !!!

Zapraszam na zakupy. Informacje uzupełniające opis aukcji znajdziesz na stronie O mnie. Złożenie ofety oznacza akceptację warunków podanych w opisie aukcji i na stronie O mnie.
A tutaj znajdziesz komentarze, jakie otrzymałem od dotychczasowych Klientów.

T_ Martel: Mainstream. Co podoba się wszędzie...
Kontakt z nami:

e-mail:

Formularz kontaktowy

Tadeusz Bela
Skype: TadzimirB
tel. 0-61 [zasłonięte]2909
tel. 691 [zasłonięte]606

Wiesław Bela
Skype: WiechuB
GG: [zasłonięte]30725
tlen: wiechub
tel. 501 [zasłonięte]292


Frédéric Martel Mainstream. Co podoba się wszędzie na świecie
Czarna Owca Warszawa 2011
okładka miękka
492 strony, format: 15 x 23 cm
książka jest nowa

Opis:
Fascynująca podróż po świecie popkultury.

Mainstream to pierwsza w Polsce książka w tak wyczerpujący sposób zgłębiająca zjawisko kultury masowej. Autor pokazuje ścieżki światowego przepływu informacji i ciekawe zjawiska, takie jak przeniesienie centrów kulturotwórczych na Daleki Wschód, czy do Indii. Stara się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego Europa przegrywa walkę w tej dziedzinie z resztą świata.

Opisuje centra informacyjne i rozrywkowe kształtujące mentalność współczesnego człowieka. Wyjaśnia działania ekonomiczne, mające wpływ na masowy sukces produktu i tłumaczy, jak powstaje bestseller, hit czy przebój filmowy.

Mainstream nie jest ani krytyką, ani obroną kultury popularnej, lecz rzetelną, a zarazem przystępną analizą kultury pojmowanej jako przemysł. Frédéric Martel stawia pytania niezwykle istotne z punktu widzenia każdego europejskiego kraju: W jaki sposób produkty amerykańskiej kultury masowej zdołały rozprzestrzenić się na tak szeroką skalę? Czego może nas nauczyć przemysł filmowy i muzyczny Ameryki Południowej, Indii, Chin, Korei czy krajów arabskich? Co możemy wynieść z obserwacji prób zdominowania tych rynków kulturalnych przez amerykańskie korporacje i centra rozrywkowe? A co najważniejsze: Jakie są możliwe drogi przywrócenia głosu Europie w tym światowym dialogu kultur?

Publikacja jest rezultatem obszernych badań dotyczących kultury głównego nurtu, które autor prowadził przez pięć lat w trzydziestu krajach. Rozmawiał z ponad 1200 osobami we wszystkich stolicach sztuki rozrywkowej.

Frédéric Martel jest socjologiem, dziennikarzem i pisarzem. Jego poprzednia książka Polityka kulturalna Stanów Zjednoczonych została przetłumaczona na wiele języków, w tym również na polski, i była przedmiotem szerokiej dyskusji na świecie.

 

Dostępne warianty przesyłki opisane są w nagłówku aukcji.
Na stronie O mnie podaję informacje nt. kosztu wysyłki kilku przedmiotów.
Zobacz też inne moje oferty - na łącznej wysyłce możesz zaoszczędzić.
Poniżej parę przykładów.

GALERIA tadzimir_pl - W Y B R A N E O F E R T Y © 2[zasłonięte]003-20
Net_Studio
?