Autorzy: Tomasz Domański i Paweł Kowalski
Marketing dla menedżerów
Wydawnictwo: PWN, Warszawa - Łódź, 1998 Wymiary: 14,5 na 20,5cm Ilość stron: 359. Stan: bdb- (nosi delikatne ślady użytkowania)
Spis treści: Wstęp
Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa...
Rozdział 1
Marketing w strukturze organizacyjnej firmy.... Organizacja działu marketingu........ Ewolucyjne zmiany struktury organizacyjnej firmy........................ Skuteczne zarządzanie działem marketingu.......................................... Studium przypadku............................................................................................
Rozdział 2
Rola informacji w zarządzaniu marketingowym................. Przedsiębiorstwo i jego otoczenie jako źródło informacji......... Rodzaje i źródła informacji................................................................................. System Informacji Marketingowej............................................................... Aneks .......................................................................................................................
Rozdział 3
Badania marketingowe................................................................................... Rola badania marketingowego w procesie analizy decyzyjnej menedżera. Definiowanie marketingowego problemu badawczego................. Projektowanie sposobu przeprowadzania badania........................... Metody i technika badawcza.............................................................................
Rozdział 4
Decyzje marketingowe związane z polityką produktu Marketingowa definicja produktu................................................................. Decyzje menedżerskie dotyczące gamy produktów...................... Decyzje dotyczące wewnętrznej struktury gamy produktów Analiza produktów tworzących gamę Analiza obrotów oferowanej gamy............................................................... Usuwanie produktów marginalnych........................................................... Studium przypadku..........................................................................................
Rozdział 5
Cena jako obszar decyzji marketingowych................................ Uwarunkowania polityki cenowej................................................................ Wybrane decyzje cenowe.................................................................................. Studium przypadku.......................................................................................... Załącznik...............................................................................................................
Rozdział 6
Polityka sprzedaży — wyzwanie dla menedżera................. Znaczenie decyzji dotyczących polityki dystrybucji..................... Wybór systemu sprzedaży............................................................................... Podstawowe formy strategii dystrybucji............................................... Organizacja sprzedaży — zespół przedstawicieli handlowycl Studium przypadku.
Rozdział 7
Polityka komunikacji — kształtowanie globalnego wizerunku firmy... Polityka komunikacji przedsiębiorstwa.................................................. Źródło przekazu informacji.............................................................................. Podstawowe narzędzia komunikacji........................................................ Etapy opracowywania globalnej polityki komunikacji przedsiębiorstwa...... Reklama.................. Promocja sprzedaży....................... Aneks ....................................... Studium przypadku.............
Rozdział 8
Strategia marketingowa firmy.......................................................... Wybór celów strategicznych........................................................................ Strategia marketingu.......................................................................................... Formy strategicznego rozwoju firmy.................................................... Program działań i budżet marketingu.................................................. Plan marketingowy.............................................................................................. Studia przypadków........................................................................................
Oczywiście polecam inne moje aukcje i życzę miłych zakupów Na wszelkie pytania odpowiadam drogą e-mailową. W przypadku brania udziału w większej liczbie aukcji, po ich zakończeniu proszę skontaktować się ze mną, w celu ustalenia łącznego kosztu przesyłki.
|