Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

T.Domański P.Kowalski MARKETING DLA MENEDŻERÓW

24-01-2012, 5:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 9.90 zł     
Użytkownik dekom
numer aukcji: 2039475327
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 15-01-2012 16:37:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1998
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Autorzy: Tomasz Domański i Paweł Kowalski


Marketing dla menedżerów


Wydawnictwo: PWN, Warszawa - Łódź, 1998

Wymiary: 14,5 na 20,5cm

Ilość stron: 359.

Stan: bdb- (nosi delikatne ślady użytkowania)

 


Spis treści:

Wstęp 

Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa... 


Rozdział 1

Marketing w strukturze organizacyjnej firmy....
Organizacja działu marketingu........
Ewolucyjne zmiany struktury organizacyjnej firmy........................
Skuteczne zarządzanie działem marketingu..........................................
Studium przypadku............................................................................................

Rozdział 2

Rola informacji w zarządzaniu marketingowym.................
Przedsiębiorstwo i jego otoczenie jako źródło informacji.........
Rodzaje i źródła informacji.................................................................................
System Informacji Marketingowej...............................................................
Aneks .......................................................................................................................

Rozdział 3

Badania marketingowe...................................................................................
Rola badania marketingowego w procesie analizy decyzyjnej menedżera.
Definiowanie marketingowego problemu badawczego.................
Projektowanie sposobu przeprowadzania badania...........................
Metody i technika badawcza.............................................................................

Rozdział 4

Decyzje marketingowe związane z polityką produktu
Marketingowa definicja produktu.................................................................
Decyzje menedżerskie dotyczące gamy produktów......................
Decyzje dotyczące wewnętrznej struktury gamy produktów Analiza produktów tworzących gamę
Analiza obrotów oferowanej gamy...............................................................
Usuwanie produktów marginalnych...........................................................
Studium przypadku..........................................................................................

Rozdział 5

Cena jako obszar decyzji marketingowych................................
Uwarunkowania polityki cenowej................................................................
Wybrane decyzje cenowe..................................................................................
Studium przypadku..........................................................................................
Załącznik...............................................................................................................

Rozdział 6

Polityka sprzedaży — wyzwanie dla menedżera.................
Znaczenie decyzji dotyczących polityki dystrybucji.....................
Wybór systemu sprzedaży...............................................................................
Podstawowe formy strategii dystrybucji...............................................
Organizacja sprzedaży — zespół przedstawicieli handlowycl Studium przypadku. 


Rozdział 7

Polityka komunikacji — kształtowanie globalnego wizerunku firmy...
Polityka komunikacji przedsiębiorstwa..................................................
Źródło przekazu informacji..............................................................................
Podstawowe narzędzia komunikacji........................................................
Etapy opracowywania globalnej polityki komunikacji przedsiębiorstwa......
Reklama..................
Promocja sprzedaży.......................
Aneks .......................................
Studium przypadku............. 


Rozdział 8

Strategia marketingowa firmy..........................................................
Wybór celów strategicznych........................................................................
Strategia marketingu..........................................................................................
Formy strategicznego rozwoju firmy....................................................
Program działań i budżet marketingu..................................................
Plan marketingowy..............................................................................................
Studia przypadków........................................................................................


Oczywiście polecam inne moje aukcje i życzę miłych zakupów


Na wszelkie pytania odpowiadam drogą e-mailową.


W przypadku brania udziału w większej liczbie aukcji, po ich zakończeniu proszę skontaktować się ze mną, w celu ustalenia łącznego kosztu przesyłki.